הכנסה נוספת מכתיבה

הכנסה נוספת מכתיבה

0 Comments

עודכן דצמבר 2020


האם היית מעוניין בהכנסה נוספת מהבית?


נשאלתי על ידי קוראים לגבי יצירת רווחים מכתיבת תוכן. כל אחד ניסח את השאלה בצורה אחרת, אבל כולם בסופו של דבר אמרו משהו בנוסח אני מעוניין בעבודה בכתיבת תוכן. איך אני יכול ליצור הכנסה צדדית מהכתיבה שלי? האם זה אפשרי, האם זה מעשי?


החלטתי לכתוב פוסט מקיף בנושא כדי להסיר את הערפל ולחשוף את כל האמת אודות כתיבת תוכן בכלל, וכתיבת תוכן לעולם הדיגיטלי בפרט.


האם ניתן להרוויח כסף מכתיבה? התשובה היא כן. יחד עם זאת נחוץ לנקוט בגישה פרואקטיבית כדי שזה יצליח.


אתה לא חייב להיות עיתונאי או כותב מאמרים מקצועי כדי לכתוב לפרסם באינטרנט ולעשות כסף מהבית מפרי עטך, יחד עם זאת כדאי שתכתוב היטב. אם יכולת הכתיבה שלך גבוהה מהממוצע, אז אתה תתוגמל על כך בהתאם, מכיוון שיותר אנשים יהיו מעוניינים לקרוא את המאמרים שלך.


לכתוב תוכן בתשלום עבור אתרים ויזמי אינטרנט


לכתוב תוכן עבור אחרים

הדרך המובנת מאליה עבור רוב האנשים היא ליצור תוכן בתשלום עבור בעלים של אתרי אינטרנט ועבור יזמי אינטרנט. אם הפורמט הזה מתאים לכם, אני מציע שתגלשו לקבוצת פייסבוק שנקראת  "הצעות עבודה בכתיבה/תוכן" והגישו בקשה להצטרף לקבוצה.


כחברים בקבוצה תיחשפו להצעות של יזמים שמחפשים כותבי תוכן, ואף תהיו רשאים לפרסם את שירותי הכתיבה שלכם.


לא כל אחד מתקבל, תצטרכו להוכיח שאתם אכן כותבי תוכן. כך שאם ישנם מאמרים שכתבתם בעבר והעליתם לפרסום, זה יעזור לכם להיכנס פנימה ולהתקבל.


 לכתוב בלוג ולהרוויח מפרסומות מודעות ותוכניות שותפים


 

זוהי שיטה עקיפה ליצור רווחים. כמו שערוץ 2 אינו גובה כסף מהצופים אלא מממן את פעילותו מפרסומות, אתה יכול לעשות משהו דומה. אין כאן לקוח שמשלם לך תמורת כל מאמר שאתה כותב, אבל אתה יוצר לך נכנס וירטואלי שעשוי להזרים לך כסף בכל חודש לאורך תקופה ארוכה.


בשעה שעבור כתיבת מאמר עבור לקוח מקבלים תשלום חד פעמי, בשיטה זו ניתן להרוויח שוב ושוב לאורך שנים ארוכות.


 איך זה עובד?


מקימים בלוג בתחום מסוים (נישה ספציפית) מצטרפים לתוכנית גוגל אדסנס ומתחילים לארח פרסומות.

קרא עוד: איך להצטרף ל 12,000 ישראלים שמקבלים כסף מגוגל



לכתוב ספר דיגיטלי ולשווק אותו באינטרנט

זוהי דרך נהדרת ליצור הכנסה נוספת מכתיבה, אך נדרשות מיומנויות שיווק בתחום האינטרנט. אם יש לך עשרות אלפי עוקבים באינסטגרם בטוויטר או במדיה חברתית כלשהי, אז יש לך מכרה זהב ביד.


אתה כותב ספר בנושא הקרוב לליבך. לא ספר רומאן ולא ספר מתח, אלא ספר מידע שמלמד משהו, מספק מידע כלשהו. שים לב, אתה כותב את זה פעם אחת ומוכר את זה שוב ושוב לאורך שנים. מכיוון שמדובר בספר דיגיטלי אין עלויות הדפסה, ואין הגבלה במלאי הזמין. כל עוד הספר שלך באינטרנט אפשר לרכוש אותו ולהוריד עותק.


קרא עוד: לעשות כסף ממוצרי אינפורמציה


למידע נוסף: 10 דרכים מדליקות לעשות כסף מהתוכן שלך





אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.