מה הקשר בין לעשות כסף לבין אוטובוס עם ביקיני?

מה הקשר בין לעשות כסף לבין אוטובוס עם ביקיני?

0 Comments
יש אנשים שרוצים לעשות כסף, וכל הזמן מחפשים הזדמנויות. הם אומרים שברגע שההזדמנות הנכונה תינחת בפניהם, זאת תהיה נקודת המפנה בחיים שלהם, והם יתחילו להרוויח כסף. הם ממתינים, מצפים בקור רוח לרגע הדרמטי הזה שיבוא, וכשהם רואים שהרגע מתמהמה מלהגיע הם אומרים שאין להם מזל.

ההזדמנויות רבות, השאלה היא אם הזדמנות יוצאת מן הכלל תופיע בפניך, האם תראה אותה? בסרט  Dumb and Dumber ישנו קטע מאוד מעניין ומשעשע.  שני גיבורי הסרט הולכים בדרך מדברית, ללא נפש חיה,  הם מבכים את מר גורלם, ואומרים מתי תבוא ההזדמנות שלנו. לפתע עוצר לידם אוטובוס מלא בבחורות יפות לבושות בבגד ים ביקיני. הבחורות פונות לשניים ומספרות להם שהן בתחרות ביקיני לאומית, ושהן זקוקות לשני גברים שישמנו אותן היטב, לפני כל תחרות.

שני הבחורים מסתכלים זה בזה במבט של ניצחון,  "יש לכן מזל," אומר האחד בהתלהבות, "יש כאן עיירה במרחק של שלושה מיילים מכאן, אני בטוח שתמצאו כמה בחורים שם." הבחורות מתבוננות זו בזו,  הממות מהתשובה המוזרה. אחת מהן אומרת: "אוקי, תודה."  הן נכנסות לאוטובוס, שמתחיל לנסוע ומתרחק. הבחורים מנופפים להן לשלום.

פתאום הבחור השני, לופת בידיו את הראשון מזדעק ואומר, "אתה מבין מה עשית?"
הוא מתחיל לדלוק אחרי האוטובוס צועק ומסמן לו לעצור. האוטובוס עוצר, ואנו הצופים נושמים לרווחה, שלפחות אחד מהם התעשת.  הבחור הראשון מתנשם ומתנשף מהריצה ואומר, "אתן חייבות לסלוח לחבר שלי, הוא לפעמים קצת איטי...העיירה היא בכלל בכיוון השני." הבחורות מסתכלות בו בשאט נפש, והאוטובוס מסתלק.

הבחור השני פונה לראשון ואומר לו: "וואוו, שני בחורים בני מזל, עומדים לנסוע את הבחורות הללו בחודשים הקרובים." עונה לו הראשון: אל תדאג, ההזדמנות שלנו עוד תגיע. אנחנו רק צריכים לפקוח עין.

אתה מבין אני בטוח שנקרו בחייך לא מעט הזדמנויות. כמובן שהסצנה סרט מוגזמת, ולכן גם מצחיקה. אנו כצופים לא מבינים איך הם לא רואים את ההזדמנות שבאה היישר אל חיקם. יחד עם זאת, בחיים ההזדמנויות לא בולטות בצורה כזאת, אבל הן מזדמנות לנו לא פעם אחת. השאלה היא האם אנו מספיק ערניים להבין שזאת הזדמנות, ולקחת אותה בשתי ידיים.



אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.