לעשות כסף – מחשב וחיבור לאינטרנט

לעשות כסף – מחשב וחיבור לאינטרנט

0 Comments


רץ באינטרנט מעין הייפ כזה שאומר שכל מה שצריך לעשות לעשות כסף, זה רק מחשב עם חיבור מהיר לרשת. האם זה נכון שמספיק מחשב עם חיבור לאינטרנט על מנת להרוויח כסף באינטרנט? 
לעשות כסף

התשובה היא נכון ולא נכון. כלומר, כן נחוץ מחשב וחיבור לרשת האינטרנט כתנאי בסיסי. יחד עם זאת יש עוד כמה דברים שצריך לדעת ללמוד ולעשות כדי בפועל ליצור רווחים און ליין. ועם כל הכבוד לטכנולוגיה לדעתי עדיין מעל הכול האיכויות והמאפיינים של האדם עצמו הם החשובים ביותר. אל תהיה מהמתייאשים, יש אנשים שמנסים משהו, וברגע הראשון שהם נתקלים בקושי ובמשהו שהם לא מבינים ולא מצליחים לעשות, הם מרימים ידיים. תהיה מנצח, אל תהיה ותרן. ברור שבדרך יהיו קשיים, ברור שיהיו דברים שאינך יודע או שאינך מבין, זה לא אומר שצריך להרים ידיים. אינספור פעמים בדרכי ביצירת עסק באינטרנט, נערמו בפני קשיים, האם נתתי לזה לעצור בעדי? לא ולא. בעברית קוראים לזה נחישות.

אוקי, אז אתה צריך מחשב עם חיבור לאינטרנט פלוס נחישות. מה עוד? לעבוד. להשקיע מאמץ. לא לחפש קיצורי דרך ויצירת כסף קל בהינף יד. זה כמעט בלתי אפשרי, והסיכוי הוא קלוש, שתוך חודש ימים תהפוך מאחד שלא הרוויח דולר אחד באינטרנט, לאחד שמרוויח מיליון דולר באינטרנט. שמע לי, זה פשוט לא עובד כך. אני יודע שיש מוצרי אינפורמציה בשוק שטוענים למשהו דומה לזה. תאמין לי, כל מה שהם רוצים זה לקחת את הכסף שלך, הם רוצים למכור לך את המוצר שלהם. מי שטוען שתעשה מאות אלפי דולרים בחודש מהתוכנית לימוד שלו, ותוך פרק זמן קצר מאוד, ללא ספק מטעה אותך.

תהיה מאורגן וממוקד בכל מה שאתה עושה. בנה תוכנית, ופעל לפי התוכנית. אל תקפוץ מדבר לדבר. זה מתכון לכישלון.

עד כה אני חושב שכבר הבחנת בכך שמה שנחוץ כדי להרוויח כסף באינטרנט זה פחות עניין של ידע טכני, כי את זה ניתן ללמוד ולהטמיע, אלא בתכונות אופי, ברצון עז, בנחישות ברזל, ובהכרה בעובדה שצריך להשקיע זמן ומאמץ כדי ליצור משהו בעל ערך שיכניס לך כסף אמיתי.



אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.