לעשות הרבה כסף במעט מאמץ

לעשות הרבה כסף במעט מאמץ

0 Comments
כן, אני יודע שיש אנשים שעשו הרבה כסף במאמץ מועט, אבל בלקסיקון שלי זה לא ממש הולך ביחד. אני מאמין גדול בהשקעת מאמצים, בלימוד, בתרגול, בשיפור המיומנויות, בשכלול הידע. אני פשוט נהנה לשפר תהליכים ולהפוך אותם לקלים יותר ופשוטים יותר, אבל עדיין מאמין בעבודה קשה. בשבילי באופן אישי זאת לא בעיה, מכיוון שאני אוהב לעבוד, ונהנה מאוד לעשות את זה.

כן אני גם יודע שיש שיטות לסחור בבורסה ולהרוויח כסף, ויש אנשים שמרוויחים מזה כסף טוב. מה שאני רוצה לומר לך היום הוא שאם אתה רוצה לעשות הרבה כסף, כדאי שתתמקד בתחום אחד ותתמחה בו מכל ההיבטים שלו, תעמיק את הידע שלך בתחום הזה ללא גבולות. אתה נמצא באתר הזה כדי לבדוק רעיונות להרוויח כסף, כדי להבין איזה אפשרויות עומדות לרשותך לעשות כסף. אבל בסופו של דבר צריך להגיע הרגע שבו תאפס את עצמך ותתמקד בתחום אחד שבו תרצה לעסוק. אם אתה רוצה לעשות כסף משוק ההון, מהבורסה, ממניות, אז תתחיל לקרוא מידע בנושא, תלמד את זה, תציב לעצמך מטרה שתוך שנתיים עד חמש שנים להיות אחד האנשים המבינים ביותר בתחום שוק ההון. אם אתה רוצה לעשות כסף מבלוגים אז למד כל מה שאתה רק יכול אודות בלוגים. למד כיצד להקים אותם, איך להוסיף להם תמונות אטרקטיביות, כיצד להציב את הפרסומות. למד כיצד לקדם בלוגים, שפר את מיומנויות הכתיבה שלך, ועשה כל מה שאתה רק יכול כדי להיות מומחה ליצירת הכנסות מבלוגים. דרך אגב אם אתה רוצה מידע נוסף אודות עשיית כסף מבלוגים אתה יכול להוריד חינם את הספר  "לעשות כסף מבלוגים" זוהי נקודת התחלה טובה לקבל מידע מהספר הזה.
לעשות כסף מבלוגים

כאשר אתה לומד משהו ומתחיל לעסוק בו, אתה רוכש מעט ניסיון בתחום, אבל בשעה שאתה ממשיך לעשות את הדבר הזה, וממשיך בדרך לרכוש עוד ועוד מידע, זה רק הולך ומתעצם. אתה מתחיל לצבור מומנטום, וזאת בדיוק הנקודה שבה אנשים מתחילים לעשות הרבה כסף. אז אני לא טוען שזה במעט מאמץ, אני חושב שיש מאחורי הקלעים הרבה מאוד מאמצים, למרות ששוחחתי עם כמה יזמי אינטרנט שהתעקשו שהם עושים הרבה כסף במעט מאמץ. ואני עדיין לא ממש מאמין להם, אני בטוח שהם כן משקיעים מאמצים וזמן יקר, מכיווון שהם אומרים לי שהם מרוויחים בערך כ 2000 $ בחודש בעבודה של שעה אחת ביום. אז אני שואל אתכם, אם הם מרוויחים אלפיים דולר בהשקעה של שעה אחת ביום, אז למה שלא יעבדו שעתיים ביום, וירוויחו 4000 $. או שיעבדו רק 4 שעות ביום, וירוויחו פי ארבעה, כלומר 8000 $ בחודש. אני רוצה לומר לך שאם אני הייתי מרוויח אלפיים דולר בעבודה של שעה אחת ביום, אז הייתי עובר לעבודה של 10 שעות ביום, כדי להרוויח פי 10, ולהביא הביתה 20,000 דולר בחודש.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.