איך לעשות כסף מספרים

איך לעשות כסף מספרים

0 Comments
-->
הנה שיטה קלה לעשות כסף מספרים. לכל אחד מאיתנו יש בבית ספרים שהוא כבר קרא מזמן. הספרים הללו מונחים להם על המדף בחדר צדדי, ולא רק שאיש אינו נוגע בהם, אלא שאפילו איש אינו מזכה אותם במבט חטוף. יש אנשים רבים שישמחו לקרוא את הספרים הללו, הרבה אחרי שאנחנו כבר מזמן סיימנו לקרוא בהם, והם ישמחו לרכוש אותם בחצי המחיר. מחירם של הספרים החדשים בחנויות הספרים כיום גבוה מאוד, וזוהי הסיבה שהרשתות הגדולות יוצאות במבצעים בסגנון ארבע במאה, או ספר שני בשקל אחד. מרבית המבצעים המיוחדים בחנויות מתייחסים לספרים חדשים שיצאו לאור, ועל מנת לקדם אותם ברשימות רבי המכר, הוצאות הספרים הגדולות מוכנות להוזיל את המחיר באופן משמעותי. אבל מה לגבי ספרים קצת יותר ותיקים? מה לגבי ספרים מקצועיים? כאן תגלו שכמעט ואין הוזלות מחירים ואין הנחות. כך שאם יש לכם ספרים מסוג זה, סביר להניח שרכשתם אותם במחיר מלא. ככלל אצבע, תמחרו את הספרים שאתם מייעדים למכירה בחצי מהמחיר המצוין על גבי העטיפה.
להרוויח כסף מספרים

הגיע הזמן לרענן את הספרים הללו, ולהניח לדפיהם לראות אור מחדש. אם נצבט לכם הלב להיפרד מספר ספציפי, אתם יכולים לקרוא אותו שוב בקריאה חוזרת, ורק אז להציע אותו למכירה. ניתן להרוויח כסף בסכום של כמה מאות שקלים, ובמקרים מסוימים אף יותר מאלף שקלים. אז איך אפשר להכניס הביתה עוד קצת מזומנים מספרים יד שניה שנמצאים בצל קורתנו? שיטה נהדרת היא לפרסם את הספרים באתר ספרים יד שניה

רצוי לצלם את עטיפת הספר על מנת לתת תחושה למי שמתעניין ברכישת הספר מה הוא מקבל. אין צורך במצלמה מקצועית ומשוכללת, המצלמה שבטלפון הנייד שלכם, מספיק טובה לצורך העניין. התהליך קל מאוד ופשוט, ברגע שנכנסתם לאתר לחצו בתפריט על הוסף כותר, מלאו את השדות, ופרסמו את המודעה.


מצד שני אם אתם עצמכם חובבי ספרים, או אם יש לכם תחום עניין ספציפי שבו אתם אוהבים לקרוא ולהעמיק את ידיעותיכם, הרי שהאתר הזה יכול לחסוך לכם הרבה מאוד כסף, כי ניתן למצוא בו הזדמנויות נפלאות.

אתר נוסף שתוכלו לעשות בו שימוש הוא אתר בוק טרייד. לאחר תהליך ההרשמה תוכלו למכור ספרים ולהרוויח כסף מהנכסים הרוחניים שיש לכם בבית.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.