האם אפשרי ללמוד איך להרוויח כסף?

האם אפשרי ללמוד איך להרוויח כסף?

0 Comments
-->

האם אפשר ללמוד איך להרוויח כסף, האם היכולת להתעשר היא משהו מובנה באדם, או שזוהי יכולת נרכשת, שאפשר ללמוד אותה לתרגל אותה, וליישם אותה?  העובדות מלמדות אותנו שאנשים שהשקיעו בידע שלהם, בהשכלה שלהם, לבסוף הצליחו לפצח את הקוד. אפילו אם לא כל דבר שלמדו היה בעל ערך, הרי שעצם תהליך הלמידה והיכולת לשקוע בתוך הדברים, להתמקד בחיפוש הידע, ואפילו עצם הקריאה עוררו בהם השראה כיצד להרוויח יותר כסף.  מדוע יש אנשים מסוימים שמתעשרים ואחרים לא? מה בעצם ההבדל בין השניים. שני אנשים, חדורי מוטיבציה להרוויח הרבה מאוד כסף, האחד עושה את זה בגדול, והשני רק מסתכל בעיניים כלות, ונכשל פעם אחר פעם. האם זה שמצליח יודע משהו שזה שלא מצליח, לא יודע?  
ללמוד איך להרוויח
 ספרים רבים, אומרים לנו שהאמונות שלנו הן אלה שמכתיבות את התוצאות שלנו. אם אתה לא מאמין שאתה מסוגל להיות עשיר, אז כנראה שלעולם גם לא תהיה. אם אתה  מאמין שהעושר מגיע רק לאחרים, ולך לא, אז איך אתה רוצה להתעשר? הכול מתחיל באמונות הפרטיות שלנו. והאמונות שלנו נובעות מהמחשבות שלנו, מה אנו חושבים על עצמנו. האם אתה מאמין שההון שייך רק לאחרים, או שגם לך מגיע.

האמת העצובה היא שמרבית בני האדם, נולדים, חיים ועוברים מן העולם מבלי למצות את מלוא הפוטנציאל הגלום בהם. אנשים עובדים קשה מאוד במהלך חייהם, והאמת היא שרבים  מהם תמורת כל העבודה הקשה וההשקעה האינסופית שלהם, היו מסוגלים להרוויח לפחות פי עשרה ממה שפועל הרוויחו. יש אנשים שלא מיצו אפילו אחוז אחד מהפוטנציאל שלהם.

כשהייתי בן 16 אני זוכר שהגיע לבית הספר עשיר אמריקני ישראלי, כדי לתרום כספים. אני זוכר ששאלתי אותו,  "אדוני האמריקני איך אפשר להיות מיליונר?  הוא ענה תשובה מאוד חכמה, אלא שבזמנו לא הפנמתי את דבריו, ושכחתי את זה. כעבור 14 שנה, כשמלאו לי 30 וראיתי שעדיין לא התעשרתי, נזכרתי בתשובה של המיליונר שהגיע לבית הספר. התשובה שלו היתה  "אם אתה רוצה להתעשר תן לאנשים טונות של ערך."  לא יודע מאיפה, אבל המשפט הזה היה כנראה אצור באיזשהו תא זיכרון במוחי, והוא צף ועלה מחדש. ועל בסיס המשפט הזה התחלתי לעשות כסף. פתאום הבנתי את הכוונה שמאחורי המשפט הפשוט הזה לכאורה, "אם אתה רוצה להתעשר, תן לאנשים טונות של ערך." פתאום הבנתי משהו שכל השנים התעלמתי ממנו לחלוטין, אם אתה רוצה לקבל משהו, עליך לתת קודם כל, ולתת אותו בכמויות גדולות. וזה נכון לכל תחום בחיים, ולא רק לכסף ולהצלחה. אם אתה רוצה לקבל תשומת לב, תעניק תשומת לב לאנשים. אם אתה רוצה שיקשיבו לך, למד להיות מקשיב מעולה. אם אתה רוצה שאנשים יתנהגו אליך בכבוד, תכבד אנשים. עד כמה שזה נשמע פשוט ובסיסי, הרי שמרבית האנשים מתעלמים מכל זה. אני חושב, שמכאן התחילה פריצת הדרך המחשבתית, שהובילה לפריצת דרך בעשיית כסף.

למד איך להרוויח כסף:

איך להרוויח כסף - העובדות

להרוויח כסף בשנת 2014

להרוויח כסף מההשגחה

איך להרוויח כסף מהידע האישי שלך

איך אפשר להרוויח כסף

להרוויח מספר דיגיטלי

להרוויח הרבה כסף

איך להרוויח הרבה כסף

להרוויח כסף מפרסומות


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.