איך להרוויח הרבה כסף

איך להרוויח הרבה כסף

0 Comments

סטיב פאבלינה הוא בלוגר שמרוויח הרבה כסף אך ורק מהפעולה הפשוטה הזאת של פרסום בלוג. אין לו עבודה של שכיר כמו למרבית האנשים, והבלוג הזה מספק לו מבחינה כלכלית כל מה שהוא צריך. הוא התחיל לכתוב בשנת 2004, ובאפריל 2005 הרוויח רק 4 דולר ליום, מעט נכון? אבל תוך פחות משנה וחצי, באוקטובר 2006 הוא הגיע לרווחים של אלף דולר ליום, כלומר 30 אלף דולר בחודש. הוא נוהג לכתוב באריכות רבה. אם מרבית הבלוגרים כותבים בין 300 עד 600 מילים למאמר, הרי שאצלו מאמר אחד יכול להגיע למשל ל 7,000 מילים. הוא כותב על פיתוח אישי, על ייעוד ומטרות, על משמעות החיים ועוד ועוד. הוא מציע לשים פרסומות בבלוג, ולשים בקשה לתרומות לאתר, למכור מוצרים דרך הבלוג, אבל להקפיד להציע את המוצרים האיכותיים ביותר. אגב לגבי הפרסומות, הוא עושה שימוש בתוכנית הפרסום של גוגל אדסנס.

יחד עם זאת הוא בעצמו אומר שלדעתו מרבית האנשים לא יצליחו להרוויח את הסכומים שהוא מרוויח. והוא מסביר את זה שזה כמעט בכל תחום גם בקרב שחקנים וזמרים למשל, יש מעט מאוד זמרים שמרוויחים מאות אלפי שקלים בחודש, והשאר נאבקים להתפרנס. יחד עם זאת, הוא אומר שכדי להגדיל את הסיכויים להתפרנס מבלוג, כדאי ללמוד כמה שיותר אודות נושאים טכניים באינטרנט, וטכנולוגיות חדשות כמו למשל ידע אודות פרסום בלוגים, קוד HTML, פינג, קידום במנועי חיפוש, רשתות חברתיות, שיווק באינטרנט,תוכניות שותפים, שימוש באימייל, ועוד ועוד. מעבר לכך הוא מדבר על מוטיבציה ואהבה למה שהוא עושה, כך שאם אתה כותב את הבלוג אך ורק למטרה להרוויח כסף, ואתה לא נהנה מהתהליך עצמו, אם אתה סובל מזה, אז חבל על המאמץ, כי כנראה שגם לא תחזיק מעמד מספיק זמן, כדי לראות תוצאות. 

להרוויח הרבה כסף
איך להרוויח הרבה כסף בכוחות עצמך? אם אתה כיום במצב שאתה מרוויח כסף, אך מרגיש שזה לא מספיק והיית רוצה להרוויח הרבה יותר, הרי שעליך לערוך סקירה מחדש של חייך הכלכליים. ייתכן שלא למדת מקצוע רווחי, ולכן אתה משתכר שכר נמוך מדי, אם זה המצב שקול ללמוד מקצוע רווחי בעל פוטנציאל כלכלי גבוה. מהנדס תוכנה או רואה חשבון למשל הם מקצועות המגלמים בתוכם אפשרות להרוויח הרבה מאוד כסף, מצד שני, עליך למצוא משהו שאתה אוהב לעשות, ואם התחומים הללו אינם כוס התה שלך, מוטב לשקול אפשרויות אחרות. אתה יכול להישאר בדיוק במקום בו אתה נמצא, וליצור לעצמך הכנסה נוספת, וכך להגדיל את סכום הכסף החודשי שמתקבל אצלך.



אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.