להרוויח כסף מעסק משלך באינטרנט

להרוויח כסף מעסק משלך באינטרנט

0 Comments


זה לא משנה איזה עסק אתה מקים, זה לא משנה אם זה בלוג שעוסק באיך להרוויח כסף, איך לחסוך כסף או בלוג שעוסק באיך ללמד כלב לשבת. עליך לבנות אמינות כלפי ציבור הגולשים והמבקרים בבלוג שלך. אבל איך בעצם אתה יכול לפתח אמינות?
להרוויח כסף מעסק

אם אתה מתכוון למכור מוצר כלשהו באמצעות האתר או הבלוג שלך, עליך לקחת את כל אחריות הרכישה עליך. עדיין ישנם אנשים רבים שחוששים לבצע רכישות באינטרנט, מעבר לכך, הם חוששים שמה שמציעים להם אולי חסר ערך. מה שאתה צריך לעשות הוא לתת אחריות ללקוח שאם הוא לא מרוצה מסיבה כלשהי, כספו יוחזר לו עד השקל האחרון, והמוצר אף יישאר ברשותו. נשמע מגוחך? אולי, אבל בפועל זה עובד. ייתכן שברגע זה אתה שואל את עצמך, אבל אם אני אתן אחריות כזאת, הרי יהיו אנשים שינצלו את זה. הם יבצעו רכישה, ואחרי שלושה חודשים יגידו שהם לא מרוצים (אפילו אם הם מאוד מרוצים מהמוצר), ואני אאלץ להחזיר להם את כספם. אז ראשית, עלינו להבהיר שמחקרים הוכיחו שכאשר נתנו לאנשים אחריות מלאה, הרוב המכריע של האנשים לא החזיר את המוצר. החזרת מוצרים נעה בין 1% ל 3% אחוזים.

מה זה אומר מבחינתך? זה אומר שאם יש לך מוצר אינפורמציה שנמכר ב 500 שקלים, ומכרת אותו ל 100 אנשים, אז יהיו בין 5 ל 15 החזרות. זה זניח לעומת מה שאתה מרוויח במתן האחריות. מכיוון שהאחריות הזאת מעניקה לאנשים רבים את הביטחון לצעוד החוצה מתוך אזור הנוחות שלהם, ובפועל לבצע את הרכישה. אתה מבין, הם מרגישים בטוחים שהם יכולים לשלוף את כרטיס האשראי. אף אחד לא הולך לרמות אותם, ואם מסיבה כלשהי המוצר לא יענה על הציפיות שלהם, הם פשוט רשאים לבקש ולקבל את כספם בחזרה. עכשיו בוא נעשה חישוב. אם 100 אנשים רכשו את המוצר, הרי שיצרת הכנסות בסכום של 50,000 שקלים (חמישים אלף שקלים) גם אם 15 יחזירו, עדיין ייצרת סכום של  42,500.

דבר נוסף שאתה יכול לעשות על מנת להגביר אמינות הוא להציג את עצמך בשמך המלא, להציג תמונה באתר ופרטי התקשרות. אנשים אוהבים לקנות ממישהו שהם מכירים, הם רוצים לראות את הפרצוף מאחורי העסק. כאשר אתה שם את תמונתך את פרטי ההתקשרות, ואת שמך המלא, זה בהחלט נוטע בהם ביטחון, ומגביר את האמינות שלך בעיניהם. ספר לגולשים מי אתה, מתי התחלת לפעול ברשת האינטרנט, איזו דרך עברת, וספק להם פתרונות לבעיות שלהם.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.