להרוויח כסף מהרבה מקורות

להרוויח כסף מהרבה מקורות

0 Comments


אם אתה מתעניין בנושא של להרוויח כסף ולעשות כסף, אני בטוח שיצא לך לשמוע אודות התאוריה של יצירת מקורות הכנסה מרובים. זוהי אסטרטגיה מנצחת של עשירים. האנשים העשירים יודעים את זה, ותמיד יש להם יותר ממקור הכנסה אחד. יש להם עסקים, יש להם השקעות, יש להם נדלן, יש להם מניות, יש להם חסכונות נושאי ריבית, ויש להם נכסים מניבים.
כסף ממספר מקורות הכנסה

אתה בוודאי שואל את עצמך איך אפשר לנווט בין כל כך הרבה מקורות הכנסה, ואיך בכלל אפשר לנהל את זה. הרי אנשים בקושי מצליחים להסתדר במקום העבודה שלהם, עם עבודה אחת, ואנחנו מדברים כאן על כמה. ובכן, ההבדל הוא שאין מדובר בכמה  מקומות עבודה, אלא במעיינות של כסף. מקום העבודה שלך מהווה מעיין של כסף, שזורם אל חשבון הבנק שלך פעם בחודש. אבל האם זה המעיין היחידי? ומה יקרה אם המעיין הזה יתייבש, ומה אם הוא לא יספיק לך כדי להתקיים, וכדי לקיים את החיים שאתה מעוניין בהם?

ראשית אני רוצה לומר לך שייתכן שכבר יש לך יותר ממקור הכנסה אחד, אבל אולי אתה לא מודע לכך. האם במקום עבודתך, יש לך קרן השתלמות? בקרן כזאת, מדי חודש מופרש מתוך השכר שלך סכום מסוים (נאמר 200 שקלים) והמעסיק מפריש סכום גדול בהרבה (נאמר 600 שקלים) וכל הסכומים הללו יחד מנוהלים בתיק השקעות, שלאורך שנים בדרך כלל מניב רווחים. זהו בהחלט מקור הכנסה נוסף.

עליך להבין שלא כל המקורות שווים. יש כאלה שיכניסו אלפי שקלים בחודש, יש כאלה שיכניסו עשרות אלפי שקלים בחודש, ויש כאלה שיכניסו מאות שקלים בחודש. השיטה היא להקים מקור אחד ואז לעבור לשני. אל תנסה סימולטנית לבנות 10 מקורות הכנסה, אתה פשוט לא תספיק לעשות את זה, זה יותר מדי עבודה, וזה פשוט לא יעבוד.

אז נאמר שיש לך משכורת חודשית שכוללת בתוכה 10 שעות נוספת (זה מגדיל את השכר שלך בעוד כ 8%), ויש לך קרן השתלמות. הנה שני מעיינות של כסף, איך אתה יכול להתקדם אל מעיין הכסף השלישי? די פשוט, לקחת סכום כסף ולשים אותו בתוכנית חיסכון נושאת ריבית בבנק. הריבית הזאת היא הכנסה קטנה לאורך שנים, אך בטוחה, וזה בוודאי טוב יותר מאשר הכסף סתם יונח בביתך, ולא יקבל תשואה כלשהי.

אז עכשיו כבר יש לך 3 מקורות, ואתה רואה שאתה לא צריך להשקיע זמן נוסף בכל אחד מהם, פרט לפעולה חד פעמית של קפיצה לבנק ופתיחת החיסכון. בוא נעבור למקור הרביעי. הפעם אנו מדברים על משהו שדורש מאמצים רבים יותר, אני מדבר כאן על עסק באינטרנט. זה יכול להיות אתר אינטרנט או בלוג, זו יכולה להיות חנות מקוונת, פרסום ושיווק מוצרים, או כל דבר אחר שניתן לייצר ממנו רווחים און ליין. בהקמת עסק שכזה עליך להשקיע זמן ומאמצים, לא מדובר בהכנסה פסיבית במובן הטהור שלה, כי צריך להשקיע את הזמן כדי לבנות עסק כזה, גם אם מדובר בבלוג. במאמר הבא נדבר על הקמת עסק באינטרנט, ואני אראה לך איך אתה יכול לעשות את זה בהצלחה.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.