איך להרוויח 10,000 שקלים מבלוגים

איך להרוויח 10,000 שקלים מבלוגים

0 Comments
אם אתה כבר עובד במקום עבודה, מתעורר בבוקר, נוסע אל מקום עבודתך, מסיים את 8 או 9 השעות, ושוב חוזר הביתה, ייתכן שחשבת על הכנסה נוספת. להרוויח עוד אלף שקלים זה נחמד, לעשות הכנסה צדדית של עוד 2000 שקל זה נחמד מאוד, אבל מה אם אתה רוצה להתקדם בחיים ולהרוויח 10,000 שקלים נוספים.  בוודאי שאלת את עצמך, האם זה אפשרי?
הכנסה נוספת מבלוגים
כדי להרוויח נתח כסף נוסף מהבית, דרך רשת האינטרנט, עוד לפני שאתה קופץ ומתחיל להקים בלוגים ואתרים, כפי שאני עומד לייעץ לך, עליך לשבת שעה או שעתיים עם עצמך ולקבוע את האסטרטגיה הנכונה. האם אתה הולך להקים אתר אינטרנט ענק, אתר אוטוריטה, עשיר באינפורמציה, כזה שימשוך אליו אלפי גולשים מדי יום? או שאולי אתה מעדיף לבנות  10 בלוגים עשירים בתוכן, שיכניסו לך כל אחד 1000 שקלים בחודש? האם תזדקק לשירותי כותבי תכנים, או מקדמי אתרים? יש כמה שאלות משמעותיות שאתה צריך לשאול את עצמך. למשל, האם כדאי לך ללמוד בכוחות עצמך את כל הנושא של קידום בלוגים ואתרים, ולעשות את זה בעצמך, זה עשוי לחסוך לך הרבה מאוד כסף בהמשך. אני למשל מקדם בעצמי את כל האתרים והבלוגים שלי, ומשיג תוצאות די יפות.
לא רק שאני מקדם בעצמי את הבלוגים והאתרים שלי, אלא גם הקמתי בלוג שעוזר לאנשים אחרים לקדם את הבלוגים שלהם. בבלוג הזה, שנקרא קידום בלוגים ואתרים, אני חושף את כל הסודות וכל הידע הקיים ברשותי, ידע שבאמצעותו הזנקתי קדימה בתוצאות החיפוש של גוגל הרבה מאוד בלוגים. המידע שם, רק צריך לקרוא, להבין, ללמוד להפנים, וכמובן בסופו של דבר לעשות בו שימוש.
אם יש לך רעיון מבריק, רעיון יוצא מן הכלל לאתר אינטרנט, שאין בתחומו תחרות רבה, אז עלית על מכרה זהב. אבל מה אם אין לך כזה רעיון? הדרך השנייה היא להקים רשת של בלוגים ואתרים. אמרנו שכדי להגיע לסכום של עשרת אלפים שקלים בחודש, אתה צריך 10 אתרים או בלוגים שכל אחד יכניס לך סכום של אלף שקלים בממוצע. אבל בעוד רגע אחד אני הולך להדהים אותך, ולנפץ את המיתוס הזה. אם אתה עומד, אז אני מציע שתשב. האמירה הזאת הולכת להפתיע אותך. אני רוצה לומר לך  שכדי להרוויח עשרת אלפים שקלים, בפועל אתה לא זקוק ל 10 בלוגים, אלא אתה זקוק לפחות ל 100 בלוגים או אתרים. האם אתה מופתע? אתה בוודאי שואל את עצמך, למה? הרי אמרנו שאפשר להרוויח משהו כמו אלף שקלים מבלוג או אתר. זה נכון, אבל ישנו חוק שנקרא חוק פארטו, והוא אומר ש 80 אחוזים מההכנסות שלנו יגיעו מ 20 אחוזים מהבלוגים שלנו. כלומר מתוך 10 בלוגים, אולי רק אחד יעשה את האלף שקלים, והשאר ידשדשו. יהיו כאלה שיעשו 150 שקלים, יהיו כאלה שיעשו 80 שקלים, 50 שקלים, ויהיו כאלה שלא יעשו כלום.
עכשיו אתה מתחיל להבין שזה לא קל להרוויח עשרת אלפים שקלים מבלוגים מכיוון שבממוצע כדי להגיע אל הבלוג הנכסף שמכניס 1000 שקלים, צריך להתנסות בממוצע בהקמת עשרה בלוגים. אם אתה נחוש בדעתך ויש לך את הסבלנות, אני מציע שתתחיל לעשות את זה. הרי המסע הארוך ביותר מתחיל בצעד הראשון. תתחיל כבר ממחר להקים את הבלוג הראשון שלך.

למידע נוסף להרוויח כסף מבלוגים:

לעשות כסף מבלוג בשפה האנגלית כשאתה דובר עברית

איך לעשות המון כסף מבלוג אחד

שיטה מעולה ליצור הכנסה נוספת מהבלוג שלך

לעשות כסף מהבלוג - גם אתה יכול

איך להפוך בלוגים לכסף

איך להשיג תוכן איכותי לבלוג שלך

כך תעשה כסף מהבלוג שלך

הדרך הבטוחה להרוויח מהבלוג שלך

איך לעשות יותר כסף מהסטטיסטיקה של הבלוג שלך

רעיונות למציאת נישה רווחית לבלוג

הכנסה נוספת של 1000 שקלים ביום


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.