10 עסקים באינטרנט שתוכל להתחיל כבר ממחר בבוקר

10 עסקים באינטרנט שתוכל להתחיל כבר ממחר בבוקר

11 Comments
אנו חיים בעולם לא ודאי, אבל יש דבר אחד שאנחנו יודעים שהוא ודאי והוא שהזמנים קשים. המצב הכלכלי העולמי לא טוב, המחירים עולים והרבה יותר קשה להסתדר כיום מאשר לפני 10 שנים. החשבונות והתשלומים נערמים, מחירי מוצרי היסוד עולים, וקשה יותר להתקיים. הדלק יקר להחריד, ומוצרי המזון יקרים מאי פעם. לפעמים נדמה לך שאתה כמו אותה מכונית שנוסעת בחולות הים, מתחפרת בחול, ולא מצליחה להיחלץ משם בכוחות עצמה.

אני מבין אותך היטב, כי הייתי שם. קח נשימה עמוקה. תירגע, ותיקרא בתשומת לב, מכיוון שזה יכול לעזור לך להבין שיש תשובה לסיטואציה הלא נעימה הזאת. אתה יכול להתפרנס ולהרוויח כסף מבלי לשקוע עמוק. אתה יכול לקום, כמו אותו מתאגרף שחטף בפרצוף  אבל מתאושש. לקום לזקוף את ראשך, ולהשיב מלחמה. לא לתת לחיים להכניע אותך. תתחיל לחזור לתחושה של ביטחון, ושל שלווה פנימית. אני אראה לך כיצד למצוא את כל זה על ידי השגת הכנסות ורווחים מהאינטרנט.  יש מספר סוגים של עסקים ברשת האינטרנט שאתה יכול לבחור מתוכם. בסופו של דבר עליך לקבל החלטה  במה אתה מעוניין להתחיל. בדוק וראה איזו מהן עשויה להתאים לצרכיך, עוד לפני שאתה מתחיל להיכנס לתהליך. הנה 10 מהעסקים באינטרנט היותר פופולריים.


עסק המבוסס מתן שירותים
מדובר בעסק שמספק סוג מסוים של שירות ללקוחות פוטנציאליים. הנה כמה דוגמאות:

ישנם אלפי בעלי עסקים פרטיים קטנים שסובלים ממחסור בזמן, הם מתקשים  גם לנהל את העסק שלהם בהצלחה, וגם להקדיש זמן לביצוע משימות היקפיות אחרות, כך שהם עושים שימוש באאוטסורסינג, שנקרא בעברית מיקור חוץ. הם מוציאים החוצה משימות ופרויקטים לביצוע לגורם חיצוני, אשר לו הם משלמים כסף בתמורה  לעבודה. הם זקוקים לאנשים שיבצעו בעבורם את המשימות הללו.
אם יש לך ניסיון באחד מהתחומים הללו שהזכרנו למעלה, בסס עסק על השירות הזה. הקם ביזנס משלך שמוכר את השירותים הטובים שאתה מציע. לדוגמה, אם יש  לך ניסיון כלשהו בכתיבה ואתה מסוגל לכתוב היטב, הצע את זה בתור שירות לעסקים אחרים הזקוקים למאמרים וכתבות עבור האתרים שלהם.

אילו מיומנויות נחוצות?
אין זה נחוץ שתהיה לך הכשרה פורמלית או תעודת הסמכה כדי לבצע את מרבית השירותים הללו, אבל לקוחות אוהבים לראות שיש לך ניסיון כדי להשלים את המשימות שהם רוצים שיתבצעו עבורם. לעבוד באינטרנט זוהי עבודה באופי אחר, מכיוון שאין כאן מפגש של פנים מול פנים עם הלקוחות שלך. האמון נבנה לאט יותר, כך שאנשים רוצים לדעת מי הוא האדם שאת שירותיו הם שוכרים, ולדעת שיש לו ידע ספציפי בתחום הזה.
בשעה שאין זה נחוץ שיהיה לך ניסיון עשיר כדי לבצע משימה ספציפית, העובדה שביצעת בעבר משימות דומות, ושיש לך לקוחות שיכולים לכתוב המלצות על כך, המלצות שמגבות את מה שאתה טוען שאתה יכול לעשות, זה בהחלט יכול לסייע באופן ניכר.

אילו כלים נחוצים?
הכלים הנחוצים  תלויים בשירות אותו אתה מספק. דוגמה לכלים בסיסיים:
  • מחשב
  • חיבור מהיר ואמין לאינטרנט
  • קו טלפון
  • תוכנת אימייל
  • אתר אינטרנט
במקרים מסוימים תזדקק לתוכנות מחשב ייעודיות. כל שירות עושה שימוש באפליקציות שונות, אבל המשותף לכולם הוא שהם זקוקים לתוכנת עיבוד תמלילים, כמו וורד, תוכנת אקסל, ופאואר פוינט, ובחלק מהמקרים לתוכנת עיצוב אתרים.

איך מתחילים?
הדבר הראשון שתרצה לעשות הוא להחליט לגבי סוג השירות שתרצה להציע ללקוחות. קח דף נייר וכתוב כל מה שעולה בדעתך, אלה צריכים להיות דברים שיש לך בהם ניסיון כלשהו, או עניין כלשהו, בתחום הספציפי הזה. יחד עם זאת, אם ישנו תחום מסוים שאתה מאוד אוהב ומשתוקק לעסוק בו, וכלל אין לך בו ניסיון, אל תפסול את זה על הסף, כתוב את זה בדף. ידע הוא דבר נרכש, ואסור לך לפסול משהו רק מכיוון שברגע נתון חסר לך ידע, ידע אפשר להשיג, אפשר ללמוד, ואפשר לרכוש. בעיקר אם את או אתה צעירים, הרי שעתידכם כולו לפניכם, ואתם יכולים בהחלט להרשות לעצמכם, קודם לרכוש את הידע, ואחר כך להשיק את העסק שעליו אתם חולמים.
השלב הבא, הוא להקים את האתר שלך. האתר שלך הוא המרחב שבו אנשים קשובים למסרים שלך, כתוב מה אתה מציע, הצג את הכישורים שלך, שלב תמונות, שלב סרטוני וידאו קצרים. כאשר השגת לקוח מרוצה תבקש ממנו לכתוב עבורך מכתב המלצה קצר, והעלה את ההמלצה לאתר האינטרנט שלך, במדור המלצות מלקוחות, או במדור, מה לקוחות אומרים עלינו. תן מידע איך ליצור עמך קשר, ואיך לבצע הזמנה.

תתחיל לפרסם את האתר שלך, ולקדם אותו במקומות שונים ברחבי האינטרנט, על מנת שגולשים ולקוחות יגיעו, ויראו מה שיש לך להציע. כאשר לקוחות יוצרים עמך קשר כדי לשכור את שירותיך, תן להם את כל המידע לגבי התהליך. לדוגמה, יידע אותם לגבי המחירים, תן מידע לגבי האופן בו תישלח אליהם חשבונית עבור העבודה שנעשתה. זה  לוקח זמן לבנות מאגר לקוחות, אז אל תצפה לעשות טונות של כסף מידי. תן לזה זמן ותמשיך כל הזמן לשווק את השירותים שלך, עד שתגיע לנקודה שבה כבר בקושי יהיה לך זמן לספק את השירות לפונים חדשים, מכיוון שתהיה כל כך עסוק במתן השירות ללקוחות הקיימים.

עסק לשיווק שותפים

שיווק שותפים הוא עסק און ליין, שבו אתה עושה שימוש ביכולות השיווק והמכירה שלך כדי להשיג לקוחות, אשר ירכשו מוצרים שיוצרו על ידי אנשים אחרים, וחברות אחרות. אתה מרוויח הכנסה מהמכירות שאתה מייצר. אתה בעצם מפנה את הלקוח אל עמוד המכירה של היצרן, או מפנה אותו להירשם בעמוד היצרן.
ישנם אתרים רבים שמציעים תוכנית שותפים ייחודית משלהם, אפשר להירשם פרטנית אל התוכנית הזאת לקדם את המוצרים והשירותים שמציע האתר הזה, ולהרוויח כסף, בעבור המאמצים שלך. למעשה כל עסק באינטרנט שמוכר מוצרים יכול להשיק תוכנית שותפים משלו, כך למשל ישנה תוכנית שותפים לאתר שמוכר ספרים באינטרנט, ויש תוכנית שותפים לרשת מלונות ישרוטל, ויש תוכנית שותפים ללימודי סינית, שנכון לכתיבת שורות אלה מציעים 40 שקלים בעבור כל ליד. מהו ליד? לקוח מתעניין, אשר נרשם לקבלת מידע נוסף מבעל העסק. אבל ישנם אתרים אשר מרכזים בתוכם תוכניות שותפים רבות של יצרנים רבים, ומוצרים שונים מתחומים שונים. כך שאין אתה צריך להירשם בנפרד לכל תוכנית שותפים של עסק אחד פה ועסק אחד שם, אתה פשוט נרשם לאתר תוכניות שותפים המרכז מספר רב של הצעות, שאתה יכול לקדם בהתאם לבחירתך. כמובן שהמוצרים צריכים להיות מתאימים לתכנים הכתובים באתר שלך. אם יש לך אתר שעוסק בדיאטה, אז יתאים הרבה יותר לקדם תוכנית דיאטה, מאשר לקדם תוכנית לרכישת רכב בליסינג.

אילו כישורים נחוצים כדי להקים עסק באינטרנט לשיווק שותפים?
אתה לא צריך להיות איש מכירות או משווק מומחה כדי להיות לשווק תוכנית שותפים. נכון שהידע חשוב, אך ניתן לרכוש אותו עם הזמן, באמצעות קריאת מידע באתרי אינטרנט חינמיים. נחוצה השקעה של זמן ומסירות כדי להפוך את עסק תוכניות השותפים שלך, לעסק מצליח ומשגשג. אם אין לך את הזמן או הרצון לעבוד קשה, אז אל תיכנס לזה מלכתחילה.

לאיזה כלים תזדקק כדי לנהל עסק של שיווק תוכניות שותפים?
הכלים שתזדקק להם די בסיסיים. מעבר למחשב וחיבור מהיר לאינטרנט, תזדקק לאתר אינטרנט משלך על מנת לשווק את ההצעות והמוצרים השונים שאתה מקדם. אתה לא צריך להתעסק עם מלאי מוצרים, רק להפנות את הגולשים המתעניינים בהצעות אל עמוד היצרן. האתר שלך צריך להיות מעודכן בתוכן חדש ורענן על בסיס קבוע, אז תתכונן לכתוב כמה מאמרים בעצמך, או לשכור מישהו אשר יכתוב את התכנים עבורך. יכול לעזור אם ישנו בלוג שמקשר אל האתר שלך, כדי לקדם את האתר שלך בתוצאות החיפוש.

איך אתה מתחיל
ראשית, עליך להחליט באיזו נישה (כלומר באיזה תחום) תפעל בשיווק תוכנית השותפים, מכיוון שהאתר שלך צריך להתאים לנישה הזאת. לדוגמה, אם הנישה שלך היא טבעות אירוסין, אז אתה יוצר אתר המבוסס על הנישה הזאת לעסק שלך, ואתה מתחיל לקדם מוצרים ותוכניות הרזיה שונות הקיימות באתרי תוכניות שותפים.
אתה מבין, כאשר יש התאמה בתכנים ובמידע שהאתר שלך מספק לבין המוצרים והשירותים שאותם אתה משווק, אז באופן טבעי אנשים יחושו בנוח לרכוש דרכך, ואתה תרוויח כסף. תמיד תוודא שהמוצרים שאתה מחליט למכור דרך העסק שלך קשורים בדרך כלשהי לנישה שבה בחרת לפעול בעסק שיווק תוכניות השותפים. אם לא תציע מוצרים הקשורים לעסק שלך, אתה לוקח סיכון בכך שתופיע לא מקצועי בעיני הגולשים, וגם מנועי החיפוש לא יהיו מרוצים מכך.

יש אנשים שעושים כסף טוב בהרצת עסקים מסוג זה. זה חשוב לזכור שמרבית העבודה שתהיה לך בתחום זה, תהיה בשיווק האתר שלך, כדי להשיג לקוחות. כאשר לקוחות מחפשים מידע בתחום שבו עוסק האתר שלך, ומגיעים לאתר שלך, חלקם מביעים עניין לא רק בתכנים, אלא גם בהצעות והמוצרים שהאתר מציע להם. האתר שלך צריך לעניין אותם מספיק ולספק מידע איכותי בעל ערך אמיתי, עד שחלקם יהיו גם מעוניינים לרכוש מוצרים דרך הלינקים והקישורים שלך.


עסק למכירת מוצרים באיביי

זה הוא עוד עסק פופולרי שהרבה מאוד אנשים בוחרים להתחיל איתו את הביזנס שלהם מהבית. איביי הוא אתר מכירות פומביות פופולרי מאוד, אשר מיליוני אנשים עושים בו שימוש מדי יום כדי למצוא מוצרים וסחורות במחירים טובים. ראשית, אתה יכול לעשות סדר בבית, ולהתחיל למכור מוצרים שאתה כבר לא זקוק להם. יש שאומרים שאין משהו שלא נמכר באיביי, יש כל כך הרבה סיפורים מדהימים על אבן שנמכרה במאות דולרים, על טוסט עם הצורה של מריה הבתולה וישו הבן, שנמכרה באלפי דולרים. המשפט, " הזבל של האחד, הוא האוצר של האחר"  בהחלט מתאים כאן. אנשים הצליחו למכור דברים הזויים, שלא היית מאמין שמישהו יקנה אותם, אבל נמצא להם קונה, ואפילו במחיר מצוין.

אולי אחד מהיתרונות הגדולים ביותר במכירה באיביי הוא שלא כמו בתוכנית שיווק שותפים, שבה אתה חייב לעדכן תכנים באתר ולעלות גבוה בתוצאות החיפוש, הרי שכאן אתה מציג את הפריטים, ומלבד תיאור קצר ומידע אודותיהם, אינך צריך לכתוב יותר מזה. מה החיסרון? בשיווק שותפים, כאשר הלקוח מבצע רכישה, הרי שאתה מקבל את העמלה שלך, את הכסף, ואילו היצרן דואג לשלוח את המוצר ללקוח. אבל כאשר מדובר בעסק באיביי, אז אתה הוא זה שאחראי לשלוח את המוצר שהוזמן אל הלקוח. יש אנשים שמסתובבים בשוק הפשפשים ומחפשים מציאות, משתתפים במכירות חיסול, ובמכירות פומביות, רק על מנת למכור אותם אחר כך באתר איביי, ברווח יפה.

איזה מיומנויות נחוצות כדי להקים עסק למכירת מוצרים באיביי?
אין הרבה מיומנויות שאתה צריך כדי למכור מוצרים באיביי. היכולת לשווק את המוצרים שלך היא הדבר החשוב ביותר. אנשים יכולים לחפש באתר מוצרים ופריטים שאתה מציע למכירה, אבל אם אתה רוצה לעשות כסף בעסק מסוג זה, אתה תרצה לשווק את הפריטים הללו במקומות נוספים על מנת למשוך ולהביא יותר אנשים אל המוצרים שלך.
אם אתה מוכר פריטים היישר מהבית שלך, אתה צריך להיות מסוגל לצלם תמונות באיכות טובה, כך שאנשים יראו בעיניהם ויתרשמו ממה שיש לך להציע. הוכח שהצגת תמונות של מוצרים מגבירות את המכירות באופן ניכר.


איזה כלים נחוצים?
כדי להקים עסק מעין זה, הוא להירשם לאתר איביי. כאשר יש לך חשבון באתר אתה יכול למכור את המוצרים שלך.

  • מחשב עם גישה לאינטרנט.
  • חשבון פייפאל כדי לקבל כספים ותשלומים מהלקוחות שלך
  • מצלמה סבירה לצלם את המוצרים שאתה מציע למכירה.

איך אתה מתחיל?
הירשם לאתר איביי, בתום תהליך ההרשמה, תהיה כבר מסוגל להתחיל לפרסם מוצרים למכירה. בשלב הראשוני כדאי שאפילו תרכוש כמה מוצרים בעצמך, כדי שתתחיל להיות פעיל באתר, כך תתחיל לבנות את האמינות שלך באתר, כך שלאנשים יהיה יותר ביטחון לרכוש ממך.
העלה תמונה מייצגת של המוצר, ורצוי מספר תמונות ממספר זוויות, כדי לתת מושג טוב לגבי המוצר. פריטים עם תמונות נמכרים הרבה יותר מהר, מאלה שאין תמונה מצורפת אליהם. נסה להפיק את התמונות הטובות ביותר שאתה יכול. צלם סדרת תמונות, ובחר את הטובה ביותר מהן.
למכור באיביי זוהי דרך מצוינת להתחיל עסק משלך באינטרנט. זה מעניק לך את הטעם הראשוני של עסק און ליין, מבלי שתצטרך ציוד רב כדי להתחיל. פלוס, אתה נהנה מהתועלת של להיפטר מפריטים המפוזרים בביתך, בשעה שאתה יכול לעשות מהם כסף צדדי נוסף.

 לעשות כסף מעסק למכירת מוצרים

עסק מסוג זה יכול להופיע בכמה דרכים. דרך אחת היא ליצור ולמכור את מעשה ידיך. אמנים ואנשים שמסוגלים ליצור דברים במו ידיהם לרוב מעורבים בסוג זה של עסקים, על מנת לאפשר להם למכור את יצירותיהם דרך האינטרנט, ולהרוויח מכך כסף. דרך שנייה היא למכור מוצרים באמצעות הקמת חנות און ליין.

אילו מיומנויות נחוצות לשם כך?
אתה צריך להיות נכון להתמיד ולהשקיע בעבודה, ולספק שירות לקוחות ברמה מצוינת. חלק מזמנך יהיה מוקדש לשיווק האתר/ים שלך, כך שלקוחות פוטנציאליים יימצאו אותך, ויגיעו אל ההצעות שלך. אתר אינטרנט טוב במקרה זה הוא חובה, כדי לספק ללקוחות כל מה שהם צריכים כדי לקבל החלטה האם לרכוש את המוצרים שלך.
ללקוחות יכולים להיות שאלות לגבי המוצרים, וייתכן שיתעוררו בעיות ושהם יזדקקו לעזרה ממך, כך שמיומנויות של מתן שירות לקוחות, זה חובה. יצירת קשר טוב עם הלקוחות שלך, יכול להביא למכירות חוזרות ונשנות, כך שאותם לקוחות מרוצים יחזרו וירכשו ממך עוד ועוד מוצרים, והעסק שלך ירוויח יותר כסף.

לאילו כלים תזדקק?
אם בחרת למכור מוצרים שיצרת בעצמך, אתה תצטרך לייצר כמות מסוימת מהם, כך שיהיה לך מלאי מוכן למכירה. בדוק עם יצרנים כדי למצוא את הדילים הטובים ביותר, כדי לחסוך כסף בהפקת המוצרים.
כמובן שאתר אינטרנט יהיה נחוץ, תוודא שבאתר שלך מוטמעת אפשרות של סליקת כרטיסי אשראי, כדי שאפשר יהיה לבצע רכישות בקלות מהעסק שלך.

איך אתה מתחיל?
הדבר הראשון שכנראה תרצה לעשות הוא להחליט מה אתה הולך למכור. האם אתה יוצר קו מוצרים משלך, שאותו תציע למכירה, או שאתה מתכנן למכור מוצרים קיימים שייצרו אחרים, ולמכור אותם ברווח?
אם אתה מתכנן למכור פריטים שיצרת בכוחות עצמך, אתה תצטרך לעשות סקר שוק לגבי הפקת המוצרים, עליך להכין את המוצרים מוכנים ומופקים מבעוד מועד, כך שברגע שההזמנות יתחילו להתקבל, אתה תהיה מסוגל לספק את הסחורה בזמן, ולא להניח להם להמתין עד שהם יופקו.
לאחר תהליך התכנון, תצטרך להקים את האתר שלך, שבאמצעותו יתבצעו המכירות. תוודא שהאתר קל לניווט ונוח למשתמש.
כמובן, הצעד האחרון בתהליך,  הוא לשווק את המוצרים שלך, ועל זה נדבר בהמשך. הצעד הזה הוא החשוב ביותר אם אתה רוצה שהעסק שלך יפרוש כנפיים וימריא, אז אל תדלג על זה.

מכירת מוצרים היא דרך יוצאת מן הכלל לעשות סכומי כסף באינטרנט. אם כבר יצרת מוצר כלשהו כדי לחלק חינם לחברים ולבני משפחה, אין סיבה מדוע שלא תיקח את המוצר הזה אל האינטרנט  ותתחיל למכור אותו בכסף.
אם אתה אוהב את הרעיון של למכור מוצרים, אבל אתה לא מעוניין ליצור אחד כזה בעצמך, או אם אתה פשוט לא מרגיש שאתה מסוגל ליצור כזה מוצר, בכל זאת אתה עדיין יכול להקים עסק למכירת מוצרים על ידי מכירת מוצרים שיצרו אחרים. היתרון להתחיל באופן הזה הוא שזה מעניק לך את הגמישות לבלות את הזמן הנחוץ עם משפחתך, ועדיין להרוויח כסף.

עסק למכירת מוצרי  PLR

מדובר בתכנים, למעשה מאמרים מקוריים שניתן למכור אותם לאחרים, אשר  יכולים לעשות בהם כל שימוש שהם מעוניינים לעשות בהם. בעלי אתרי אינטרנט למשל מחפשים כל הזמן להשיג תכנים חדשים ורעננים לאתרים שלהם. השיטה הזאת יכולה להיות פתרון טוב עבורם.
ייתכן שכרגע זה לא נשמע לך כהזדמנות גדולה לעשיית כסף. העניין הוא שאת אותה חבילת מאמרים אתה יכול למכור שוב ושוב  למספר רב של אנשים. הנה, כך זה עובד
לדוגמה, בוא נאמר שאתה מוכר חבילת תוכן של 10 מאמרים חדשים ומקוריים – כולם באותו התחום, ובאותה הנישה, לצורך העניין נאמר שהמאמרים הם בתחום הדיאטה והתזונה. החבילות הללו נמכרות במחיר של 1$ למאמר, כלומר חבילה כזאת של עשרה מאמרים תימכר ב 10$. מישהו שיש לו אתר אינטרנט בתחום של דיאטה או תזונה נכונה זקוק למאמרים כדי להעשיר את האתר שלו בתוכן, כך שהאנשים הללו יגלו עניין לרכוש ממך את  החבילה הזאת. אז עשית עשרה דולרים, אבל החבילה הזאת יכולה להימכר שוב ושוב.
שים לב שלמרות שאתה רוצה למכור לכמה שיותר אנשים, הרי שעליך לשים לימיט. כלומר לקבוע גבול. אלה שרוכשים ממך את החבילה לא מעוניינים שהיא תימכר לאלפי אנשים, וכך האינטרנט יהיה מלא באלפי אתרים עם אותם התכנים בדיוק. בסופו של דבר אתה יכול למכור את אותה החבילה ל 50 אנשים, ולעשות 500 דולר, רק מהחבילה הזאת לבדה. אבל מי עוצר אותך מלייצר עוד ועוד חבילות תכנים בנושאים שונים, ובנישות שונות?  וכך להגדיל את הרווחים שלך באופן משמעותי.
כשמדובר במוצרי תוכן מסוג זה, הרי שכל אחד קובע את המחירים שלו, לפי האיכות והערך של התכנים שהוא מציע. אתה יכול למכור לא רק חבילות של תכנים, אלא ממש ספרים אלקטרוניים שלמים, ולתמחר אותם בהתאם. אנשים יכולים לקחת את המאמרים הללו, לשנות אותם לצורכיהם ולהשתמש בהם כפי שהם רואים לנכון. אני רוצה להראות לך דוגמה של קובץ הרישיונות המצורף אל חבילה מסוג זה, חבילת תוכן באנגלית במקרה זה.
מה הרישיון הזה  אומר?

  • מותר לך למכור הלאה את המאמרים, ולהרוויח כסף בעדם (אגב לא כולם מאפשרים את זה)
  • מותר לך לשים את שמך כמחבר במאמרים
  • מותר לך למכור הלאה זכויות מכירה
  • מותר להוסיף את התכנים לאתר אינטרנט
  • במקרה של Ebook, מותר לך לפרק אותו למאמרים
  • מותר לך להוסיף את התכנים למוצרים אחרים, וליצור חבילה חדשה משלך
  • מותר לך למכור את התכנים באתרים כמו איביי
  • מותר לך לתת את זה כבונוס חינם ללקוחותיך
  • מותר לך לתת במתנה חינם

אילו מיומנויות נחוצות?
מיומנויות כתיבה יהיו הכרחיות במקרה זה. עליך לכתוב מאמרים באיכות גבוהה, למרות שהאנשים שירכשו אותם יערכו בהם שינויים. אתה יכול לשכור סופר צללים לכתוב עבורך, אבל קח בחשבון שהיתרון הגדול הוא שאתה לא צריך לשלם לו ישירות בעבור הזמן שהוא משקיע, אלא אך ורק על התוצאה, על המוצר המוגמר, כך שזאת יכולה להיות אפשרות טובה , אם אתה מוכן להקטין במידת מה את הרווחים שלך.
אתה צריך לשווק את מוצרי ה PLR שלך. כדי לעשות כסף טוב בעסק זה, חשוב שאנשים ימצאו את התכנים שלך ואת ההצעות שלך.

לאיזה כלים תזדקק?
אם אתה מתכוון לכתוב את התכנים והמאמרים בעצמך, תזדקק למחשב עם תוכנת וורד, או תוכנת אופן אופיס. תצטרך אתר אינטרנט משלך, שדרכו תמכור את מוצרי האינפורמציה הללו.
אם אתה מתכוון לשכור מישהו אחר לכתוב את מוצרי ה PLR עבורך, תצטרך למצוא מעין סופר צללים שמתאים לתקציב שלך, ומספק תוכן באיכות טובה.

איך וממה להתחיל?
הדבר הראשון שאתה צריך להתחיל לעשות הוא לכתוב את התכנים. לחשוב אילו חבילות ואילו מוצרים אתה מעוניין להפיק, ואז להתחיל להכין אותם. כל חבילת תוכן או כל Ebook חייבים להתאים אל הנושא או הנישה אליה הם מכוונים. לדוגמה, גינון, טיפול בבעלי חיים, תזונה, ביקורת ספרים, ברכות ואיחולים, ועוד ועוד...

עליך לתמחר את המוצרים הללו, כמה עולה מאמר אחד? כמה עולה חבילה של 10 מאמרים? כמה עולה ספר אלקטרוני הכולל 52 עמודים? אתה הוא זה שקובע את המחירים. תעלה את המוצרים למכירה באתר אינטרנט משלך.  יש כסף טוב בתחום של PLR ואם אתה בוחר להיות מעורב בעסק מסוג זה, זוהי דרך מרתקת מאוד. יש שם אינספור אתרי אינטרנט שזקוקים לתכנים כל הזמן. בעזרת שיטות שיווק טובות, אתה יכול להרוויח היטב מעסק כזה.

עסק למכירת מוצרי אינפורמציה

עסק באינטרנט
האינטרנט הוא מקור נהדר למכירת מידע. יש הרבה אנשים שיפתחו את הארנק וישלמו כדי לקבל את האינפורמציה שהם זקוקים לה נואשות. אם יש לך את הידע שהם זקוקים לו, אתה יכול להרוויח הכנסה יציבה.

מוצרי מידע מגיעים בכמה פורמטים. זה יכול להיות אחד מאלה:
  • ספרים אלקטרוניים  ( Ebook)  - 
  • קורסים און ליין, באינטרנט
  • חוברות הדרכה
  • סרטי וידאו להדרכה
  • דיסקים להאזנה


אלה הם מוצרי מידע פופולריים שנצרכים בשמחה על ידי לקוחות מהאינטרנט. אם יש לך משהו לומר, זה יכול להיות העסק הנכון עבורך.

אילו מיומנויות אתה צריך?
צריך להיות לך ידע טוב בנושא שאודותיו אתה מציג את הידע ללקוחותיך. אם לדוגמה אתה יודע איך להכין יין בבית, אתה יכול ליצור מוצר מידע שמלמד איך לעשות את זה. אם אתה יודע איך להקים אתר אינטרנט, אתה יכול ליצור מוצר אינפורמציה שכולל ספר אלקטרוני וסרטי וידאו שמדגימים ומראים איך לעשות את זה. אתה לא זקוק לתעודת דוקטורט כדי לעשות את זה, אלא להיות מצויד בכמות ואיכות של ידע בתחום הספציפי אודותיו אתה מעביר את המידע. כך שמי שיצרוך את המידע הזה, אכן יפיק תועלת מהמוצר המוצע.
היכולת לשווק את המוצרים שלך, תעזור כאן. ככל שתגיע אל יותר אנשים, ואל יותר לקוחות פוטנציאליים אשר מתעניינים בנושא של מוצר המידע, כך יגברו המכירות ואתה תעשה יותר כסף. אם יש לך מוצר מידע טוב, דרך טובה להגדיל את המכירות היא ליצור תוכנית שותפים. כלומר להניח לאנשים אחרים למכור את המוצרים עבורך, תמורת קבלת עמלה על כל מכירה. היתרון הגדול הוא שאתה לא משלם למאות המשווקים הללו דבר, אלא רק כאשר מתבצעת מכירה, ואתה מקבל כסף. זוהי סיטואציה של Win Win כל הצדדים מרוויחים. אם מוצר המידע מתומחר במאה דולר, ואתה מציע 50% מהרווחים על כל מכירה, הרי שאותו משווק שהצליח למכור את המוצר שלך ל 10 אנשים, יקבל 500 $, ואתה תרוויח 500 $. הכסף לא יוצא מכיסך, אלא מגיע מהמכירות עצמן. למעשה ככל שהמשווקים ירוויחו יותר כסף, זה סימן לכך שאתה תרוויח יותר כסף.

לאיזה כלים תזדקק?
הכלים להם תזדקק יהיו תלויים במה שאתה מעוניין  לספק. ספרים אלקטרוניים וחוברות הדרכה, יכולים להיכתב בוורד או אופן אופיס, ואז ניתן להמיר אותם לקובצי PDF.
תוכנת דיוור, אוטוריספונדר – כדי ליצור קורס אינטרנטי המגיע אל תיבת האימייל של הלקוח.
עבור הפקת מוצרי שמע ודיסקים, נחוצה תוכנת הקלטה.
הפורמט של וידאו נדרש מאוד בקרב לקוחות, מכיוון שהם יודעים שאתה יכול להראות להם. הם רוצים לראות במו עיניהם איך זה מתבצע, ודרך וידאו אפשר להעביר את המידע הזה, צעד אחר צעד.

איך להתחיל?
ראשית עליך לקבל החלטה לגבי הנושא של המוצר. באיזה תחום יש לך את הידע העשיר ביותר, שאתה יכול לספק ללקוחות פוטנציאליים? כאשר אתה יודע מה אתה רוצה לספק, בצע תחקיר בנושא ותראה אם אתה יכול למצוא מידע נוסף, מידע חדש בתחום הזה, ולהציג זווית חדשה ורעננה, מכיוון שכבר יש בשוק ספרים אלקטרוניים כמעט בכל תחום. אתה תצטרך למצוא משהו חדש ומרענן עבור לקוחותיך. הם לא ימהרו לפתוח את הכיס, ולהוציא כסף, אם הם לא יהיו משוכנעים שיש לך להציע להם מוצר טוב, עם מידע איכותי.
כתוב או תקליט את מוצרי המידע שלך ואז ערוך אותם עד שתהיה מרוצה מהמוצר הסופי. ברגע שזה מוכן ואתה מרוצה מהתוצאה, זוהי הנקודה שבה אתה מוכן להתחיל למכור. צור אתר אינטרנט, או אפילו בלוג כדי למכור אותם.  נסח מכתב מכירה משכנע, המושך את תשומת הלב, כדי להגביר את אחוז ההיענות להצעה.
שכור מומחה לכתיבה שיווקית, אם אתה יכול להרשות לעצמך, יש ביניהם אנשים שמסוגלים לכתוב תכנים שיווקיים באופן כזה שהופך את המוצרים שלך לנחשקים מאוד בעיני הלקוח הפוטנציאלי, וגורמים למכירות הרבה יותר מסיביות.
יצירת מוצרי מידע זה לא דבר שכרוך בהשקעה גדולה, אבל אתה יכול למכור אותם במחיר טוב. זוהי דרך מעולה להרוויח כסף באינטרנט, כאשר אתה יכול לעבוד בשעות גמישות וליהנות מזמן איכות בחברתם של משפחה וחברים.

עסק המבוסס בלוגים


בלוגים התחילו כבר לפני שנים, כדרך עבור אנשים לתקשר ולחלוק במחשבות שלהם, בתמונות, בסיפורים ובחוויות. זה היה מעין יומן אישי, שבו אנשים כתבו, ואחרים הגיבו על מה שנאמר, וזה יצר שיתוף בין אנשים באינטרנט. אבל אז אנשים גילו שבלוגים יכולים להיות גם כלי שיווק יוצא מן הכלל, וגם כמדיום שניתן לעשות ממנו כסף. יש מספר דרכים  להרוויח כסף מבלוגים, הנה כמה מהם:

גוגל אדסנס – מנוע החיפוש המפורסם מציע דרך לשותפים להרוויח הכנסה נוספת מהבלוגים שלהם או מהאתרים שלהם. הרעיון הוא לשים מודעות באתר שלך, ולהרוויח כסף מאירוח הפרסומות. למעשה אתה מציב פורמט של יחידת מודעה, וגוגל מספקים את המודעה באופן מותאם לפי אופי התוכן המופיע באותו עמוד אינטרנט ספציפי.

סקירה וביקורת מוצרים – ישנם אתרים שאתה יכול להירשם אליהם, ושיעזרו לך ליצור קשר עם חברות שזקוקות לאנשים אשר יכתבו סקירה וביקורת אודות המוצרים שלהן. כך המוצרים שלהן זוכים לפרסום וחשיפה בבלוג שלך. בדרך כלל הדרישות העיקריות לכך הם שיהיה לך בלוג פעיל, כזה שיש לו כמות גדולה של מבקרים. החברות הללו משלמות סכומי כסף כדי שתסקר את המוצרים שלהן בבלוג שלך.

מכירת מוצרים – בלוגים הם דרך נוספת שבה אתה יכול למכור את המוצרים שלך. אלה שיש להם עסק שמציע מוצרים למכירה, מקימים בלוגים כדי לסייע למכירות ולהגביר אותן.

אילו מיומנויות יעזרו לך?
אין צורך במיומנויות מיוחדות בסוג זה של עסק, פרט ליכולת לכתוב את הבלוג עצמו, ולשווק אותו. עליך ללמוד על בלוגים, ואיך האנשים המצליחים ביותר עושים זאת כהלכה. אחרי הכול יש הבדל בין בלוג שקוראים אותו מעט אנשים, לבין בלוג פופולרי, שמגיעים אליו אלפי קוראים מדי יום.

אילו כלים נחוצים?
הכלי העיקרי , פרט למחשב ואינטרנט, יהיה הבלוג עצמו. ישנן תוכנות ופורמטים רבים לכתיבת בלוגים, כך שאתה יכול לבחור את המתאים לך ביותר. חלקם חינמיים, בשעה שאחרים עולים כסף. שני הפורמטים המקובלים ביותר והפופולריים הם וורדפרס ובלוגר, אך קיימות אופציות טובות נוספות, וכל אחד בסופו של דבר מוצא את מה שמתאים לו.

איך להתחיל?
הירשם לאתר בלוגים ותתחיל לכתוב בלוג. תוודא שאתה כותב על בסיס קבוע, זה יכול להיות למשל פעמיים או שלוש פעמיים בשבוע. בלוגים שאינם מתעדכנים כל הזמן, נוטים להיעלם במרחבי האינטרנטרשום את הבלוג שלך, באינדקס בלוגים, הגב בבלוגים של אחרים שעוסקים בתחום הדומה לתחום שבו עוסק הבלוג שלך. ככל שתמשוך תנועת גולשים ומבקרים רבה יותר אל הבלוג שלך, כך הבלוג שלך יהיה מצליח יותר, ותהיה מסוגל לעשות ממנו יותר כסף.

בלוגר למשל, מכיל בתוכו אופציה מובנית להציב פרסומות של גוגל, כך שזה די קל לעשות את זה. אם אתה רוצה לספק סקירת מוצרים ולינקים פרסומיים, כדאי שתתחיל לכתוב את הבלוג שלך, לצבור קוראים ומבקרים, ולהפוך אותו לבלוג פופולרי וידוע באינטרנטכתיבת בלוגים זוהי דרך פשוטה וקלה ליצור הכנסה נוספת, אם אתה עושה את זה נכון. אלה שמצליחים להתפרנס היטב מהבלוגים שלהם, הם אלה שהפכו את הבלוגים שלהם לידועים בקרב קהילת האינטרנט.
הפוך להיות בין הבלוגרים המצליחים ביותר, ועשה כסף מעסקי הבלוגים. אל תתייחס לזה כאל עוד תחביב, אלא כאל עסק של ממש.

לעשות כסף מעסק להדרכה

מדריך הוא אחד שלוקח את הידע שיש לו בתחום כלשהו  וחולק אותו עם אנשים אחרים, שרוצים להיות מצליחים בתחום הזה גם כן. מדריכים יכולים להיות מומחים בכל דבר החל בכתיבה ועד שיווק.
אם יש לך ידע טוב או ניסיון בתחום פרטיקולרי, אתה יכול להפוך  ולהיות מדריך די בקלות ולעשות מזה כסף. יש מדריכים רבים שעוזרים לאחרים בעיצוב אתרים, בעיצוב גרפי, בכתיבת מאמרים ועוד ועוד.
מדריך מציע טיפים וטכניקות למתחילים בתחום ספציפי  ומשיב על שאלות בתהליך הלימוד.

אילו מיומנויות נחוצות?
המיומנות החשובה ביותר שצריכה להיות לך, בסוג זה של עסק, היא היכולת להיות מקשיב טוב. אתה צריך להיות סבלני מאוד עם הלקוחות שלך. להיות קשוב וסבלני – זה מפתח חשוב. אלה ששוכרים אותך לאמן אותם ולהדריך אותם, רוצים שתקשיב להם, ותעזור להם.
עליך להיות מסוגל ליצור קשר טוב עם אנשים ולשדר אמינות בעסק הזה, עליך להיות בקיא בתחום שלך. אם מעולם לא עיצבת עמוד אינטרנט בעבר, אז להיות מדריך לעיצוב אתרים, זה לא יהיה רעיון טוב.
אילו כלים נחוצים לשם הקמת עסק הדרכה?
  • מחשב
  • תוכנת אימייל
  • אתר אינטרנט
  • תכנים אינפורמטיבים לאתר שלך
  • אמצעי תשלום באתר
  • מספר טלפון ייעודי למטרת העסק
רוב השיחות שלך עם לקוחות יהיו דרך האימייל, אבל חלק מהאנשים ירצו לדבר איתך ישירות בטלפון

איך להתחיל?
ראשית תכנן את העסק שלך. אילו שירותים אתה מציע, שיש לך ידע בהם? כתוב מספר מאמרים ותוכן כתוב אחר, לשים באתר שלך, על מנת ליצור אמינות , ולהראות לגולשים שאתה מומחה בתחום   הזה, ושיש לך ידע והבנה

תסביר באתר שלך כיצד השירות שלך פועל, מה בעצם אתה מציע ללקוחות, ומהם המחירים. ברגע שיש לך לקוחות מרוצים, פרסם באתר שלך את ההמלצות שלהם על השירות שלךצור תוכנית לימודים, ותוכנית הדרכה שתביא את הלקוחות שלך ממקום שאין להם ידע, אל מקום שיהיה להם הידע הדרוש. האזן לבעיות שלהם ולשאלות שלהם וספק להם תשובות טובות שיאירו את עיניהם, עזור להם להגשים את מטרותיהם, ובדרך אתה תגשים את מטרותיך, לעסק מצליח ומשגשג.


לעשות כסף מעסק למוצרי פרסום

אם אתה אדם יצירתי ומסוגל לעבוד היטב עם מחשב, שקול עסק ליצירת מוצרי פרסום והוצאה לאור. אתה יוצר פיילרים, עלוני פרסום, לוחות שנה, כרטיסי ברכה ועוד.
כל המוצרים הללו מופקים בתוכנות מחשב גרפיות כאלה ואחרות, היישר מהמחשב שלך. יש הרבה מאוד אנשים שמחפשים עמודים יצירתיים מסוגים שונים, ולא יודעים כיצד ליצור אותם בעצמם. אם יש לך ידע בתחום, אם למשל אתה שולט בתוכנת פוטושופ, או תוכנות אחרות לעריכה גרפית, הרי שאתה יכול לעשות מזה כסף, בשעה שאתה מספק להם את העבודות הללו.
אילו כישורים נדרשים?
היכולת לעבוד עם תוכנות גרפיות. אתה לא צריך להיות אמן כדי לעסוק בתחום הזה, מכיוון שהכול מתבצע על ידי שימוש במחשב.

לאילו כלים תזדקק?
מעבר למחשב עצמו, עליך להיות מצויד כך:
  • תוכנת עיצוב גרפי
  • מדפסת לייזר צבעונית
  • סורק
  • נייר איכותי להדפסה

תוודא שאתה יודע איך להשתמש בכל התכונות של הציוד והתוכנות כדי שתהיה מסוגל לספק את השירות באיכות הטובה ביותר עבור לקוחותיך.

איך להתחיל?
עליך להשיג תחילה את כל הציוד הנדרש, כולל התוכנות על מנת להשיק עסק כזה. החלט לגבי נישה שאליה תכוון את המאמצים השיווקיים שלך, וצור אתר אינטרנט אשר ישקף את הנישה הזאת. האתר שלך צריך לספק ללקוחות פוטנציאליים דוגמאות של עבודותיך על מנת להציג את המומחיות שלך, ולהראות מה אתה יכול לספק להם.
עסקי הוצאה לאור והפקת מוצרי פרסום, יכולים להיות מתגמלים מאוד עבור כל אחד שאוהב להפיק תחת ידו עבודות יצירתיות. אם אתה אחד מהאנשים הללו ואתה רוצה משהו שיעניק לך גמישות בזמן העבודה, אז זה העסק שכדאי לך לבדוק.

יצירת עסק מרעיונות לא שגרתיים

עד כה דנו באמצעים מקובלים וקונבנציונלים להפעלת עסק באינטרנט. יחד עם זאת יש כמה אמצעים בלתי שגרתיים. מדובר ברעיונות לעסקים שכאשר מרבית האנשים שומעים אותם, הם נוטים לפרוץ בצחוק, אבל המציאות חזקה יותר מכל דבר. הנה דוגמה לעסקים כאלה שהצליחו בגדול.

מכירת דומיין – מישהו הגה רעיון שאפשר למכור שירות של מתן שמות לאתרי אינטרנט עבור אנשים. בהתחלה זה נשמע מטורף, אבל העסק המריא בגדול.
מכירת תכשיטי אירוסין משומשים – הרעיון הזה הגיע ממישהו שנפרד מארוסתו, קיבל את הטבעת בחזרה, אבל גילה שאי אפשר להחזיר אותה לחנות שממנה רכש אותה. הוא הקים אתר אינטרנט עבור אנשים אחרים שנמצאים באותה הסירה, ושמעוניינים למכור את התכשיטים שלהם  ולהרוויח את הכסף בחזרה, ולהחזיר כמה שיותר מהסכום המקורי ששילמו.

מכירת פרפרים לפרנסה – כן, זה נשמע מוזר, אבל מסתבר שיש אנשים שממש מתפרנסים מזה.
יש טונות של רעיונות שאנשים העלו ובפועל הצליחו לעשות מהם כסף דרך האינטרנט, אז תפשפש בנבכי מוחך ותראה אם תצליח להעלות משם משהו, אולי את הרעיון האחד הזה שאיש עדיין לא חשב עליו, ואף אחד לא האמין שהוא יעבוד.

מילות סיכום
כל אחד יכול להריץ עסק משלו באינטרנט, בין אם יש לו ניסיון רב בתחום ובין אם לאו. כל מה שאתה זקוק לו זה תשוקה חזקה להצליח, מוטיבציה גדולה ויכולת לעבוד קשה ורצון עז ללמוד עוד ועוד אודות עסקים ועשיית כסף.
האפשרויות רבות מאוד ומגוונות, וכל אחד מוצא את מה שמתאים עבורו, מה שמתאים ליכולות שלו, לרצונות שלו, ולמיומנויות שלו. עשה שימוש בשיטות השיווק אשר יקדמו את העסק שלך, משוך גולשים אל האתר שלך.
העבודה הקשה שתקדיש בהתחלה תשתלם לך בהמשך הדרך, בשלב מסוים תוכל אפילו לשכור מישהו אשר יעזור לך במשימות היומיומיות, ויעשה חלק מהעבודה עבורך.

האינטרנט מביא איתו יותר ויותר הזדמנויות לעשיית מזומנים עבור בעלי עסקים, בכל יום, אז מדוע לא לקפוץ על הרכבת הזאת עכשיו ולהתחיל ליהנות מעסק משלך באינטרנט.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

11 תגובות:

  1. בן הדודה שלי בונה אתרים ומעצב ,יש לו משכורת טובה והמון עבודה
    הצעות טובות!

    השבמחק
  2. כל הרעיונות והעצות נכונים
    עושים ומרוויחים המון כסף.
    חברות שלי מרוויחות 20,000 שקלים כל חודש מקליעת צמות ויש להן גם פרסומות בכל העולם

    השבמחק
  3. אני מדריכה לאנשים איך לפתח את העסקים שלהם דרך האינטרנט ,
    זה עובד נפלא! ואנשים מרוצים מהתוצאות!

    השבמחק
  4. נכון ,העסקים היום עובדים דרך האינטרנט ויש המון דרכים להרוויח כסף
    וגם לשווק!!!

    השבמחק
  5. תודה על הפוסט המשובח והשנון!

    השבמחק
  6. אנשים בעסקי האינטרנט עושים מליוני שקלים בשנה$

    השבמחק
  7. תודהההההההההההההההה!
    זה האתר היחיד שנותן תוכנית לימודים רצינית ,חינם ללא תשלום!!!!!
    טוב שיש את *איך לעשות כסף 51 דרכים*

    השבמחק
  8. האתר היחיד שאני מכיר שנותן תוכניות ומאמרים חינם
    מעולה

    השבמחק

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.