כל האמת על עשיית כסף באינטרנט - מיתוסים ואמת

כל האמת על עשיית כסף באינטרנט - מיתוסים ואמת

0 Comments
4 מיתוסים לגבי כסף באינטרנט
מכיוון שאנו מדברים על פרנסה מהאינטרנט ; זה חשוב שנדון בנושא של הונאות ברשת. אתה צריך להיות מודע לזה, אבל זה לא צריך לשבור אותך, ולא צריך להוות סיבה להניח לספקות להפריע לך בדרכך, כאשר אתה מקבל החלטה לצעוד במסלול לקראת עסק ברשת האינטרנט.

הונאות קיימות בכל מקום, לא רק באינטרנט. זה לא שכאילו מעולם לא היו הונאות לפני שהאינטרנט הגיח לחיינו. יש אנשים ציניים שטוענים שאם יש הונאות באינטרנט, אז לא כדאי להתקרב לזה. זוהי שגיאה פטלית. בשעה שהתופעה קיימת, הרי שיש גם הצעות והזדמנויות עסקיות לגיטימיות לחלוטין. עם הזמן אתה תדע להבחין בין הצעות שאינן לגיטימיות, לבין הצעות לגיטימיות. אני אראה לך איך אתה יכול להרוויח את הכסף, ואיך אתה יכול לזהות הצעות שאינן לגיטימיות ולדלג עליהן, במידה שתיתקל בהןהנה כמה מהמיתוסים, והאמת לגביהם. להלן, כמה מההצהרות שנאמרות על ידי מרבית ההונאות באינטרנט, ומה באמת עומד מאחוריהן.

מיתוס 1 #

עשה כסף תוך 24 שעות

ההונאות הללו מבטיחות לך דרך לעשות כסף בשעה שאתה ישן. הם גורמים לזה להישמע שמעט מאוד עבודה מעורבת בתהליך. הם מבטיחים כסף מיידי.

והנה האמת – לא מספרים לך הכול. נכון שאפשרי, להשיג כסף תוך 24 שעות, אבל רק עבור מי שכבר בנה את העסקים שלו במשך תקופה ארוכה, ואז כאשר הוא יוצא באירוע השקה חדש, ייתכן שהוא ירוויח ביממה אחת סכום כסף גדול, אבל שים לב, היתה לזה עבודה מקדימה רבה, מאחורי הקלעים. למרבית העסקים און ליין, ייקח פרק זמן כדי להתחיל לרוץ, אבל זה שווה את המאמצים.

 מיתוס 2 #

הפוך את המחשב שלך למכונה המייצרת מזומנים 

למעשה הרבה מאוד עמודי מכירה כוללים את ההצהרה הזאת, בצורה זו או אחרת.

האמת – ההצהרה עצמה יכולה להיות נכונה, אבל תהיה זהיר ממכתבי מכירה שמתחילים בניסוח מסוג זה. מרבית ההזדמנויות לעסקים באינטרנט מוכרים את העסק עצמו. מבצעי ההונאה נוטים למכור את הכסף בלבד. במרבית המקרים, אין באמת עסק מאחורי ההצעות הללו. במילים אחרות, אלה הם עסקים ריקים מתוכן. מבצעי ההונאה מרוויחים מאנשים שמשלמים להם בעבור מה שהם אומרים שהם יתנו בתמורה 


מיתוס 3 #

תתחיל את העסק שלך לגמרי בחינם

הם מתמקדים בעובדה שאתה יכול להקים עסק מבלי להשקיע כסף כדי להשיק את העסק הזה.

האמת – זה מעניין מאוד לבחון את ההצעה הזאת. מכיוון שבפועל באמת אפשר להקים עסק באינטרנט ללא השקעה, או בהשקעה נמוכה מאוד, אבל אפשרי גם ללא השקעה. הנקודה היא שהם מבקשים ממך לשלם להם סכום מסוים של כסף כדי שהם יספקו לך את האינפורמציה כיצד להקים עסק ללא השקעה.
אהה, האם הם לא סותרים את עצמם? ברגע שאתה משלם להם כסף בעבור ההדרכה שלהם, שאמורה להסביר לך איך להקים עסק ללא השקעה, הרי ברגע שרכשת את ההדרכה, אז שילמת כסף, אם כך בעצם כבר השקעת כסף עוד לפני שבכלל התחלת להקים את העסק שלך.

מיתוס 4 #

תתפרנס מעבודות הקלדה מהבית 

ההצהרה הזאת דומה להרבה אחרות באינטרנט שטוענות שאתה יכול להקים עסק מהבית, ולהתפרנס מעבודות הקלדה. 

האמת – כן, אתה יכול להרוויח כסף מביצוע עבודות הקלדה, אבל אם אתה עושה זאת תצטרף לאתר אמין, ולא לאתרים שמבקשים ממך לשלם להם בתמורה לתענוג הזה. כל מה שהם רוצים במקרה זה הוא את הכסף שלך, הם רוצים למכור לך את המידע איך לעשות כסף מהקלדה מהבית, על ידי  כך שהם רוצים שתקנה את הספר שלהם, או תצטרף לתוכנית שלהם תמורת תשלום. אתה יכול לעשות את זה בלי העזרה שלהם, והמידע קיים באינטרנט, אני אפילו יכול להפנות אותך אל האתרים הללו אם אתה רוצה.
אני מקווה שלאחר שהצגתי בפניך את המיתוסים ואת האמת, המוח שלך כבר יותר מכוונן ומתורגל להבין מה הונאה ומה הצעה לגיטימית.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

אין תגובות:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.