13 אסטרטגיות לקדם את העסק שלך באינטרנט

13 אסטרטגיות לקדם את העסק שלך באינטרנט

0 Comments
13 אסטרטגיות לקדם את העסק שלך באינטרנט

אם אתה רוצה להרוויח יותר ולהתפרנס מהאינטרנט, הגיוני שתרצה ללמוד קצת יותר לגבי דרכים לשווק את העסק שלך, כך שיהפוך לעסק מצליח. בוא נבדוק כמה מהאסטרטגיות הפופולריות ביותר לשיווק העסק שלך.
איך לקדם עסק
1.      אתר אינטרנט
אתר האינטרנט העסקי שלך הוא מקום מצוין להתחיל. אם יש דבר אחד שיכול להשפיע באופן דרמטי על ההצלחה או הכישלון של העסק שלך, זה יהיה האתר עצמו. הנה כמה דברים שחשוב לדעת לגבי אתר האינטרנט, מהיבט שיווקי


2.      דומיין
זוהי בעצם כתובת האתר שלך באינטרנט. אתה רוצה לבחור בכתובת שתתאים ככל האפשר לשם העסק שלך, או לתחום שבו הוא עוסק. זה עוזר לגולשים למצוא את העסק שלך בקלות רבה יותר, כאשר הם פונים למנועי החיפוש כדי לחפש מידע בנושא מסוים.


3.      מילות מפתח
תפיק את התועלת ממילות המפתח הטובות ביותר, וביטויי מפתח פופולריים, ושלב אותם בתוך התכנים באתר שלך. מילות מפתח הן מילים שגולשים כותבים בחיפוש בגוגל כאשר הם מחפשים מידע בתחום מסוים. מנועי החיפוש מאנדקסים את כלל עמודי האינטרנט, ומציגים את התוצאות הטובות ביותר עבור הגולשים בכל חיפוש וחיפוש שהם עורכים. ככל שהאתר שלך עולה גבוה יותר בתוצאות, כך גובר הסיכוי שיותר גולשים יגיעו דווקא אל האתר שלך.


4.      שיווק באמצעות נישה
אשר אתה נמצא בעסק של נישה, אתה משווק בעצם לקבוצה ספציפית מאוד של אנשים. ככל שאתה מעמיק בנישה, אתה אמנם מצמצם את כמות האנשים שאליהם אתה פונה, אך באותה המידה אתה גם מקטין את התחרות. בקבוצות גדולות של אנשים, יש הרבה מאוד אנשים שכל אחד מהם זקוק למשהו אחר, כך שזה קשה לפנות אל כולם ולעניין אותם. כאשר אתה פונה לקבוצה ממוקדת של אנשים שמתעניינת בתחום מסוים, אז גובר הסיכוי שהם יתעניינו במה שיש לך להציע להם, כך שמלאכת השיווק תהיה הרבה יותר קלה, ויותר אפקטיבית.
האתר שלך צריך לשקף את הנישה שבה בחרת לעסוק. אם אתה או את מכוונים אל ציבור של אמהות עם ילדים, האתר שלכם צריך לשקף את זה, באמצעות תמונות ואמצעים גרפיים אשר מדברים אל אמהות עם ילדים קטנים, והתכנים הכתובים באתר צריכים  להיות כאלה שהאמהות יכולות להתחבר אליהם  ולהזדהות עמם. זה יעזור למנועי החיפוש גם כן.


5.      בלוג
תמיד כדאי לצד אתר האינטרנט הגדול והראשי, להקים בלוג. הבלוג הוא אמצעי שיווקי התומך באתר. לא מדובר כאן בבלוגים אישיים. אם אתה משתמש בפלטפורמת בלוגים חיצונית לאתר, נסה לעצב את הבלוג באופן דומה לאתר האינטרנט, כך שתיווצר תחושה שיש קשר בין השניים.
בלוגים הם דרך מצוינת להפיק תועלת ממנועי החיפוש ולהשיג מבקרים נוספים. כאשר גולש מגיע אל הבלוג שלך הוא רואה שיש בו המון מידע  בנושא , ודרך הבלוג מגיע גם אל אתר האינטרנט הראשי.


6.      שיווק באמצעות הדואר האלקטרוני 
דואר אלקטרוני הוא פריט חובה בכל קמפיין שיווק רציני. זוהי הדרך שבה אתה שומר על קשר עם הלקוחות שלך, ושומר על העסק שלך והמוצרים שלך תמיד בתודעת הלקוחות. להביא לקוחות אל האתר שלך זה דבר אחד, אבל לגרום להם לזכור אותך ולבחור דווקא בך מכל אינספור האתרים שנמצאים שם, זה דבר אחר, בעיקר כאשר הם מעוניינים לבצע רכישה.
אימיילים הפכו לאמצעי לספק אינפורמציה לגולשים באתרי אינטרנט, ועוזרים לבנות יחסי אמון, ואף לפרסם את שם העסק שלך, ולהביא אותו היישר אל תיבת הדואר של הגולשים. זה יכול להיעשות במספר דרכים. כדי להשיג כתובות אימייל, שתוכל לשווק להם את המידע והמוצרים שלך, עליך ליצור עמוד נחיתה עם הרשמה, כך שאנשים יכולים להירשם אל רשימת התפוצה שלך, ולקבל עדכונים אל תיבת האימייל שלהם, ומידע נוסף. שים לב שאין מדובר כאן בספאם, הגולש נרשם מרצונו אל רשימת התפוצה שלך, ומסר את כתובת האימייל שלו, לצורך זה.


7.      ניוזלטר
מדובר בכתב עת אלקטרוני, המגיע אל תיבת האימייל של הגולש. אם למשל ישנו עסק שמוכר ויטמינים ומינרלים, העסק הזה יכול להציע לגולשים להירשם חינם ולקבל בתיבת הדואר שלהם כתב עת אלקטרוני בנושא של ויטמינים ומינרליים. הגולשים מקבלים תכנים ומאמרים בנושא של רפואה אלטרנטיבית  ובריאות.

8.      קורס אלקטרוני

אתה יכול לשים באתר שלך הרשמה לקורס אלקטרוני עבור המבקרים באתר. הקורס הזה צריך לעסוק בנושא שבו עוסק האתר שלך. אם נתייחס שוב לדוגמה של האתר שמוכר ויטמינים ומינרלים, הרי שהוא יספק קורס דרך האימייל שיעזור לאנשים וילמד אותם  לגבי פתרונות בריאות. לרוב מדובר בקורסים של מספר ימים שמוצע בחינם. זה גורם לכך שהעסק שלך נשאר בתודעת הגולשים.

 9.      תוכנית שותפים
תתחיל תוכנית שותפים עבור מוצריך. תן לאנשים אחרים להרוויח כסף על ידי כך שהם ישווקו את המוצרים עבורך. אתה תרוויח תנועת גולשים אדירה אל האתר שלך ואל ההצעות שלך, דרך המאמצים השיווקיים שלהם, והמבקרים באתרים שלהם.

10. AdWords
מנוע החיפוש גוגל מציע לעסקים גדולים וקטנים לפרסם בגוגל, אתה מקבל שטח פרסום בתוצאות החיפוש ואף באתרים ובלוגים הרלוונטיים לעסק שלך ולמוצרים שלך. בכל פעם שמישהו מגיע אל האתר שלך דרך הפרסומת של גוגל, תחויב בסכום כלשהו.
מכיוון שאתה משלם אך ורק על הפעמים שגולשים בפועל מגיעים אל האתר שלך, תחויב אך ורק עבור תנועת הגולשים שהגיעה אל האתר שלך.

11. מודעה בעיתון  מקומי
אין חוק שאומר שאם יש לך עסק באינטרנט, אתה חייב לקדם אותו ולשווק אותו אך ורק בזירת האינטרנט. מדוע לא לשווק אותו באמצעים אחרים? על ידי הצבת מודעת פרסום בעיתון מקומי, אתה יכול להגיע אל עשרות אלפי אנשים בבת אחת. ואם האתר שלך מציע מוצרים למכירה, ללא ספק זה יכול להביא לביצוע עסקאות רווחיות עבורך.

12. ארגן תחרות
כאשר ישנה תחרות נושאת פרסים, השמועה מתפשטת כמו אש בשדה קוצים. חבר מביא חבר, אחד מספר לשני, ותוך זמן קצר מאוד, האתר שלך מתפוצץ מרוב מבקרים.

13. הצע מוצרים לקידום חינם 
חולצות טי שרט עם הלוגו וכתובת האתר שלך, כובעים, סטיקרים. אתה יכול גם להוסיף אותם כמוצרי בונוס עבור כל מי שמבצע רכישה דרך האתר שלך, על מנת לעודד לקוחות לקנות דווקא ממך.




אולי יעניין אותך לקרוא גם:

אין תגובות:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.