להרוויח כסף בקלות

להרוויח כסף בקלות

0 Comments

מהו הסוד להרוויח כסף בקלות? איך זה ייתכן שיש כל כך הרבה אנשים שעובדים קשה ונאבקים בכל יום כדי לעשות עוד קצת כסף, בשעה שיש אנשים אחרים שמסתובבים כל היום בקניונים, בפאבים ובחוף הים ומרוויחים את הכסף בקלות רבה?

התשובה היא פשוטה, האנשים הללו שעושים כסף קל, למדו איך למצות את הפוטנציאל הקיים בשוק. הם הבינו את כוחו של האינטרנט, ולמדו כיצד ניתן  לרתום את עוצמתו לשירותם, כדי ליצור לעצמם עוד ועוד מזומנים. 
כסף קל- מהו הסוד
אז איך אותם אנשים עושים כסף בקלות?
הם יוצרים מוצרי אינפורמציה ומוכרים אותם ברווח גדול. למעשה הם אפילו לא כותבים בעצמם את המוצרים הללו, אלא שוכרים אנשים אחרים שיעשו את זה בשבילם. דרך האינטרנט ניתן להגיע אל אנשים חרוצים בהודו שמוכנים לכתוב תכנים בשפה האנגלית במחירים מצחיקים. לדוגמה, כאשר יזם מחליט שהוא רוצה ליצור ספר שמלמד איך להיות אדם מצליח עם הרבה חברים, הוא מוצא דרך האינטרנט מורה לאנגלית, או אדם משכיל אחר מהודו. בהודו השכר מאוד נמוך, כך שיש אנשים מאוד חרוצים ומוכשרים שמוכנים תמורת  200 או 300 $ לכתוב ספר שלם. היזם מעביר להם את ראשי הפרקים של הספר, והם כותבים על פי ראשי הפרקים ונושאים. הוא כמובן מוסיף עוד כמה הנחיות, כמו היקף העמודים שיהיו בכל פרק, וקובע מסגרת זמן להשלמת המשימה. כך שתוך חודש או חודשיים יש ברשותו חומר כתוב בהיקף שמתאים לספר שלם. את החומר הכתוב הזה ניתן לעצב, לארוז ולהפוך לספר שאפשר למכור הן בפורמט דיגיטלי באתר קליבנק, והן בפורמט רגיל, כלומר עשוי נייר, שאפשר למכור אותו באתר אמזון קום, בשיטת  Print On Demand.

מהי שיטת Print On Demand, ואיך מרוויחים מזה כסף?
זוהי שיטה חכמה מאוד למכירת מוצרי אינפורמציה. אילו רצית למכור ספר בפורמט מסורתי רגיל, עם נייר וכריכה, הרי שעליך להדפיס אלפי עותקים, ולשלם עלויות ייצור יקרות, עוד בטרם אפילו מכרת עותק אחר. בשיטה הזאת הופכים את התהליך, קודם מקבלים את ההזמנות ואחר כך מדפיסים. באתר אמזון קיימת הטכנולוגיה הזאת, כאשר מתקבלת הזמנה באתר לספר, מתבצעת הדפסת העותקים שהוזמנו, כך שאין צורך להחזיק מלאי של עותקים מודפסים. זוהי דוגמה נהדרת כיצד הטכנולוגיה חוסכת בעלויות ייצור יקרות, ומאפשרת להרוויח כסף אפילו כשנמכרים רק כמה מאות עותקים מספר ספציפי.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.