הסוד לעשות כסף שבלעדיו לא הייתי מצליח להרוויח:

הסוד לעשות כסף שבלעדיו לא הייתי מצליח להרוויח:

0 Comments
-->


אוקיי, אז בסופו של דבר קיבלת את ההחלטה, אתה רוצה לעשות כסף. שמעת על כך שניתן להרוויח כסף, ואפילו אולי אתה מכיר כמה אנשים שבפועל כבר מרוויחים דרך האינטרנט. היום אני רוצה לחלוק איתך סוד שעבורי מהווה את הבסיס לכל העשייה שלי ברשת האינטרנט, ולתוצאות משביעות הרצון שאני משיג.
אולי זה יישמע לך פשוט, או אפילו מובן מאליו, אבל בשיווק באינטרנט עליך להתמקד. עליך להתמקד בדבר אחד, וללכת עליו עד אשר תשלים אותו. זאת אולי הבעיה של הרבה מאוד אנשים שרוצים להרוויח כסף באינטרנט, הם מופצצים במידע ולא יודעים לאן לפנות. אני רוצה לחשוף בפניך סוד, שמעט מאוד משווקים יגלו לך, אם בכלל. אני רוצה לחשוף בפניך את הסוד שלי, איך אני עושה כסף. והסוד שלי הוא פוקוס ומיקוד, מייד תבין למה אני מתכוון.
השיטה שלי היא כזאת, אני שואל את עצמי את השאלה הבאה: מה אני צריך לדעת עכשיו? עם דגש על המילה עכשיו. אתה מבין, מה הטעם ללמוד איך להגדיל את רשימות התפוצה שלי, אם אני בכלל לא מתכנן בזמן הקרוב להתחיל לבנות רשימת תפוצה? מה הטעם ללמוד איך ליצור קמפיין גוגל אדוורדס מוצלח, אם בזמן הקרוב אני לא מתכוון להשיק קמפיין כזה? אנשים מופצצים במידע, והם חוששים להפסיד את ההזדמנות ללמוד, אז מה הם עושים? הם צוללים עמוק לתוך האינפורמציה הזאת, ואחר כך שוכחים אותה מכיוון שאין הם עושים בה שימוש מעשי. יש משפט באנגלית שאומר  if you don't use it you lose it, כלומר אם אתה לא משתמש בזה, אתה תאבד את זה, אתה תשכח את זה.
תמיד שאל את עצמך, מה אני צריך לדעת עכשיו? השיטה הזאת תמיד רלוונטית  ולא משנה באיזה שלב אתה נמצא, בין אם אתה רק מתחיל ורק מתעניין בנושא על עשיית כסף באינטרנט, ובין אם אתה כבר משווק עם ניסיון של כמה שנים. מבחינתי זה המפתח להצלחה, זה שומר אותי תמיד על המסלול הנכון, ולא מניח לי לגלוש לנושאים לא רלוונטיים, זה ממקד אותי, ומאפשר לי לנוע קדימה.
למה לך ללמוד קידום אתרים, אם עדיין אתה אפילו לא יודע איך להקים אתר? קודם תלמד להקים אתר. אם אתה רוצה להקים בלוג, למד כל מה שאתה יכול אודות בלוגר או וורדפרס. אם תעבוד בשיטה הזאת מובטח לך שתצליח.

מה הקשר בין לעשות כסף לבין אוטובוס עם ביקיני

מה המרכיב החיוני כדי לעשות כסף

לעשות כסף - דווקא עכשיו

לעשות כסף על בסיס יומיומי

לעשות כסף - עקרונות אוניברסליים

לעשות כסף בשיטת השכפול

לעשות חבילות של כסף

לעשות כסף מהידע

עשיית כסף


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.