רעיון לעסק קטן מהבית

רעיון לעסק קטן מהבית

0 Comments
-->


כבר מזמן הבנתי שהמסלול המהיר לעבר ההתעשרות הוא הקמת עסק. שמתי לב לכך שהאנשים העשירים הם אנשים שמחזיקים ברשותם עסקים מצליחים ומשגשגים. הם אינם עובדים שכירים, ולא מסתמכים על משכורת חודשית. לפיכך, קיבלתי החלטה להקים כמה שיותר עסקים מצליחים. אמנם אני עדיין מתמקד בהקמת עסקים קטנים מהבית בשעות הפנאי, אך בהחלט המטרה היא בסופו של דבר להפוך את זה למקור הכנסה שיעשיר את חשבון הבנק שלי.
רעיון לעסק
הנה כמה רעיונות לעסק שניתן להכניס לפעולה ולהפוך אותם למקורות הכנסה יפים:

רעיון לעסק בתחום הצילום – השימוש והביקוש לתמונות בימנו רב מאוד. החל מאתרי אינטרנט ובלוגים וכלה בהוצאות ספרים ומערכות עיתונים ומגזינים, כולם עושים שימוש בתמונות אילוסטרציה. מהי תמונת אילוסטרציה? זוהי תמונה המשתלבת בתוך הטקסט הכתוב לשם המחשה, ומעצימה את המסר הכתוב. על מנת להרוויח כסף תחום זה, עליך לרכוש מצלמה דיגיטלית באיכות טובה ולהתחיל לצלם ולצבור ניסיון בתחום. העלה את התמונות המקוריות שלך לאתרים המשלמים לצלמים עבור השימוש בתצלומים. כמו לדוגמה אתר  http://www.istockphoto.com  בכל פעם שמישהו יעשה שימוש בתמונה כלשהי שלך, אתה תזכה לתמלוגים ולרווחים. במקביל פרסם את שירותיך כצלם מסיבות ואירועים. אתה יכול לצלם בשעות הערב לאחר שעות העבודה הרגילות שלך. צילומים של אירועים ומסיבות שונות. זה יכול להיות מסיבות יום הולדת, מסיבות סוף שנה בבית ספר ובגן ילדים, ועוד.

רעיון לעסק לתרגומים – הצורך לתרגום משפה לשפה הולך וגובר. כולנו חיים בכפר גלובלי אחד קטן, אך מדברים בשפות שונות. על מנת להקים עסק בתחום התרגום עליך להקים אתר אינטרנט ייעודי המשמש ככרטיס ביקור ופרסום און ליין. אינך חייב לבצע את עבודות התרגום בעצמך. הרבה מאוד אנשים מרוויחים כסף בשעה שהם משמשים המתווכים בין הלקוח לבין איש המקצוע. החזק ברשימות שלך 10 עד 20 שמות של מתרגמים שונים. גבה כסף עבור עבודות התרגום, והעבר אותם לצד שלישי לביצוע. אם לדוגמה גבית בעבור עבודת תרגום 1500 שקלים, ושילמת למתרגם 800 שקלים, נותרו ברשותך 700 שקלים. כל מה שעשית הוא לקבל את הזמנת העבודה, להעביר אותה למתרגם הנכון, ואספקת המוצר הסופי ללקוח.


רעיון לעסק באינטרנט – במגרש הזה יש לא  מעט רעיונות טובים שכדאי לעשות בהם שימוש מעשי. כמו עסק להקמת אתרי אינטרנט. אנשים רבים ועסקים לא מעטים מעוניינים באתר משלהם, ולא יודעים איך לעשות את זה. רעיון אחר הוא קידום אתרים. מי לא היה רוצה להתברג ברשימת שלושת הגדולים בגוגל בנישה של האתר שלו? זה אחד העסקים המבוקשים ביותר כיום.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.