3 שיטות להקים רשימת תפוצה בחינם

3 שיטות להקים רשימת תפוצה בחינם

2 Comments

אם אתה רוצה לבנות עסק באינטרנט, כזה שבבוא הזמן יחליף את מקום עבודתך, כזה שיעשה עבורך הרבה יותר ממה שאתה מרוויח כשכיר, אז הדרך הטובה ביותר שאני מכיר לעשות זאת היא באמצעות בניית רשימת תפוצה. אתה מבין, יש דרכים רבות להרוויח כסף באינטרנט. בעבר יצרתי בלוגים שעושים לי כסף טוב עד היום. הבלוגים הללו עד היום מזרימים כסף לחשבון הבנק שלי מדי חודש מבלי שאצטרך לנקוף אצבע. זוהי הכנסה נוספת מעולה, הכנסה פסיבית שעובדת על טייס אוטומטי. יחד עם זאת אם אתה מעוניין בכסף הגדול, עליך לבנות רשימת תפוצה. זה כמו להקים בניין. מתחילים ביסודות, אם יהיו לך יסודות חזקים, אז יש לך על מה לבנות.
אתה צריך להבין שעצם בניית רשימת התפוצה מהווה סוג של עסק. כאשר יש לך רשימת תפוצה גדולה, אתה יכול להפוך אותה די מהר למכונת מזומנים שלא מפסיקה לעבוד בשבילך, בתנאי שתשווק את המוצרים המתאימים.

בניית רשימת תפוצה דומה לבניית יסודות לבית. על זה אפשר לבנות עסק כלכלי יציב ומצליח. המטרה שלי היא להראות לך כיצד אתה יכול לבנות במהירות רשימת תפוצה רספונסיבית, כלומר רשימה אפקטיבית שמגיבה להצעות ולמכירות. רשימה שעושה עבורך כסף גדול.

1. בנה את הרשימה באמצעות מאמרים


כתוב 10 מאמרים  מקוריים לצורך הפצה ברשת אתרי מאמרים. המאמרים כמובן צריכים להיות בתחום בו עוסק המוצר אותו אתה מוכר. התחל לכתוב את המאמרים במילים שלך. שים בחתימה שלך לינק להורדת הספר מתנה. הגולש יופנה לעמוד נחיתה שבו יתבקש למלא שם וכתובת אימייל, על מנת לקבל גישה להורדת הספר מתנה.


2. הגדל את הרשימה באמצעות בלוג


צור בלוג עם תכנים הקשורים לנושא בו עוסק מוצר המידע שלך. כתוב פוסט שלם בבלוג שלך שמדבר על מוצר המידע. בסוף הפוסט שים לינק אל עמוד הנחיתה. אתה יכול לכתוב משהו כמו, לפרטים נוספים הקלק כאן. היתרון ביצירת בלוג הוא שגולשים שמגיעים אל הבלוג שלך רואים בדיוק עם מי יש להם עסק. אם אתה מגיש תוכן איכותי ורב ערך הם קולטים זאת מייד, ואתה נתפס בעיניהם כמומחה בתחום. כתוצאה מכך הם סומכים עליך ומרגישים בנוח לבצע רכישה דרכך. בלוג מושך תנועת גולשים חינמית מתוך גוגל, תנועה ממוקדת.


3. הגדל את הרשימה בשיטת ההחלפות


השיטה מתבססת על משהו שהיינו עושים כשהיינו ילדים – שיטת ההחלפות. האם בתור ילד היו לך קלפים כאלה של שחקני כדורגל? כאשר היה חסר לך קלף כלשהו, הצעת לחבר קלף אחר שיש לך מספר פעמים, תמורת הקלף הנכסף. בשיטת ההחלפות אפשר לעשות שימוש אך ורק כאשר כבר יש לך רשימה. הרעיון הוא ליצור קשר עם משווקים אחרים ובעלי רשימות תפוצה בנושא הזהה או קרוב לנושא בו אתה בחרת לעסוק. אתה ממליץ לרשימה שלך על המוצר של המשווק, הוא ממליץ לרשימה שלו על המוצר אותו אתה משווק. כאשר אתה מבצע החלפות עם בעל רשימת תפוצה אחרת, אל תפנה ישירות אל עמוד המכירה שלך, אלא הפנה את הגולשים להורדת מוצר חינם, תמורת הרשמה לרשימת התפוצה שלך. היתרון הוא שאתה מצרף לרשימה שלך לקוחות ממוקדים, כאלה שמעוניינים במה שיש לך להציע.

כאשר אתה פונה לבעלי רשימות תפוצה, אל תפנה לאחד בלבד, אלא לפחות ל -5. מדוע? מכיוון שלא כולם ישיבו לך. לא לכולם זה מתאים, לא כולם רוצים לבצע החלפות. בכל מקרה תוכל לעשות שימוש באסטרטגיה הזאת רק כאשר הרשימה שלך תגיע להיקף של 500 מנויים. פחות מזה, יהיה לך קשה להשיג שיתוף פעולה של משווקים אחרים. 


שיטת מודעת סולו – הגדל את הרשימה בקצב מסחרר


השיטה האחרונה היא שיטה בתשלום, אך זוהי שיטה בעלת עוצמה אדירה. מודעת סולו היא מודעה שאתה מפרסם אצל בעלי רשימות תפוצה אחרות תמורת תשלום. כל מודעה כזאת יכולה להביא לך מאות נרשמים לרשימה, ותוך זמן קצר ליצור לעצמך רשימת תפוצה מרשימה ביותר. פנה לבעלי רשימות תפוצה וכתוב להם מי אתה איזה מוצר פיתחת, ושאתה מעוניין לפרסם בתשלום בניוזלטר שלהם. הרעיון הוא שמתוך כל מודעה שכזאת, יירשמו מספיק גולשים, שיהפכו ללקוחות משלמים. ומספיק ששניים או שלושה יבצעו רכישה על מנת שתוציא את מחיר הפרסום. מה הרווחת? מנויים נוספים ברשימה שלך, שיעשו לך כסף בעתיד. כך שבעצם יוצא שהפרסום חינמי. מסיבה זו, כדאי לך לפרסם בכמה שיותר רשימות תפוצה. הכסף לא יוצא מכיסך. המודעות כבר ישלמו את עצמן.

כאשר מתבצעת מכירה הכסף מגיע לחשבון שלך במיידית, כך שעכשיו יש לך כסף פנוי נוסף לפרסם מודעה נוספת, ברשימת תפוצה חדשה. זוהי הסיבה שאני לא חושש לפרסם בעוד ועוד רשימות תפוצה של משווקים אחרים. כל פרסום כזה מביא לי מנויים חדשים לרשימה, ולקוחות משלמים שמוציאים את ההשקעה של הפרסום, ואף מעבר לכך, נשאר לי רווח ביד.


בשיטה הזאת רשימת התפוצה שלך הולכת וגדלה במהירות אדירה, ואתה מתחיל להרוויח כסף מרשימה ענקית שרק הולכת ותופחת. שווק ללקוחות שלך את כל מוצרי המידע שיש בידך, ובנוסף מידי פעם הצע להם מוצרי אפיליאט, כלומר מוצרי שותפים, כאשר המוצר של מישהו אחר, ואתה מקבל עמלה בתמורה להפניה. 


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

2 תגובות:

  1. איך להרוויח כסף, את כל השיטות למדתי ואני ממשיכה ללמוד מפה כל הזמן
    תודה לכם!!!!

    השבמחק
  2. גם אח שלי עושה המון כסף$
    הוא לומד כבר כמה שנים דרך האתר הזה
    וזה עוזר לו המון המון.

    השבמחק

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.