חידת אדם טל: איך להקים אימפריה ולעשות מיליונים באינטרנט

חידת אדם טל: איך להקים אימפריה ולעשות מיליונים באינטרנט

3 Comments
מאת: יוסי נפקר
Yossi Nafkar


מי הוא אדם טל ואיך הוא התעשר תוך זמן קצר
לגאסי

הוא מעיד על עצמו שהוא דיכאוני ופראנואיד.
לא מסתדר במסגרות (הצבא ויתר עליו), אין לו בגרות, אין לו רישיון נהיגה, והוא לא מתכוון להוציא רישיון.

אבל יש לו רעב להתעשר(דווקא תכונה חיובית).

אדם טל מצטייר כמי שבועט במוסכמות, מסרב ללכת בתלם, ומתעב מסגרות.
מתוך הסרטונים שהוא שחרר לאוויר עולה דמות של  נונקונפורמיסט נצחי.

אני זוכר  כשהפציע לחיינו בשנת 2013 יחד עם בחור בשם ניר סבר. השניים שיווקו קורס בשם "האימפריה הנסתרת". בקליפת אגוז הקורס עסק בשיווק באינטרנט, ועורר גלי התעניינות.

זה היה קורס וידאו ומי שרכש קיבל גישה לסרטונים. אם נרשמתם לסדרת הסרטונים החינמית של האימפריה, קיבלתם דיוור בקצב סביר להשקת מוצר. כך שתוך 12 יום הקמפיין הסתיים.

האימפריה הנסתרת הפכה להיסטוריה, ושני הצעירים נפרדו , איש איש לדרכו. בתקופה הזאת ניר נתפס בעיני כבחור הפעלתן מבין  השניים. הבחור הממזרי, הוורבאלי, והנמרץ. אדם, לעומת זאת נתפס בתור הבחור השקט, החולמני והצנוע מבין השניים. הייתי אומר אפילו  תם ונחבא אל הכלים.


הפושטק: שיטות שיווק אגרסיביות ופנינים של מילים
באחת ההשקות של קורס הפושטק נדהמתי לנוכח דיוור בקצב מסחרר, שבירת המוסכמות והכללים לגבי השקת מוצר דיגיטלי. קיבלתי כמות בלתי נתפסת של אימיילים שנחתו בזה אחר זה בתיבת האימייל שלי.

מילא קצב היריות של הדיוורים, אבל היו יריות מסוג אחר, יריית מילים בוטות:

"תצטרפו ביצ'ז"  
"אני סוגר ת'בסטה"  
"פאקינג" 

הם רק חלק מהפנינים אליהם נחשפו מי שהצטרפו לרשימת התפוצה של הפושטק.
אם נחשוב על זה לרגע הביטויים הללו הולמים את התואר "הפושטק" - קורס הדגל של אדם טל. אלא שהבן אדם רחוק כמרחק מזרח למערב מתדמית הפושטק.

ההסבר עשוי להיות אלטר אגו. דמות שלובשים עד שהופכים להיות חלק ממנה. כבר הרמב"ם אמר שאם אתה רוצה לעשות שינוי כלשהו בעצמך, עליך לעשות שינוי קיצוני. זה כמו דף נייר שמקופל לצד אחד. אם נפתח אותו הקמט יישאר. אבל אם נקפל אותו לצד השני(שינוי קיצוני), רק אז הוא יתיישר. 

מכאן ניתן להניח שאדם היה להוט לחולל שינוי בעצמו, וחלק מהעבודה העצמית שלו היא הגדרתו כ פושטק.

מזה פושטק? זוהי מילת סלנג שמשמעותה פרחח, עבריין. אבל אם נעמיק לשורשיה נגלה שמקורה בפולנית, ופירושה המילולי הוא בטלן. בהנחה שאדם היה מודע למשמעות הזאת, הרי שזה מתאים כמו כפפה ליד. 

המסר של בטלן שעושה כסף. אחד שעובד שעתיים שלוש ביום ומרוויח כמו מנכל. אבל חכה יש לי משהו מפתיע לומר על זה בהמשך.

בקליפת אגוז קורס הפושטק הוא תוכנית הדרכה שמלמדת איך להרוויח כסף מאפיליאט מרקטינג, בעברית שיווק שותפים. אבל כפי שתראו בהמשך הוא לוקח את זה צעד קדימה.

המטרה: לעשות 0250,000,00 [מאתיים וחמישים מיליון שקלים]


מר טל אינו מסתפק ב 25 מיליון, הוא שואף ל 250 מיליון. איך בדיוק הוא הולך לעשות את זה? למה הוא צריך כזה הון עתק, כדי להשקיט את החרדות שלו מפני עוני?
האם הוא יגשים את שאיפתו לרבע מיליארד שקלים? 

אספר לך בהמשך מה דעתי.

לאחר ששיווק לנו את קורס הפושטק במשך 3 או 4 שנים, הושק קורס חדש, בשם
escape קורס ניהול זמן,שמלמד איך להיות פרודוקטיבי יותר ואפקטיבי יותר.

עכשיו - מרץ 2018 - הוא משווק את Legacy שמלמד איך ליצור מוצרי מידע דיגיטליים.

  
לא מסכן, לא זקוק לרחמים ובטח שלא פראייר

בסדרת הסרטונים האחרונה ששחרר, [מרץ 2018] הוא מדבר באריכות על החולשות והחסרונות שלו. מחסור משווע בביטחון עצמי, חששות ופחדים מהחיים בעולם הזה.

"אני רוצה רק שיעזבו אותי"

"מרגיש שהחיים גדולים עליי"

האם אפשר להישאר אדיש לנוכח גילוי לב שכזה? האין זה מעורר אמפתיה?
אבל האם באמת כך מרגיש מר טל, או שמא מדובר בתרגיל שיווקי מבריק?
מי יכול לעמוד בפני אדם שחושף כך את קרביו?

זה לפחות מבטיח שהטוקבקיסטים לא יכסחו בתגובות ארסיות. 
מה שברור הוא שאדם טל לא מסכן, לא זקוק לרחמים ובטח שלא פראייר.

דבר שקצת חרה לי הוא התחרות לשבירת שיא בהשקה שהוא מקיים עם חבריו לקבוצה. הוא מספר שהוא החזיק בשיא של השקה שעמד על מיליון שקלים. ואז שני חברים שברו את השיא למיליון דולר. מה שדחף אותו להריץ השקה שגירדה את ה 5 מיליון שקלים.

אין דבר רע בלעשות הון, אבל כאשר אתה שם לנגד עיניך את המטרה להרוויח יותר מ 5 מיליון שקל בהשקה, יש בזה טעם לפגם.

המטרה של ההשקה צריכה להיות לעזור לאנשים, ולהגיש את הקורס הטוב ביותר שניתן. המיקוד לא צריך להיות בניסיון לשבור שיאים כלכליים, אלא לסייע ולתמוך בתלמידים.

אגב, על מנת שהוא ישבור את השיא של חמישה מיליון שקלים, עליו למכור את הקורס Legacy ל – 1,112 [אלף מאה ושתיים עשרה איש] 

הקורס מתומחר ב 4,500 שקלים. כנראה, הקורס היקר ביותר שלו עד כה. 
דגש על עד כה, כי בהמשך יגיעו קורסים יקרים יותר.

תוכניות לעתיד:מה הוא צפוי לעשות בשנים הקרובות

הוא כנראה ימשיך לצעוד בדרך הזאת של יצירת מוצרי מידע. הוא יבנה אימפריית מוצרים דיגיטליים, בכל תחום ובכל נישה אפשרית. אבל אצל אדם כמו אצל אדם, תמיד יש הפתעות. חכו ותראו.

מתוך התבוננות בפועלו לאורך שנים אני יכול לומר בביטחון מלא, שאדם טל הוא משווק מבריק. נדמה שכל מה שהוא נוגע בו הופך לזהב.

האם הוא יגשים את חלומו ויעשה 250 מיליון? 

בהחלט כן. 

זה ייקח לו עוד 7 עד 10 שנים, אבל הוא יהיה שם.

האם זה יעניק לו שקט ומרגוע לנשמתו? 

לא בטוח.




אולי יעניין אותך לקרוא גם:

3 תגובות:

  1. אדם טל, למרות החולשות והחסרונות שלו, הוא גאון שיווקי וגם גאון טכנולוגי. למרות שהוא שאפתן גדול, החומרים שלו נותנים ערך רב בתחום האינטרנט, בגלל זה הרבה אנשים רוכשים אותם.
    החומרים החינמיים שלו שווים ונראה לי גם שהוא נותן ערך לימודי שנתן ליישמו בתמורה לקורסים שהוא מוכר. אמנם הוא שאפתן בעניין צבירת הכסף, גם נודניק לפעמים בשיווק שלו. ישנם הרבה אנשים עם תכונות כאלה. ניתן לאמרה שהוא מודה בכנות

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לך על התובנות לאה
      מסכים איתך לחלוטין.

      מחק
  2. כתבה מעניינת
    שמעתי שהוא מרוויח המון כסף

    השבמחק

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.