איך לעשות כסף מתכנים של אחרים

איך לעשות כסף מתכנים של אחרים

0 Comments

אחת הדרכים הנפוצות ביותר להרוויח כסף ברשת האינטרנט היא פשוט מאוד להקים אתר תוכן ולארח בו פרסומות. אלה  יכולות להיות מודעות פרסום של גוגל, או מודעות אפיליאט שונות. אך נדמה שהחלק הקשה ביותר בתוך התהליך של יצירת אתר תוכן איכותי ואינפורמטיבי הוא כתיבת התכנים. אתה לא יכול סתם לקחת תוכן מאתר כלשהו ולהדביק אותו אל האתר שלך, וזאת משתי סיבות. הסיבה הראשונה היא שהעתקת תוכן ללא רשות מהווה הפרת זכויות יוצרים ועלולים לתבוע אותך בסכומים ניכרים. הסיבה השנייה היא שמנועי החיפוש אוהבים תוכן מקורי, ותוכן מועתק ממקור אחר לא יקדם אותך הרבה.
כאשר אנו מדברים על אספקת תכנים לאינטרנט, שים לב שזה מתחלק לשני חלקים. החלק הראשון הוא כתיבת התכנים, ואילו החלק השני הוא פרסום התכנים. כאשר אנו כותבים את התכנים, עדיין איננו מרוויחים דבר, מתי הכסף מתחיל להיכנס פנימה? כאשר אנו מפרסמים את התכנים, מעלים אותם אל האתר או הבלוג שלנו שכולל בתוכו פרסומות. ככל שיש לנו יותר עמודי תוכן ממוקדים, כך גובר הסיכוי שיותר גולשים יגיעו אל האתר שלנו, ואנו נרוויח יותר כסף מהחשיפה לפרסומות. זאת בדיוק הסיבה שפרסומת בעיתון ארצי הרבה יותר יקרה מפרסומת בעיתון מקומי, זה הכול עניין של חשיפה. ככל שיותר אנשים קוראים את העיתון כך המודעות שיתפרסמו בו, תהיינה יקרות יותר. אין זה שונה באינטרנט, ועקרון הרייטינג נשמר גם בעולם הווירטואלי.
אם אתה רוצה לבנות את העסק שלך באינטרנט, וליצור עבורך מקור פרנסה פסיבי, כזה שיכניס לך כסף לחשבון הבנק בכל חודש; אם אתה מעוניין להקים עסק וירטואלי שיביא אל תיבת הדואר שלך בכל חודש, צ'קים לפקודתך, אתה זקוק להרבה מאוד תוכן איכותי.
נכון, תמיד אתה יכול לכתוב את התכנים בעצמך, אך זוהי הדרך הארוכה והקשה. אך מהי הדרך המהירה ביותר להשיג תכנים איכותיים, ולבנות במהירות את העסק המניב שלך? התשובה פשוטה, על ידי רכישת תכנים מסוג  PLR שאחרים כתבו. כאשר אתה רוכש תוכן מסוג זה, אתה בעצם מקבל זכויות יוצרים על התוכן. אתה יכול לפרסם אותו באתר שלך או בבלוג שלך, אתה  יכול לאגד יחד כמה מאמרים ותכנים מאותו הנושא וליצור ספר דיגיטלי קצר, אתה יכול לקחת את התוכן הזה ולעשות בו שימוש כדי ליצור סרטון וידאו ליוטיוב, וכך להביא יותר גולשים אל האתר או הבלוג שלך. אתה יכול להפיץ את התוכן בטוויטר ובפייסבוק, וברשתות חברתיות אחרות. למעשה, אתה יכול לעשות בתוכן הזה כל דבר שעולה בדעתך, מכיוון שקיבלת זכויות יוצרים מלאות על התוכן הזה.
היתרון הגדול הוא שאתה כמעט ולא צריך לעשות שינויים בתכנים הללו, ואינך צריך להשקיע בעריכתם מחדש. אתה מקבל תוכן איכותי עשיר במילות מפתח, וכל מה שנותר לך לעשות הוא פעולה פשוטה של העתק הדבק אל עמודי הבלוג שלך, או עמודי האתר שלך. כל זאת מבלי להתלבט על מה לכתוב ואיך לכתוב, אתה אפילו לא צריך לדעת משהו בתחום הזה, הכל נעשה כבר עבורך. בסופו של דבר, אלה הם תכנים אשר יכניסו עבורך כסף לאורך שנים ארוכות.

הסוד להרוויח כסף ממוצרי מידע








אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.