איך לעשות כסף עם Warrior Forum

איך לעשות כסף עם Warrior Forum

0 Comments
-->

אתה מעוניין לעשות כסף, אתה באמת רוצה ליצור לעצמך הכנסה נוספת היישר מהמחשב האישי שלך, מהבית. אבל אין לך ידע אודות רשימות תפוצה, ואתה גם לא מעוניין לשלם 100 שקלים מדי חודש בעבור שימוש בחשבון אוטוריפונדר.
לא רבים יודעים אבל ניתן לעשות כסף דרך פורום שנקרא Warrior Forum.  אז במה צריך להצטייד כדי לעשות עשרות אלפי דולרים דרך פורום זה? אתה צריך ספר דיגיטלי מקורי בנושא של שיווק באינטרנט, עשיית כסף באינטרנט, או פרסום באינטרנט. עליך לכתוב מכתב מכירה שכולל את התועלות שיש בספר הזה, ולספר איך הוא יכול להוסיף ערך עבור מי שירכוש אותו. אירוח הספר בפורום עולה 20 $ בלבד, ואתה מוציא את ההשקעה הזאת, במכירה של העותק הראשון.
לעשות כסף - Warrior Forum
מדוע זה קל יחסית להרוויח כסף בשיטה זו? מכיוון שישנם עשרות אלפי גולשים בפורום זה, אשר מתעניינים בנושא של שיווק באינטרנט, ואתה מגיע בבת אחת למסה אדירה של אנשים, מבלי הצורך לבנות רשימות תפוצה, מבלי הצורך לשלוח להם הודעות אל האימייל שלהם, ומבלי הצורך לשלם מאות ואלפי דולרים על מנת לפרסם את המוצר הדיגיטלי.
אבל האם כל אחד יכול בתמורה ל 20 $ להעלות את ההצעה שלו לפורום פופולרי זה? כבררת מחדל, לא כל אחד יכול לעשות את זה, אבל אני מייד אראה לך את הדרך פנימה. כדי לקבל את הזכות לפרסם בפורום עליך ראשית להירשם לפורום זה, ולהיות פעיל. עליך לתת לפחות כשלושים תגובות, כדי להיחשב למשתמש פעיל. אבל אל תדאג, זה די קל לעשות את זה, ואתה יכול תוך פרק זמן קצר של כמה ימים להגיע לשלושים תגובות. השתדל לתת תגובות בעלות ערך, על מנת ליצור לעצמך מוניטין כלשהו בפורום זה.
איך ליצור מוצר מקורי משלך באנגלית? יש כמה אפשרויות. אפשרות אחת היא לכתוב את ספר המידע בעברית, ולהעביר את זה לתרגום לאנגלית. אל תחסוך מאמצים בכתיבת המידע, גייס את מיטב היכולות שלך, עשה תחקיר מקיף ומעמיק בנושא, ותשקיע את המיטב על מנת שיהיה לך ספר מידע מעולה בעברית. נצל זמן פנוי על מנת לכתוב, כתוב אחרי שעות העבודה או הלימודים, ובסופי שבוע. ספר בהיקף של בין 50 עמודים ל 80 עמודים ניתן לתרגם במחיר של כאלפיים עד שלושת אלפים שקלים. מה שעליך לעשות הוא לבצע חיפוש מקיף ולקבל הצעות. תימנע מלגשת לכל מיני חברות מסחריות שדורשות קרוב למאה שקלים בעבור עמוד אחד, אתה יכול להשיג את אותו הדבר במחירים הרבה יותר נמוכים.
זוהי ההשקה הראשונה של המוצר שלך, ולאחר שגל המכירות יידעך, ותספור את הכסף, אתה יכול לעבור לשלב הבא, ולהעלות את המוצר שלך לאתר ClickBank. כאן אתה בעצם עובר לשלב אחר, שבו הפוטנציאל עצום, מכיוון שאלפי משווקים נחשפים להצעה שלך, ומתחילים לקדם אותה בתמורה לעמלה. ישנם משווקים רבים שיש להם רשימות תפוצה של אלפי מנויים, ולעתים אף עשרות אלפים. הפרסום שהמוצר שלך יקבל, יהיה אדיר.
איכות המוצר שאתה מנפיק תחת ידך חשובה מאוד, אתה לא רוצה מוצר שאנשים ייקראו, וירצו אחר כך להחזיר, אתה מעוניין להעניק לאנשים ערך אמיתי. יחד עם זאת המוצר הדיגיטלי הטוב ביותר על פני האדמה, עדיין זקוק למכתב מכירה מעולה כדי להימכר. מה שבסופו של דבר מוכר את המוצר זה מכתב המכירה. זה כמו שבגב של כל ספר יש תקציר של הספר, התקציר הזה לא מהווה אך ורק סיכום של הספר עצמו, אלא מהווה מעין פרסומת לספר, קידום מכירות לספר. וזה בדיוק מה שעליך לעשות כאשר אתה מעוניין להשיק את המוצר הדיגיטלי שלך. אבל מעבר לכתיבה השיווקית הזאת, תמיד כדאי ליצור סרטון וידאו, סרט קצר שמדבר על התועלות של המוצר, ואפילו מראה דוגמאות איך ניתן להפיק תועלת מהמוצר. זכור, המילים הם אלה שמוכרות את המוצר. ספר להם מה הם יקבלו, ולמה התמורה הרבה יותר גדולה מהמחיר שהם ישלמו. 


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.