זקוק לעבודה נוספת?

זקוק לעבודה נוספת?

0 Comments
-->


ישנן תקופות בחיים שאין בררה אלא למצוא עבודה נוספת
זה עשוי לנבוע מכמה סיבות. זוג צעיר שרוצה לרכוש דירה [ואין לו סכום בסיסי לתשלום]  בחור או בחורה שמתעתדים ללמוד ורוצים לחסוך סכום כסף לקראת הלימודים. 

יש כאלה שזקוקים לכסף כדי לטוס לחו''ל ויש כאלה שמשתוקקים לרכוש רכב . כך או כך עבודה שנייה אינה החלום הרטוב של איש, אלא מהווה כורח המציאות.
עבודה נוספת

מצד אחד, מי שמחזיק בעבודה נוספת זוקף ראשו משפר את מצבו, ומגשים את שאיפותיו. מצד שני, אף אחד לא נהנה לסיים 9 שעות עבודה מעייפות, ואז להתחיל לעבוד בעוד משרה. זה לא כיף גדול.

מה הפתרון?

בעיני, הפתרון הטוב ביותר הוא לעבוד מהבית בשעות הפנאי. זה חוסך לך את הטרחה שכרוכה בנסיעות הלוך ושוב אל מקום העבודה השני. 
דמיין לרגע לעצמך, אתה מגיע הביתה מתקלח מתרענן ומתרווח בסלון. לוגם כוס קפה ועובד שעה עד שעתיים מהנוחות של הבית שלך. [לאלה בינינו שאינם שומרי שבת, ניתן לנצל את יום השבת לעוד כמה שעות עבודה אקסטרה]

איזה עבודות מהבית מתאימות למי שמעוניין בעבודה נוספת בשעות הערב? אופציה שמדברים עליה המון לאחרונה, ואני עצמי התנסיתי בה היא שוק ההון. זה תחום שניתן להרוויח בו כסף, יחד עם זאת קיים סיכון להפסד. שוק ההון מתאים לאנשים בעלי לב אריה ועצבי ברזל. אנשים בעלי אופי חזק, שפועלים באופן לוגי ולא רגשי.
קורס טוב בתחום שוק ההון והמניות עשוי לעזור, אבל אם אין לך את האופי המתאים, אל תחשוב בכלל להיכנס לזה.

אז מהי הדרך המומלצת?

דרך בטוחה יותר, נטולת סיכונים היא עבודה כפרילנסר. אינך זקוק לכסף להשקעה כפי שנחוץ במקרה של מסחר במניות. הדרך הזאת מתאימה לכל מי שרוצה לכתוב תוכן לאינטרנט ולהרוויח מזה כסף. שכירים, סטודנטים, פנסיונרים וכל אחד שיש לו את הכשרון. 

אם אתה מוכשר בכתיבה, לך על זה. הצע את שירותי הכתיבה שלך. האפשרויות בתחום מגוונות ומרתקות, ואם אתה אוהב לכתוב, אתה עשוי אפילו ליהנות בזמן שאתה עושה כסף. לפני שאתה קופץ על ההזדמנות מומלץ לעבוד על מיומנויות הכתיבה שלך ולשפר אותן, להירשם לסדנת כתיבה, או למצוא ספר טוב שיעזור לך לעשות את זה.



אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.