מהו המרכיב החיוני כדי לעשות כסף:

מהו המרכיב החיוני כדי לעשות כסף:

0 Comments


אם אתה זמן מה שואל את עצמך איך לעשות כסף, ועדיין מרגיש שלא הגשמת את מטרתך, אזי ישנו דבר אחד, מרכיב אחד חיוני שאולי חסר לך במידה זו או אחרת. אני תכף אומר לך מהו, אך לפני כן אני רוצה לשאול אותך. האם שמעת על הפירמידה של מאסלו? הפירמידה הזאת מתארת מה האדם צריך ורוצה בחייו. השלב הראשון של הפירמידה, הנמוך ביותר והבסיסי ביותר הוא צרכים כמו מזון, שתיה, חמצן. רק לאחר שיש לאדם את הדברים הללו הוא שואף הלאה למשהו קצת יותר גבוהה, כמו ביטחון. תחשוב לרגע על אדם ששואף להישגים ולמימוש הפוטנציאל שלו, אך ביום אחד מתברר לו חס ושלום שהוא חלה בסרטן. מה קורה לאותו אדם? הוא איבד את השלב הבסיסי ביותר בפירמידה, השלב של בריאות פיזית. האם עכשיו יעניין אותו להגשים את הפוטנציאל האינטלקטואלי שלו, האם עכשיו יעניין אותה להשיג תואר באוניברסיטה, או להקים עסק משגשג? ודאי שלא, הוא יתכנס בשלב הזה של הביטחון הפיזי, וימקד את כל המאמצים שלו על מנת להחלים מהצרה שפקדה אותו. כל עוד הוא לא ייצא מבעיית המחלה, והאיום לקיומו הפיזי, הוא לא יתעניין בשלבים הגבוהים יותר בפירמידה.
כדי לעשות כסף
למעשה הדבר האחד החיוני לעשות כסף ובעצם להצליח בכל דבר שאתה רק חושק בו, ניתן לתאר אותו במילה אחת בלבד והמילה הזאת היא מוטיבציה. תרשום  לפניך שוב, אני מדבר כאן על מוטיבציה. זה בדיוק זה. כאשר יש לך את הדבר הזה, כאשר יש בך את המנוע הזה שנקרא בשם הזה, אז השמיים הם הגבול, אתה יכול להשיג הרבה מאוד בחיים. אתה יכול לעשות כסף, אתה יכול להשיג הצלחות גדולות. אתה תהיה מוכן להתגבר על כל מכשול, לצאת מאזור הנוחות שלך למען המטרה, להתמקד במטרה ולעשות ככל שרק אתה יכול על מנת להשיג אותה. אבל מה קורה כאשר המוטיבציה חלשה? הכול מתחיל להתפורר, הכול מתחיל להתמוטט.
עכשיו, ייתכן שאתה אומר לעצמך ברגע זה, אבל יש לי מוטיבציה, ובכל זאת לא עשיתי כסף. אני מציע שתבדוק עד כמה היא חזקה, עד כמה היא בוערת, עד כמה היא בעלת עוצמה. אם אתה אחד כזה שיש לו את המרכיב החיוני הזה, אז ממש לא תהיה לך בעיה לקרוא מאות עמודים בנושא של עשיית כסף, אתה לא תתעצל לקרוא, לחקור ללמוד, ולבסוף אף ליישם את כל הרעיונות הללו שקיימים הן באתר זה, והן בכלל ברחבי האינטרנט. אתה אפילו תקרא באתרים באנגלית, ולא תירתע מזה שזה לא בשפת האם שלך.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.