כסף קל - מי לא היה רוצה?

כסף קל - מי לא היה רוצה?

0 Comments



רוצים לעשות כסף קל? בעצם מי לא היה רוצה בכך? נכון, לקבל כסף תמורת צפייה בפרסומות או מילוי סקרים, זה עשוי להישמע קלי קלות. השאלה היא כמה כסף. אם תתמקדו בשיטות הללו, אז לא תצליחו להרוויח הרבה, אלא אם כן תהיו מסוגלים לגייס אלפי אנשים תחתיכם אשר יירשמו דרככם לצפייה בפרסומות ולמילוי סקרים. מצד שני אם יש לכם את העוצמה השיווקית לגייס אלפי אנשים, הרי שכדאי שתפנו את המאמצים השיווקיים שלכם לאפיקים אחרים, הרבה יותר רווחיים.
כסף קל
לרוב ניתן להרוויח כסף קל לאחר שכבר עשינו משהו. מייד אסביר למה אני מתכוון. זמר מפורסם יכול להגיע להופעה בערב עצמאות, ותמורת חצי שעה מזמנו לגבות סכום של יותר מ 100,000 שקלים. זה אכן כסף קל, אבל כדי שהוא יגיע למעמד הזה שהוא יכול להרוויח את הכסף הזה בקלילות, הרי שהוא היה צריך קודם לעבוד קשה כדי להתפרסם וכדי להיות פופולרי, הוא הוציא שירים חדשים לאור, ודיסקים, היה עסוק ביצירת להיטים וכיבוש מצעדי הפזמונים. אז בעצם אנחנו רואים שמאחורי המזומנים הקלילים הללו, יש עבודה מקדימה ומושקעת.

באותה המידה מומחה אינטרנט יכול להרוויח תוך 24 שעות יותר מ 20,000 דולר. העניין הוא שהוא עבד תקופה ארוכה על בניית רשימת תפוצה גדולה, סיפק תכנים מעניינים לכל מי שנרשם לניוזלטר שלו. האם אפשר להרוויח כסף קל מתוכניות שותפים? לפעמים כן, היו תקופות שהיתה לי תחושה שאני ממש כמעט לא עושה כלום, והכסף מתוכנית השותפים זורמת כמעט מעצמה. ממש כמעט ללא כל מאמץ מצידי, יחד עם זאת, הרי בסופו של דבר אני כן משקיע בכתיבת התכנים, ויצירת האתר, כך שזה לא ממש כסף ללא מאמץ.

אם בכל זאת אתה מחפש דרכים קלות להרוויח, אז אולי כדאי שתציע שרותי בייביסיטר. זאת אולי אחת העבודות הקלות ביותר, שתמורתן מקבלים שכר נאה. אתה יושב וצופה בתוכנית הטלוויזיה האהובה עליך, אוכל שותה ומקבל כסף, כשרוב הזמן הילדים שעליהם אתה שומר, בעצם כבר נרדמו וישנים. אם אתה אדם שלא אוהב לעבוד הרבה ולקבל כסף טוב, שקול את הדבר הבא. ובכן, בשיחות רבות שקיימתי עם חברים, חיפשנו את המשרה האולטימטיבית לאדם העצל. כלומר חיפשנו עבודה שמקבלים בה משכורת טובה, ולא עובדים הרבה שעות. עבודה שיש בה הרבה הרבה מאוד חופש. מישהו הציע משרה של מורה, ונכון שבהוראה מקבלים הרבה מאוד ימי חופשה, הבעיה היא שצריכים לבדוק מבחנים, ולהתכונן לשיעורים. אבל מצאנו את המשרה האולטימטיבית. תחשוב רגע על מורה להתעמלות. הוא מקבל שכר טוב ואת כל התנאים שמקבלים מורים אחרים, יוצא להמון חופשות. אבל היתרון הגדול הוא, שהוא לא צריך לבדוק מבחנים בשעות הערב בביתו. נניח שמורה להתעמלות סיים את יום עבודתו בשעה 14:00 בצהריים. זהו! הוא חופשי כמו פרפר. אין לו על הראש שום דבר נוסף שקשור לעבודה, והוא יכול ללכת לחוף הים, או לטייל בקניון, הוא יכול לבלות, או לקרוא ספרים שמעניינים אותו. המסקנה שלנו מסיעור המוחות שעשינו יחד היא שמי שרוצה להרוויח כסף בעבודה קלה, כדאי לו להכין את עצמו כבר מגיל צעיר להיות מורה להתעמלות.

להרוויח כסף מהר 

לעשות כסף בשיטת השכפול



אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.