לעשות כסף | תוכניות שותפים

לעשות כסף | תוכניות שותפים

0 Comments
-->


עשיית כסף ותוכניות שותפים זה משהו שמשתלב היטב יחדיו, כבר מזה שנים רבות. כבר עכשיו ישנם אנשים שעושים הרבה מאוד כסף, ואף מתעשרים משיווק תוכניות שותפים. אלא שבארץ כל העניין הזה חדש באופן יחסי. בארצות הברית אפילו נערים ונערות מכירים היטב את המושג אפיליאט, ולא רק שמכירים אלא שאף מיישמים אותו בפועל ומרוויחים מזה כסף. היתרון הגדול הוא שהעבודה כולה מתבצעת מהנוחות של הבית שלך.
לעשות כסף
היתרון האמריקני ברור לחלוטין, מדובר בשווקים ענקים, בעלי ממדים גדולים מאוד. כאשר מישהו משווק משהו באנגלית לבני עמו האמריקנים, הוא משווק לא רק לאנשים בארצות הברית, גם למאות מיליונים נוספים ברחבי העולם אשר דוברים אנגלית ואינם מתגוררים בארצות הברית. ארה''ב כיום, נכון לכתיבת שורות אלה, מונה יותר מ 310 מיליון בני אדם. לשם השוואה בישראל כ 7 מיליון בני אדם. ללא ספק לשווק תוכניות שותפים בעברית, זה אומר לשווק למעט מאוד אנשים. הפוטנציאל בעברית אינו גדול, וכמעט זניח לעומת הפוטנציאל לשיווק בשפה האנגלית. יחד עם זאת יש נקודה אחת חשובה שצריך לקחת בחשבון. השוק האמריקני עם כל הפוטנציאל האדיר הגלום בו, הינו שוק קשה מאוד לתחרות. בשעה שאתה יכול בישראל להקים בלוג בתפוז או בלוגר ולעלות בעמוד הראשון בגוגל בחיפושים מסוימים, הרי שבשפה האנגלית, זה הרבה יותר קשה. השוק כבר רווי, מיליוני משווקים כבר כבשו את השוק, כתבו בכל נישה אפשרית. מדובר במשווקים אשר כבר שמו דריסת רגל מזה שנים ארוכות ויש להם יתרון גדול על פני החדשים.

אז מה הפתרון עבור ישראלים שרוצים להרוויח כסף בתוכניות שותפים. הפתרון האולטימטיבי הוא להקים אתרים ובלוגים בעברית ובאנגלית, ולשווק לשני השווקים במקביל. באנגלית יש לנו את אתר קליקבנק, אתר  CJ  ותוכנית השותפים של רשת אמזון, בעברית קיימים האתרים קליקאון, וויסייל. כמשווק תוכנית שותפים אתה בעצם מרוויח כסף כתוצאה מעמלות ממכירות ולידים.

לעשות כסף משיווק באינטרנט


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.