כסף קל באינטרנט

כסף קל באינטרנט

0 Comments



האם גם אתה מעוניין בכסף קל באינטרנט? רשת האינטרנט הביאה עמה משב רוח רענן. זוהי עובדת חיים שעסקים חדשים מבוססי אינטרנט נפתחים מדי יום, יותר אנשים מצטרפים לעשיית כסף און ליין, ויש כאלה שאפילו מתעשרים מכך. להרוויח כסף באינטרנט – זהו גן עדן ליזמים חרוצים.
להרוויח כסף קל
האם זה נכון לומר  "כסף קל באינטרנט,"  או שמא מדובר בעיוות של המציאות? איך שאני רואה את זה המשפט הזה נכון מאוד, אלא שתלוי איך מפרשים אותו. אני חושב שהקלוּת נעוצה בתנאים הכרוכים בעסק באינטרנט, או בעבודה ברשת. קל,  זה לקום בבוקר מתי שמתחשק ולהתחיל לעבוד בשעות שנוח לי. קל, זה אומר שאין אני צריך להמתין בתחנת האוטובוס, ולנסוע כל הדרך אל המשרד. בשבילי באופן אישי זה באמת קל, מכיוון שהאינטרנט אכן הופך עבורי את הכול להרבה יותר קליל.  אבל בסופו של דבר זוהי הרגשה אינדיבידואלית.

קרא שוב את הכותרת של מאמר זה. יש כאלה שמפרשים את זה כאילו שזה משהו שמקבלים בחינם, ללא כל מאמץ. ואני רוצה לומר לך שיש כאן מאמץ, ולפעמים אפילו עבודה מסיבית, יחד עם זאת יש כל כך הרבה יתרונות, שזה בטל בשישים. אתה מבין, אם יש משהו שאני אוהב לעשות, אז זה נתפס בעיני כמשהו קל מאוד, וכאשר אני נדרש לעשות דברים שאני לא אוהב לעשות, אז זה נתפס בעיני כמשהו קשה.

יש כאלה שמתפרנסים מהאינטרנט ויש כאלה שמשלימים הכנסה. כך או כך גם אלה וגם אלה עושים כסף, ההבדל הוא האינטנסיביות של ההשקעה בזמן העבודה ורמת ההכנסה.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

אין תגובות:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.