כתיבת תוכן | להרוויח כסף

כתיבת תוכן | להרוויח כסף

0 Comments
התוכן הוא הלחם והחמאה של האינטרנט. אינטרנט ללא תוכן זה כמו מלך בלי ממלכה, זה כמו ספר ללא  מילים. זוהי הסיבה שכתיבת תוכן לרשת האינטרנט הפכה להיות כה מבוקשת. למעשה הביקוש כה רב, עד כדי כך שניתן לבסס עסק שלם אך ורק סביב העניין הזה. כבר עכשיו, בשעה זו כשאתה קורא את השורות הללו, יש אנשים שמפעילים עסקים באינטרנט לכתיבת תכנים ועושים מזה כסף. התוכן הזה מיועד בעיקרו לרשת האינטרנט עבור בעלי עסקים אשר יש להם ייצוג ברשת בדמות של אתר אינטרנט, ובעבור בעלי אתרים אחרים, שעושים כסף מהאתרים שלהם.
להרוויח כסף מכתיבת תוכן
למה לשלם בעבור תוכן?
הסיבה פשוטה, אתר האינטרנט של העסק הוא הפנים של העסק כלפי הלקוח, זה כמו כרטיס ביקור, שמציג את העסק ויוצר את הרושם בקרב הלקוחות. ככל שיש לעסק אתר עשיר יותר, איכותי יותר, כך יותר גולשים יבלו יותר זמן באתר כדי לצרוך את התכנים, וכך הקשר בין הלקוחות לעסק מתחזק. כך למשל לקוחות יעדיפו להגיע אל האתר האיכותי, מכיוון ששם הם מקבלים ערך רב יותר, ובחינם. וכאשר הם יקבלו החלטה לבצע רכישה של מוצר, הם יעדיפו לרכוש ממנו, מאשר לרכוש מהמתחרים שלו. תוכן שכתוב היטב תוך כדי התחשבות הן בצרכי הגולש, ועל פי כללי קידום האתרים למנועי החיפוש, עשוי לחולל שינוי מרחיק לכת, ולהפוך אתר שומם שאיש כמעט אינו מגיע אליו, לאתר שוקק חיים עם הרבה מאוד תנועת גולשים ערה. מנועי החיפוש אוהבים מאוד תוכן, הרי בסופו של דבר הגולשים מגיעים לאתרים בעיקר בגלל התוכן עצמו. מבחינת בעל האתר הרי האתר הוא סוג של פרסום, ובפרסום צריך להשקיע.

כמה אפשר להרוויח מכתיבת תוכן?
ישנן דרכים מגוונות להרוויח מהתוכן שאתה כותב, כרגע נתמקד נטו בעסק שמרוויח באופן ישיר ממכירת תכנים. על פי ההצעות הקיימות ברשת האינטרנט של אתרי תוכן מקצועיים, אלה הממצאים: קיימות חבילות של 10 מאמרים ב 430 שקלים. ומי שעשה חישוב זריז ואמר, אהה, 43 שקלים עבור מאמר אחד, החישוב הזה לא מדויק, כי כאשר קונים משהו בכמות, בדרך כלל מקבלים הנחה, כך שאם מישהו ירצה לרכוש מאמר אחד בלבד, סביר להניח שהמחיר יהיה יותר מ 43 שקלים. כותבי תכנים פרטיים עמם יצרנו קשר ביקשו סכומים שנעים בין  50 שקלים ל 350 שקלים עבור מאמר תוכן עד 600 מילים. לא כולם מפרסמים באתר שלהם את המחירים ויש עסקים ליצירת תוכן שתתבקשו ליצור עמם קשר על מנת לקבל הצעת מחיר.

אם אתם רציניים לגבי להרוויח כסף מכתיבת תוכן, הרי שכדאי שתלמדו לא רק לכתוב תכנים סטנדרטיים (שמהם ניתן לעשות כסף לא רע בכלל), אלא גם כתיבה שיווקית. כתיבה שיווקית היא מיומנות כתיבה מיוחדת, שמטרתה היא אחת, להניע את הלקוח לפעולה, ולגרום לו לרכוש את המוצר או השירות שאתר האינטרנט מציע. עבור כתיבה שיווקית משלמים הרבה יותר מאשר כתיבת תכנים סטנדרטיים, וזאת מסיבות מובנות, בעלי עסקים רציניים שיש להם מוצר או שירות באינטרנט מוכנים לשלם יותר כדי להשיג יותר לקוחות ויותר מכירות.

איך כותבים תוכן?
כאשר אתה כותב תוכן כלשהו בתחום מסוים, עליך לקחת בחשבון מספר פקטורים, האחד הוא הגולש עצמו, עליך לדבר אל הגולש בשפה פשוטה וברורה. הפקטור השני הוא מנועי החיפוש. עליך לכתוב תוך כדי מחשבה על מילות מפתח, ולהשתדל לשלב אותן בכותרת המאמר, ואף בגוף המאמר עצמו. תמיד לאחר סיום כתיבת המאמר, בצע בדיקת איות אוטומטית באמצעות תוכנת וורד, ותקן שגיאות כתיב. תוכן הוא לא רק מילים אלא גם תמונות וגם וידאו. כבר נאמר לא אחת, תמונה שווה אלף מילים. שלב בתוך התוכן תמונה אשר תעביר את המסר הנכון שהמאמר מתכוון להעביר.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.