איך אפשר לעשות כסף מללמוד מה העשירים עושים?

איך אפשר לעשות כסף מללמוד מה העשירים עושים?

0 Comments
איך לעשות כסף
אחת הדרכים לעשות כסף היא להתבונן איך אחרים עושים אותו וללמוד מהם, לפעול כמותם, לחשוב כמותם, ולפתח הרגלים בדומה לשלהם. אם עד כה לא התעשרת, סימן שאתה צריך לשנות את הגישה שלך כלפי כסף וכלפי עסקים. מה הם הרעיונות שבעזרתם ניתן לעשות כסף ולהתעשר? או בקיצור, איך אפשר לעשות כסף מלהתבונן בעשירים  וללמוד מה הם עושים? יישום עקרונות העושר יביא לך את העושר. מה המונח לעשות כסף טומן בחובו? אנשים משתמשים במונח המילולי הזה בכל יום, השאלה היא למה הם מתכוונים כשהם אומרים את זה. רוב האנשים מרוויחים כסף לפי תעריף שעת עבודה. אדם שמשתכר 40 שקלים לשעה, ירוויח 6,400 שקלים בחודש. הוא לא יכול לקבל יותר כסף, אלא אם כן הוא יעבוד עוד שעות וכך יגדיל את ההכנסה שלו. מה שבעצם מרבית האנשים עושים הוא להמיר את הזמן שלהם בכסף. להרוויח כסף = ליצור הכנסה מהמרת שעות עבודה לכסף. לעשות כסף = לבנות נכסים.



מהו אדם עשיר? עושר הוא לא רק בתחום המוניטרי – התחום הכספי. אדם עשיר באמת - הוא אדם העשיר בבריאות, עשיר בחיים רוחניים, עשיר במנטליות. זהו אדם אנרגטי נמרץ ונלהב שמתנהל מתוך רגשות חיוביים, והוא עושה הכול מתוך הנאה. חייו החברתיים עשירים, אולי יש לו בת זוג טובה. הגישה שלו לחיים מדהימה. גישה אופטימית ומלאת אנרגיות. הוא לעולם לא מתלונן, הוא בכל סיטואציה מזהה את הטוב, הוא מלא בהכרת תודה על הדברים שיש לו בחיים. זהו אדם שהעושר מלבלב סביבו מכל הבחינות, ולא רק מהבחינה הכלכלית. הוא חי את החיים כהרפתקה, חיים מרתקים מלאי עניין ותוכן – זוהי הגישה של העשירים לחיים, והם מיישמים את זה הלכה למעשה בכל רגע ורגע, בכל פעולה שהם עושים, בכל מילה שהם אומרים, בכל התנהלות שהם מתנהלים. האם אתה מסוגל לשמור על קור רוח לנוכח משברים, להמשיך ולתפקד היטב במצבי לחץ? עשיר אמיתי הוא אדם שאם תתבונן בו בזמן של משבר או לחץ, אתה תראה אדם רגוע, שמתנהל מתוך אמונה פנימית שהבעיה תיפתר, הוא מתמקד בפתרון הבעיה, ואינו מעניק תשומת לב לצד הרגשי של הבעיה. הוא פשוט יודע בתוך תוכו שיימצא פתרון הולם לבעיה, ומתוך הידיעה הזאת, נובעות כל המחשבות וכל הפעולות שלו. הוא מוצא פתרונות יצירתיים ומצליח בכל פעם מחדש להתמודד עם כל אתגר שצץ בדרך. תמיד הוא משדר את התחושה הכל מצוין, הכל תחת שליטה, גם כאשר צצות בעיות שעלולות לערער בני אדם אחרים, ולהכניס אותם לפניקה. העשירים פיתחו להם מיומנויות. ומעל הכול, הם מעזים. כן הם מגלים תעוזה לעשות דברים שהרבה אנשים אחרים לא מעזים לעשות. לא כל הזמן התעוזה הזאת מצליחה אבל בשורה תחתונה, בסופו של דבר, היא משתלמת.



תהליך יצירת עושר אינו כרוך בהמרת זמן בכסף. אם תתבונן היטב תגלה שלאנשים העשירים יש עסקים, ולא סתם עסקים אלא עסקים מצליחים ומשגשגים. כלומר, על מנת לעשות כסף בגדול, עליך לבנות עסק או לבנות מספר עסקים. עסקים הם נכסים לכל דבר. זוהי הסיבה שניתן למכור עסק ולהרוויח הרבה מאוד כסף אך ורק מהדיל הזה של מכירת העסק. אבל כשמדברים על עסק צריך להבין איזה סוג של עסק. עליך לבנות מערכת, כך שברגע שתוציא את עצמך מהמשוואה, עדיין העסק ימשיך להרוויח בדיוק כפי שהרוויח כאשר אתה היית בעסק. כמובן שהביזנס הזה צריך כל הזמן לצמוח לגדול ולהמשיך לעשות יותר ויותר כסף. מי לא היה רוצה לעשות עוד כסף, מי לא מעוניין להרוויח כסף יותר ממה שהוא כרגע מרוויח?


נשאלת השאלה, אם יצירת העסקים היא הדרך להתעשר, מדוע יש כל כך הרבה אנשים שניסו כוחם בעסקים, ולא רק שלא התעשרו, אלא אף פשטו רגל? מכיוון שהם לא למדו ולא יישמו את עקרונות הכסף. הם לא בחרו בעסק הנכון, ולא בנו את המערכת הנכונה. הם לא הבינו את המשמעות המלאה של להיות איש עסקים – לנהל עסק. העשירים יודעים לנהל עסקים. בוא נתבונן על דוגמה - מתכנת שעובד כשכיר בחברת הייטק משתכר 18,000 שקלים בחודש, והוא אחד הטובים בתחום. הוא יודע שכישוריו, ניסיונו והיכולות שלו בתכנות שווים הרבה יותר ממה שהוא מקבל. הוא מפתח עבור החברה שלו מערכות נפלאות שאילו היו רוכשים אותם בשוק החופשי היו משלמים עליהם עשרות מיליוני דולרים. בשלב מסוים הוא מחליט לפרוש ולהקים עסק משלו. כעבור שנתיים הוא מרים ידיים ומחפש שוב עבודה בתור שכיר. מדוע זה קורה? המתכנת הזה הוא עילוי במקצוע שלו, יש לו ניסיון רב בתכנות, ולכן הוא מצליח מאוד בתור שכיר, אבל ברגע שהוא פתח עסק משלו, הוא הפך לאיש עסקים. ולמרבה הצער איש לא לימד אותו כיצד להפעיל עסק, אף אחד לא הדריך אותו איך לנהל עסק. הוא לא איש עסקים, הוא מתכנת. אילו המתכנת הזה היה לומד את הסודות של בעלי העסקים, הוא היה מתעשר מעבר לכל חלומותיו.

האם אפשר ללמוד איך להרוויח כסף
איך אפשר לעשות כסף באוטובוס


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.