רוצה לעשות כסף? חייב לעשות כסף!

רוצה לעשות כסף? חייב לעשות כסף!

0 Comments
תרשה לי לברך אותך, סוף כל סוף הגעת אל האתר הנכון. אם אתה רוצה לעשות כסף, אז אתה בחברה טובה, מאז שהאתר הזה יצא לאור ועלה לרשת האינטרנט, עשו בו שימוש עשרות אלפי אנשים, במטרה ליצור לעצמם הכנסה נוספת. אבל אני רוצה לומר לך דבר אחד, יש משהו שכבר הבנתי מזמן. יש הרבה מאוד דברים שמונחים לנו ממש מתחת לאף ואנחנו לא רואים אותם. נוכחתי בזה אינספור פעמים, אנשים פשוט לא רואים את המובן מאליו. מכיוון שבכל דבר בחיים ישנו תהליך, ואם לא עושים את התהליך, אז בעצם נשארים תקועים בנקודה מסוימת בדרך.
רוצה לעשות כסף
האם אתה יכול לשבת לאכול ארוחה מלאה הכוללת שלוש  מנות פלוס קינוחים, ב 5 דקות? בוודאי שזה בלתי אפשרי ומאוד לא בריא לנסות לעשות את זה. אז למה כאשר מדובר לעשות כסף, אנשים רוצים תוך 5 דקות להבין הכול, ולדעת הכול. לי זה לקח שנים של לימוד, קריאת מאות ספרים באנגלית בנושא של עשיית כסף ברשת, בנושאים של שיווק, פרסום יחסי ציבור וקידום אתרים. ועדיין אני ממשיך ללמוד טכניקות חדשות, ושיטות מתקדמות. אבל מה עושה הקורא הממוצע? כל המידע מונח לפניו, אם רק השכיל להעמיק ולקרוא ולהבין ככל שהוא רק יכול. ולא מדובר בקריאה חד פעמית.

יש כאן כל כך הרבה אינפורמציה יוצאת מן הכלל, שאין סיכוי לקלוט את הכול בפעם אחת, או ביום אחד. מעבר לכך, אני רוצה לומר לך שיש כאן תכנים שיהיה קשה לך להגיע אליהם. הם אמנם נמצאים באתר, אבל הם מופיעים כלינקים בתוך תכנים אחרים, ולא בתפריט הראשי המופיע בחלק התחתון של האתר, שממנו אתה יכול להגיע אל המידע. כך שעליך להתאמץ כדי למצוא את כל האינפורמציה החשובה.

המידע הזה הוא חינם, אתה לא צריך לשלם דבר כדי לקבל אליו נגישות, אתה לא צריך להירשם לרשימת תפוצה כלשהי, ולא לתת את הפרטים האישיים שלך. אתה פשוט יכול לשבת בנוחות בביתך, או בכל מקום אחר שתבחר, ולהתחיל לקלוט מידע ואינפורמציה.

על פי מחקרים רק 5% מהאנשים מצליחים לעשות כסף באינטרנט. מדוע? לי זה ברור כשמש בצהריים, הרוב לא טורחים להעמיק בנושא. הם קוראים מאמר אחד או שניים, וממשיכים הלאה. למה הדבר דומה? לאדם שנכנס להרצאה באוניברסיטה, יושב מאזין במשך חצי שעה ויוצא מההרצאה, ומשכנע את עצמו שהוא למד באוניברסיטה, והוא יודע בדיוק כמו אלה שהשיגו תואר ראשון במוסד להשכלה גבוהה. אם אתה משתייך לאותם 5% נבחרים, אז אין לי ספק שבסופו של דבר תצליח.

אני זוכר היטב שלפני שקצת יותר מ 3 שנים קיבלתי החלטה להשיק את העסק הראשון שלי ברשת האינטרנט. לא היה לי שמץ של מושג מה אני הולך לעשות, לא ידעתי דבר בנושא. אני גם זוכר שמשווק אחד הציע לי לקנות תוכנית כלשהי, שזה בעצם אתר מוכן שמכיל המלצות על מוצרים, כך שאם מישהו קונה את המוצרים דרך האתר שלי, אני מרוויח כסף. לא רציתי להיכנס לזה. למה? אמרתי לו שקודם כל אני לוקח על עצמי חצי שנה של לימוד אינטנסיבי. וכך היה. במשך 6 חודשים רצופים כל מה שעשיתי היה לקרוא וללמוד, ולרשום לעצמי הערות. לאחר חצי שנה, התחלתי להוציא לפועל תוכנית לבניית העסק הראשון שלי. אבל תמיד המשכתי ללמוד עוד ועוד במקביל להקמת העסק.

אל תלך עם העדר, אל תפעל כמו אותם 95%. אז מה כן לעשות? תשתייך לאותם אנשים מובחרים, שהולכים את הדרך עד הסוף, ולא אלה שצועדים כמה צעדים ומפסיקים.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.