עושים כסף | להפוך אגורות לאוצרות

עושים כסף | להפוך אגורות לאוצרות

1 Comments



אנשים עושים כסף בכל מיני דרכים ובכל מיני שיטות. באתר זה לבדו תמצא הרבה מאוד רעיונות להרוויח כסף. יחד עם זאת במאמר זה אני רוצה להאיר את עיניך איך אנשים עושים כסף. ואם הם מצליחים בכך, גם אתה יכול לשכפל את הרעיונות, לאמץ אותם אליך, ולהרוויח.
איך עושים כסף
                    
יש כאלה שמצטרפים לתוכנית שותפים ומתחילים להרוויח מפרסום ושיווק הצעות של מוצרים ושירותים שונים. כאשר מישהו מגיע אל ההצעות דרך ההפניה שלהם הם מקבלים כסף. אחרים מקימים רשימת תפוצה ומשווקים לרשימת התפוצה שלהם. דרך מעולה היא להקים אתר פופולרי, ולהרוויח ממכירת שטח פרסום. אם יש לך רעיון מבריק לאתר אינטרנט חדש, ייתכן שעלית על מכרה זהב. תסתכל למשל על אתר שירונט. לבחור בשם עידן, עלה רעיון מבריק להקים אתר שבו ניתן יהיה למצוא טקסטים של כל שיר עברי וישראלי, לאחר מכן הוא הגדיל את השרות גם לשירים בלועזית. בהמשך הוא הוסיף אופציה להאזין  לחלק ניכר מהשירים דרך האתר. הרעיון בבסיסו הוא רעיון טוב, וזה הגרעין. לאחר מכן התחילו להוסיף עוד תכנים, כמו כתבות, ומצעד השירים הפופולריים ביותר, ועוד ועוד. תתחיל מרעיון מבריק, ותפתח אותו בשעה שאתה כבר עושה כסף.

אנשים שעושים כסף הם אנשים שלמדו לחשוב בגדול. אני קורא לזה להפוך את האגורות לאוצרות. הם מחפשים ומוצאים משהו שאפשר להרוויח בו כסף כלשהו, וזה לא משנה כמה כסף. דוגמה, בעבור החזרת בקבוק או פחית שתייה מקבלים 30 אגורות. האדם הממוצע לא מתייחס לזה בכלל, בשביל מה לטרוח בעבור כמה אגורות? אבל אני מכיר מישהו באזור מגוריי שהפך את זה לעסק שמרוויח הרבה מאוד כסף. הוא הקים חברה שאוספת בקבוקים ופחיות שתייה. הוא עצמו לא אוסף אפילו בקבוק אחד. הוא קונה ממאות אנשים ברחבי האזור שאוספים בקבוקים ופחיות מחזור, ומרוויח את ההפרש. הוא קונה ב 25 אגורות, ומוכר ב 30 אגורות. אתה מבין, כאשר לוקחים משהו שבקטן מרוויח כמה אגורות, ומגדילים אותו באופן מסיבי, אז אפשר להרוויח הרבה כסף. 5 אגורות כפול  500,000 יחידות של פחיות ובקבוקים שווה ל 25,000 שקלים מדי חודש.

דוגמה נוספת של להפוך את האגורות לאוצרות הוא עסק המבוסס על קבלת דואר פרסומי. ישנם אתרים המשלמים לגולשים כדי לקבל אימייל פרסומי. הסכומים קטנים מאוד, אגורות בעבור כל אימייל. אך כבר אמרנו קודם, במקום שיש אגורות אפשר להפוך אותן לאוצרות, אם יודעים לחשוב בגדול. יזמים זריזים ופיקחים שהבינו את הפוטנציאל הטמון בכך, הקימו אתרי אינטרנט מצליחים, המגייסים אנשים אחרים אשר יירשמו לשירות הדואר הפרסומי, כאשר נרשמים אנשים דרכם הם מקבלים אחוז מסוים מסכום הרווח שעשו אותם אנשים, ולעתים אף מקבלים סכום כסף בעבור גיוס הלקוחות. כאשר מדובר במסה קריטית של אנשים הרי שהם מרוויחים הרבה מאוד כסף.

אם אחרים עושים כסף, גם אתה יכול לעשות זאת, חפש תחום שבו ניתן להרוויח כמה אגורות בודדות, וחשוב איך אתה יכול להפוך את האגורות לאוצרות.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

תגובה 1:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.