לעשות כסף בשיטת השכפול

לעשות כסף בשיטת השכפול

0 Comments

מהי שיטת השכפול, ואיך ניתן לעשות ממנה כסף? בסיפור שוליית הקוסם, מוטל על העוזר למלא את האמבט במים. מרוב עצלות השוליה עושה קסם שהמטאטא יסחב עבורו את הדליים. הבעיה מתחילה כאשר האמבט מתמלא עד תום, והשוליה לא יודע איך להפסיק את פעולתו של המטאטא שממשיך לסחוב עוד ועוד דליים ומציף את החדר. כאשר השוליה חותך את המטאטא לשתיים כדי שיפסיק את פעולתו, שני חלקי המטאטא קמים לתחייה וממלאים אף ביתר שאת את האמבטיה, עכשיו העבודה כבר כפולה. בסיפור מגיע הקוסם ועוצר את כל התהליך.
לעשות כסף - שיטת השכפול

אף על פי שבדוגמה של האגדה התוצאה של שיטת השכפול פועלת לרעה, הרי שבחיים האמיתיים אנשי עסקים רבים עושים שימוש מושכל בשיטה ומכפילים את הרווחים שלהם שוב ושוב. כל חברה גדולה בעלת סניפים התחילה כעסק קטן עם סניף אחד. כך התחילה רשת מקדונלד'ס כך התחילה דומינו'ס פיצה וכך התחיל גם רמי לוי שיווק השקמה, בטרם היתה לו רשת גדולה ומצליחה. אבל ברגע שאתה מצליח במה שאתה עושה, אתה עושה עוד ועוד מזה. מדוע? מכיוון שכבר עלית על הפטנט. הבנת איך זה עובד, והצלחת לעשות כסף. אם לדוגמה בנית אתר בתחום מסוים, ותוך מספר חודשים הגעת למצב שהאתר מכניס לך 100$ בחודש. מה עכשיו עליך לעשות? כל מה שעליך לעשות הוא לשכפל את השיטה. לבנות עוד אתר אחד שכזה, וכעבור חודשיים לבנות עוד אתר, ועוד אתר. די מהר אתה מחזיק בידך נכסים וירטואליים בשווי של מאות דולרים בחודש.

ואז אתה מתחיל להבין שהיית רוצה להקים הרבה יותר אתרים בשנה, אבל פשוט אין לך זמן. זה לוקח זמן לבנות אתרים, לכתוב תכנים, לקדם אותם. אז מה אתה עושה? אתה נעזר בשירותם של אנשים אחרים. אתה משלם למישהו שיסייע לך בכתיבת התכנים, אתה שוכר מקדם אתרים שיעשה עבורך את העבודה של קידום האתרים שלך, ותוך פרק זמן קצר מאוד יש לך 20 אתרים שכל אחד מהם בממוצע מניב מאה דולר בחודש. כמה זה יוצא? עכשיו כבר יש לך הכנסה ברוטו של אלפיים דולר בחודש. מה בעצם עשית? שכפלת את מה שאתה כבר יודע לעשות. אם הצלחת במשהו פעם אחת, אתה יכול לחזור ולעשות את זה שוב ושוב. זה מה שהמקצוענים עושים, וזוהי אחת מהשיטות החביבות ביותר על המיליונרים. אחת מחברות הביטוח המצליחות ביותר בישראל עובדת בשיטה כזאת. החברה עצמה בכלל לא מוכרת את הביטוח לציבור, היא רק מגייסת סוכנים אשר עושים בשבילה את העבודה. הסוכנים הללו נמצאים בכל רחבי הארץ, ומוכרים ביטוחים בכל יום ויום בשנה, בכל חודש מחדש, וכך לחברה יש פריסה ארצית יעילה ביותר, המכירות נוסקות לשחקים, ואיתם הרווחים.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.