איך להפוך בלוגים לכסף ?

איך להפוך בלוגים לכסף ?

0 Comments
להרוויח כסף מהתכנים
כאשר אתה מתחיל לבדוק דרכים להרוויח כסף, אתה מתחיל להבין שזה כרוך בכתיבה, וביצירת תכנים. איך המילה הכתובה יכולה להביא את הכסף עד אליך? עליך לדעת שתוכן הוא שם המשחק באינטרנט. אחת הדרכים להרוויח כסף היא לעשות כסף דרך עוצמתם של הבלוגים. אבל, מה גורם לבלוגים להיות בלוגים מצליחים? מה אתה חושב? מהו לדעתך הדבר האחד שאתה חייב לעשות מעל לכל דבר אחר על מנת שהבלוג יהיה מצליח? שמעתי מאנשים רבים שעושים כסף באינטרנט שהם מקדישים 80% מהזמן שלהם לקידום האתרים והבלוגים שלהם, וב 20% מהזמן הם כותבים את התכנים. אני נוקט בשיטה קצת שונה, למעשה אני מבלה כ 70% מזמני בכתיבת תכנים, ורק 30% בקידומם. מדוע אני עושה זאת? מכיוון שעצם התכנים בבלוג, הם כבר גורם המקדם את הבלוג. אתה מבין, עצם העובדה שהבלוג מתעדכן על בסיס קבוע, זה כבר גורם לכך שהוא יתקדם באופן אוטומטי במנועי החיפוש, מבלי שאני אנקוף אצבע. עכשיו, אני לא אומר שלא צריך לקדם אותו, בוודאי שצריך, אלא שאני מקדיש הרבה פחות זמן לקידום, ויותר זמן ליצירת תכנים חדשים, מעניינים ומרתקים, כאלה שיעזרו לאנשים שרוצים לעשות כסף. אז אם אתה רוצה לעשות כסף, למה התוכן כל כך חשוב, ובמיוחד בבלוג שלך?

ראשית, אנשים גולשים באינטרנט עבור דבר אחד ודבר אחד בלבד - פרטים. אם הם מעוניינים למשל לרכוש טבעת אירוסין או מחפשים מידע אודות לימודי עיצוב פנים, הם מחפשים באינטרנט, ייעוץ ומידע. אם הקוראים שלך יגלו באתר שלך מידע איכותי ושווה, סביר להניח שהם ישהו באתר יותר זמן, ואף יחזרו שוב ושוב אל האתר על מנת להתעדכן באינפורמציה חדשה. ולא רק זה, הם יפנו אנשים אחרים אל האתר שלך, ימליצו לחברים שלהם. כיום קל מאוד להמליץ על אתר. דרך הרשתות החברתיות טוויטר ופייסבוק, ניתן בקלות רבה, כמעט בלחיצת כפתור, להמליץ על אתר או בלוג שמצא חן בעיניכם.
שנית, מנועי החיפוש מאוד אוהבים תוכן. ככל שיהיו לכם יותר דפים, יותר עמודים עמוסים בתוכן איכותי, כך ייטב. אם אתה מציע מידע אודות תוכנית טלוויזיה כמו מאסטר שף, או מידע אודות עבודה מהבית, אולי ביקורת ספרים אודות ספרים חדשים ורבי מכר, הרי שתוכן איכותי מתוגמל על ידי Google, MSN, ו-Yahoo, כמו גם מנועי חיפוש רבים אחרים. כמו שאתם יכולים לראות תוכן באמת חשוב אם אתם רוצים לבנות אתר או בלוג מוצלחים. בלי זה, האתר שלך הוא רק עוד אוסף עמודים נידח ב-World Wide Web, שאיש אינו מגיע אליו, למעט אתה עצמך. 

כך תעשה כסף מהבלוג שלך


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.