רעיון מצחיק לעבודה מהבית

רעיון מצחיק לעבודה מהבית

0 Comments


אתר זה בכללותו מכיל הרבה מאוד רעיונות לעבודה מבית, יחד עם זאת רצינו הפעם להציג רעיון מצחיק לעבודה מהבית. אתם יודעים כל הרעיונות הרציניים הללו, והנה הפעם לשם שינוי רעיון עם חיוך מאוזן לאוזן. אז זה הזמן לשפר את מצבה רוח, לחרוץ לשון אדומה, ולעשות פרצוף. אם אתם אנשים בעלי חוש הומור ואם אתם מסוגלים לספר בדיחות באופן כזה שקורע את כל החברה שלכם מצחוק, ואם אתם יצירתיים ומסוגלים בין רגע להמציא בדיחה מצחיקה, אז מדוע שלא תהפכו את זה לסוג של עבודה נוספת מהבית. למה שלא תרוויחו מזה קצת כסף, ותצחקו כל הדרך אל הבנק?

כל מה שצריך לעשות הוא להקים אתר אינטרנט ב 10$ לחודש, או אפילו להקים בלוג באינטרנט, שעולה לכם 0 $ בחודש (כלומר חינם), להעלות את הבדיחות, לשים את הפרסומות ולהתחיל להרוויח כסף ממכירת שטח פרסום באתר הבדיחות שלכם.

אם יש לכם כמה רעיונות טובים לבדיחות, אבל אין לכם מושג איך תמלאו אתר אינטרנט שלם, ראשית תחשבו על כל התחומים השונים והקטגוריות של הבדיחות. והרי יש בדיחות לילדים ויש כאלה פוליטיות, יש בדיחות על בלונדיניות ויש אפילו בדיחות קרש. בנוסף לכך, אתם יכולים למנף את עוצמתו של האינטרנט כדי לבנות לכם אתר גדול ומצליח. איך? אתם יכולים ליצור באתר טופס לשליחת בדיחות. כך כל אדם שיש לו בדיחה טובה יכול לשלוח אליכם את הבדיחה שלו. אתם תעברו פעם ביום על שלל הבדיחות שמגיעות אל המערכת (כלומר אל האימייל שלכם), ותעלו לפרסום את הטובות שבהן.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

אין תגובות:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.