שיטות מוכחות לעשות כסף

שיטות מוכחות לעשות כסף

0 Comments


אני רוצה להציג כאן חלק מהשיטות לעשות כסף, אלה המוכחות, אלה שבפועל עובדות ומשווקים מכל רחבי העולם עושים בהם שימוש יומיומי על מנת לחולל לעצמם הכנסה נוספת או הכנסה עיקרית. לאמיתו של דבר השיטות הללו עובדות כל כך טוב, שמשווקים מקצועיים באינטרנט עושים בהם שימוש שוב ושוב, כדי להרוויח עוד ועוד מזומנים.
שיטות לעשות כסף
זה לא רק לדעת את השיטות, אלא לדעת איך להשתמש בהן. יכולים להיות שני אנשים שמכירים בדיוק את אותה השיטה אבל פועלים בצורה שונה, וכל אחד משיג תוצאות שונות. ייתכן שהאחד מצליח לחולל מאות דולרים בשבוע, ואילו השני בקושי כמה דולרים בודדים בשבוע, אפילו ששניהם מתבססים על אותה השיטה בדיוק.
האם אי פעם חשבת על יצירת מוצר מידע כלשהו? אולי אפילו התחלת לכתוב אותו, אבל בשלב מסוים זנחת את הרעיון. אני רוצה להזמין אותך לעשות חיפוש בדיסק הקשיח שלך ולגלות מאמרים וקובצי וורד שכתבת בנושא. הרבה מאוד אנשים מתחילים לכתוב, אבל בשלב כלשהו נוטים לאבד את המוטיבציה ולא מסיימים את מה שהתחילו. אז איך אתה יכול להפוך את כמה העמודים הבודדים הללו למוצר של ממש, ספר דיגיטלי שאפשר למכור אותו בכסף? התשובה טמונה במוצרי PLR. חפש מוצרים כאלה בתחום בו כתבת. מדובר במוצרי אינפורמציה שכאשר אתה רוכש אותם אתה מקבל זכויות עליהם, כך שאתה יכול לעשות בהם כל שימוש כאילו אתה עצמך כתבת אותם. שים לב! אל תקפוץ על כל מיני הצעות לרכוש חבילות תכנים שאינם קשורים לנושא בו אתה מתכנן ליצור את מוצר המידע, אחרת תאבד את עצמך בתוך אוקיינוס של אינפורמציה.
צור לספר הדיגיטלי גרסה קולית, כלומר הקלט את התוכן לקובץ דיגיטלי. אנשים רבים כיום ממהרים, ומעדיפים לטעון את הקבצים לתוך האייפון, או הסמרטפון שלהם, ולהאזין למידע המוקלט תוך כדי נסיעה באוטובוס, או תוך כדי המתנה בתור לבנק, או לקופת חולים, כך הם מנצלים זמן אבוד, והופכים אותו לזמן אפקטיבי. כאשר יש לך גרסה מוקלטת של הספר הדיגיטלי, אתה בעצם מגדיל את הערך של חבילת המידע. הלקוח מקבל לא רק ספר דיגיטלי אלא גם קובץ אודיו, שניתן להאזין לו בכל מקום.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.