הסוד לקבל כסף קל

הסוד לקבל כסף קל

0 Comments
האם היית רוצה לקבל כסף קל? כך ללא כל מאמץ. היום אני רוצה לחלוק איתך משהו מאוד מעניין, ייתכן שזה יישמע לך קצת מוזר או קצת מסתורי, אולי אפילו מעט הזוי, אבל זה משהו שקרה במציאות. כל זה היה בתקופה שחיפשתי דרכים שונות לעשות כסף. באותו הזמן בדיוק יצאו לאור סרט הסוד, וספר הסוד, והחלטתי שאני רוצה לרתום את עוצמתו של המוח כדי להשיג כסף. בהשראת כל הגל הרוחני הזה והחשיבה החיובית, החלטתי שאנסה לזמן לעצמי כסף קל, ומה יותר קל מאשר למצוא כסף ברחוב. לא כסף בתוך ארנק, אלא כסף חופשי סתם שטרות ומטבעות. אפילו על פי הגמרא, כסף שנמצא ברחוב, ולא ראית מי הפיל אותו, ואין בו סימנים, הרי שהכסף הזה שייך לך, זה שלך.
כסף קל
עשיתי תרגיל כזה שישבתי במשך כמה דקות ודמיינתי בעיני רוחי את עצמי מוצא שטרות על הרצפה, דמיינתי את עצמי מרים את השטרות, ושמח שזה הזדמן ונפל בחלקי. ביצעתי את התרגיל הזה במשך כמה ימים ברציפות במשך כמה דקות בכל יום, אבל כלום לא קרה. כשהתהלכתי ברחוב נעצתי כל הזמן מבטים למטה, הסתכלתי על המדרכה, חיפשתי את הכסף, אבל אתה יודע מה, לא היה שם כלום, חוץ מניירות, ולכלוך. החלק הכי מעניין התרחש לאחר שכשבוע כשכבר התאיישתי מזה לחלוטין, ואפילו כבר הפסקתי לבצע את התרגיל. פתאום מצאתי מטבע של 5 שקלים. כן, אני יודע זה מעט מאוד, אבל בשבילי זה היה סימן, זה היה אות שייתכן שמשהו כאן בכל זאת עובד. המשכתי עם התרגילים, למחרת היום לא מצאתי כלום, אבל כעבור יום נוסף, בדרכי בתל אביב בשעה מוקדמת בבוקר, זה היה בסביבות רבע לשבע בבוקר, אני פונה ימינה ברחוב לבונטין לכיוון רחוב אלנבי, והופ, אל מול עיני ניבט שטר כסף שהקפיץ לי את הלב. המהירות שבה קטפתי את השטר מהרצפה, נראה לי ששברתי את שיא גינס בזריזות. אפילו לא הרגשתי וכבר השטר היה בתוך הכיס שלי. כשהגעתי למשרד, שלפתי אותו מהכיס, ואכן כמו שחשבתי, היה זה שטר של 200 שקלים. זה היה מדהים. ולפני השינה שוב שקעתי בהרהורים ומחשבות על מציאת שטר נוסף. הבעתי תודה על הכסף שמצאתי, והצהרתי, שתמיד יהיה לי כסף בשפע, תמיד יימצא לי כסף.

למחרת בבוקר בדרך הלוך לא מצאתי דבר, אבל בחזור...היו מונחים שטרות של 20 שקלים על המדרכה בדיוק בדרכי. בזריזות של חתול קטפתי אותם מהרצפה ותחבתי לכיס, לא היה לי מושג כמה שטרות היו שם, אבל היה ברור לי שיש שם יותר משני שטרות. כשהגעתי הביתה, רוקנתי את הכיס, היו שם 4 שטרות של 20 שקלים, סך הכול 80 שקלים. כבר עברה המחשבה במוחי שאם אתרכז כל היום בעניין הזה אולי אוכל אפילו להתפרנס מזה. שוב חלפו כמה ימים שלא מצאתי כלום, אבל שוב הופיע הכסף אל מול עיני. הפעם היו אלה שבע מטבעות של שקלים, כלומר סך הכול שבעה שקלים. האמת היא שמאז ה 7 השקלים הללו, כבר לא מצאתי כלום במשך שבועיים רצופים, וירדתי מזה, גם כי כל זה נראה לי קצת הזוי.

אתה יכול לנסות את התרגיל הזה, אין לי מושג אם זה יעבוד בשבילך, ואי אפשר להבטיח תוצאות, אבל אני מאמין שיש איזשהו חוק שעובד ביקום , כאשר אנו מתמקדים בכסף, בסופו של דבר הכסף מתמגנט אלינו, בדרך זו או אחרת. אתה מוזמן לנסות, מה כבר יש לך להפסיד?


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.