עבודה דרך האינטרנט

עבודה דרך האינטרנט

0 Comments



איך להצליח בעולם הווירטואלי?
מי שמעוניין בעבודה דרך האינטרנט עשוי לגלות שעליו לרכוש לא מעט ידע על מנת להיות מסוגל לייצר הכנסה סבירה. אבל יותר מזה עליו לשנות את הגישה שלו ואת צורת החשיבה שלו. מי שמקובע בדפוסים הישנים של העבודה המסורתית, רגיל לקבל בראשון לחודש או ב 10 לחודש הפקדה של משכורת לחשבון הבנק שלו, אלא מי שרציני לגבי עבודה דרך האינטרנט, צריך לדעת שעליו לבנות את העסק הזה במו ידיו. הו כן, תמיד אתה יכול לחפש הזדמנויות לעבוד באינטרנט כשכיר, ויש אופציות גם לעשות את זה, הבעיה היא שאתה תמצא את עצמך בתהליך אינסופי של חיפוש, וגם לאחר שתשלים משימה כלשהי כשכיר תצטרך לרוץ אחרי ההזדמנות הבאה. 
לעבוד דרך האינטרנט

אתה מבין הרשת היא זירה שונה לחלוטין מאשר העולם העסקי הרגיל, כאן לא שוכרים עובדים על בסיס חודשי, ואפילו לא משלמים לפי שעה. אז איך משלמים באינטרנט? משלמים בעבור תוצאות. אני מצטער אם זה נשמע קצת נוקשה, אבל אלה הם החיים, וזה לא מעניין אף אחד שישבת במשך שמונה שעות, במקום מסוים. אולי אתה יכול לקבל על זה כסף בעולם האמיתי, אבל לא באינטרנט. כאן תצטרך להראות תוצאות, ותתוגמל בהתאם. זה לא סוד שבכל ארגון, ובכל חברה, יש אנשים שמייצרים תפוקה גבוה מאוד, ומצד שני יש גם עובדים אחרים שלא רק שהתפוקה שלהם נמוכה, אלא שהם אפילו לא מצדיקים את המשכורת שהם מקבלים, במילים אחרות, הם גורמים להפסדים לחברה. למרבה המזל הרוב המכריע של העובדים בהחלט מצדיק את המשכורת והרבה מעבר לזה. אם זה לא היה כך הרי שכל החברות היו נסגרות בהפסד.

אז בעצם המסר הוא שכבעל עסק קטן, אתה מקים את הביזנס צעד אחר צעד, אתה למעשה בונה נכס. מי שמצפה למשוך משכורת מתוך הנכס מייד כבר בחודש הראשון, או בחודש השני, די מהר יתאכזב. הוא יתחיל להרהר שוב בהחלטה שלו, ויסיק מכך שהוא שגה, ושאולי הוא לא עשה את הצעד הנכון. אבל זה לא קו המחשבה הנכון. יש הבדל בין עבודה כשכיר לבין עבודה באינטרנט כיזם. כך שהכול מתחיל בשינוי הגישה ושינוי החשיבה, ורק אז ניתן לסלול את הדרך אל ההצלחה בעולם הווירטואלי.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

אין תגובות:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.