עסק קטן באינטרנט

עסק קטן באינטרנט

0 Comments
אם אתה חולם על עסק קטן משלך, ואין לך תקציב להשקעה, ייתכן שתגלה שהקמת עסק מסוג זה באינטרנט עשויה לפתור לך את הבעיה. כאשר אנו שומעים את המונח עסק קטן, נדמה לנו לעתים שמדובר באיזשהו עסק בגודל מטר מרובע, שלא צריך להשקיע בו הרבה כסף. במציאות אין זה כך. חנות בעיר למוצרי חשמל היא עסק קטן, וחנות בגדים היא עסק קטן, מספרה היא עסק קטן וחנות פלאפל היא עסק קטן, יחד עם זאת על מנת להקים אותם על הרגליים נחוצה השקעה לא מבוטלת, לעתים של מאות אלפי שקלים. הן בתשלומי שכירות בעבור החנות, הן בעבור ציוד לתפעול הביזנס, והן בפרסום. כלומר כדי לפתוח ביזנס קטן עדיין צריך להשקיע כסף גדול.
עסק קטן

לעומת זאת, עסק קטן באינטרנט, זאת חיה אחרת לגמרי. אני לא אומר שאין כאן השקעה בכלל, אבל אפשר להתחיל ולהקים עסק בהתחלה אפילו חינם לגמרי, ובהמשך להשקיע סכומים קטנים בפרסום. בסופו של דבר כל עסק, בשלב כלשהו זקוק לפרסום.

איזה אפשרויות פתוחות בפניך ליצירת ביזנס כזה קטן באינטרנט, שאתה יכול להפעיל מהבית שלך? אנחנו נעבור כאן על חלק מהאפשרויות. ראשית, תוכניות שותפים. רבים מרוויחים כסף מהתחום הזה, שרק הולך וצובר תאוצה. ההרשמה היא חינם, ואתה יכול להתחיל להרוויח כסף במיידית.

אופציה שנייה היא להרוויח כסף מבלוגים. פשוט בחר תחום או נושא שמעניין אותך ותתחיל לכתוב עליו. ככל שיהיה לך בבלוג תוכן איכותי, ואנשים יתעניינו במה שיש לך לומר, כך תהיה מסוגל להרוויח יותר כסף.

אתה יכול לבסס עסק באינטרנט על  מתן שירותים. לדוגמה? שירותי קידום אתרים, לספק שירותי תוכן לבעלי אתרים ובעלי בלוגים אחרים. אם אתה לא אוהב לכתוב תכנים, אתה יכול לבסס ביזנס שלם על אתר איביי, פשוט לקנות מוצרים ולמכור אותם ברווח. היתרון במודל עסקי זה הוא שאינך צריך לכתוב תכנים, ואתה יכול להרוויח מעצם מכירת המוצרים עצמם. דרך נוספת לעשות כסף היא לתת לאחרים לכתוב עבורך את התכנים בחינם, בשעה שאתה עושה כסף. איך זה אפשרי? האם ראית את אתרי המאמרים הקיימים ברשת האינטרנט? האתרים הללו מאפשרים לכל אחד לפרסם מאמרים באתר בכל תחום ובכל נישה. אבל מי שבסופו של דבר צוחק כל הדרך אל הבנק, אלה הם בעלי האתרים הללו. הם מספקים את הפלטפורמה, וציבור הגולשים יוצר בעבורם את התכנים, בחינם.

זוהי כמובן רק רשימה חלקית של עסקים קטנים מהבית, שניתן להשיק. עולם האינטרנט הוא אינסופי, והשמיים הם הגבול.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.