לעשות כסף – עקרונות אוניברסליים

לעשות כסף – עקרונות אוניברסליים

0 Comments
-->


בשעה שאנשים רבים מחפשים דרכים לעשות כסף, הרי שרבים מתבוננים על העולם בעיניים של שחור ולבן. או שהם עובדים כשכירים, ומקדישים שעות נוספות במקום עבודתם, ממש  משועבדים אליו, או שכבר נמאס להם לעבוד בעבור אחרים, והם רוצים לעזוב את הכול, לזרוק את מקום עבודתם ולהקים עסק משלהם. אבל אני אומר שישנה גם דרך ביניים, לא חייבים להיות קיצוניים לכאן או לכאן. ניתן לשלב עסק קטן מהבית, שמייצר עבורך הכנסה נוספת בשעות הפנאי.
דרכים לעשות כסף

במאמר זה לא נדבר על הדרכים לעשות כסף, כי את זה אתה יכול לקרוא במאמרים אחרים באתר זה, ולא חסרות דרכים. זה לא משנה איזה עסק החלטת להקים, ישנם כמה עקרונות אוניברסליים שעליך לפעול על פיהם.

עקרון המיקוד -  כאשר אתה מקים עסק, ואפילו שמדובר בעסק קטן המופעל מהבית, יש הרבה מאוד דברים לעשות, וקל מאוד לאבד פוקוס. קל מאוד להתפזר. המיקוד והפוקוס חשובים ביותר על מנת שתהיה מסוגל להתקדם. הפקטור מספר אחת בכל הצלחה בחיים בכלל, והצלחה בעסק משלך בפרט, הוא תכנון. אם אתה ממילא מתכוונן לעשות כסף באינטרנט, ולפעול בזירה זו, אני מציע שתעשה שימוש ביומן גוגל. בשעה שאתה מחובר לחשבון שלך ב Gmail, והקלק בחלק העליון של המסך על עוד, מתוך התפריט שנפתח הקלק על יומן. מה שאני אוהב ביומן הזה, הוא קלות ההפעלה, הוא די אינטואיטיבי וכאשר תתחיל לעבוד איתו, תגלה שהוא ממש מסביר את עצמו. הדבר השני הוא הזמינות מכל מקום בעולם שניתן להתחבר לאינטרנט. כלומר, אני יכול להיות בכלל בחוץ לארץ, להתחבר לחשבון הגוגל שלי, ולגשת אל היומן. והדבר השלישי, היומן חינמי. השתמש ביומן על מנת למלא פעילויות לחודש הקרוב. ראשית כתוב את הדברים המשמעותיים שעליך לעשות, את המשימות החשובות, לבסוף הוסף את הפעילויות השוטפות הרגילות. זה ייתן לך מבט כולל על החודש הבא, ויספק לך מפת עשייה חודשית.

עקרון התהליך – זהו עקרון שעליך להבין היטב ולהיות מודע לו במלואו. העקרון הזה מדבר על כך שכל דבר שאנו עושים בחיים הוא תהליך. תסתכל על תינוק. איך ממצב של לשכב על הבטן ובקושי להזיז ידיים ורגליים, עובר ללכת ולרוץ? זה לא קורה ביום אחד, נכון? כך גם בעסק. אתה מתחיל בקטן, אתה בהתחלה לא רואה רווחים, למעשה אתה בכלל לא רואה כסף בהתחלה. זה כמו אותו תינוק ששוכב בעריסה, אבל הוא גדל ומתפתח, עד שלבסוף יום אחד נעמד על הרגליים ומתחיל ללכת. כך גם העסק שלך, בשלב כלשהו יעמוד על הרגליים ויתחיל ליצור עבורך הכנסה. החכמה היא ללמוד מהדרך, ללמוד מהשגיאות, ולשפר כל הזמן.



אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.