לעשות כסף – משפך שיווקי אוטומטי

לעשות כסף – משפך שיווקי אוטומטי

0 Comments
-->


הדרך הטובה ביותר לעשות כסף ממכירת מוצר מידע או כל מוצר אחר, (בין אם אתה עצמך יצרת אותו, ובין אם אתה מקדם תוכנית שותפים) היא באמצעות יצירת משפך שיווקי אוטומטי.
כאשר אתה חושב על משפך שיווקי חשוב עליו כמו על קו ייצור. אם ניקח לדוגמה ייצור שוקולד. בקו הראשון פולי הקקאו מגיעים למפעל השוקולד, הם ממויינים ומסוננים, ואז נכנסים לתנור ועוברים תהליך קלייה. פולי הקקאו מועברים אל התחנה הבאה, ונטחנים לעיסה.  העיסה מועברת לנקודת הייצור הבאה לערבוב בחום, והופכת לנוזל סמיך. הנוזל הסמיך נוצק בתבניות שוקולד. לבסוף ישנה נקודה של אריזה, שבה השוקולד נארז. 
 
לעשות כסף - משפך שיווקי
השלב הראשון – ממש כמו פולי הקפה שמגיעים ממדינות רחוקות אל מפעל השוקולד, כך השלב הראשון במשפך השיווקי הוא להביא את הגולשים אל רשימת התפוצה שלך. על מנת לעשות זאת עליך לבנות עמוד הרשמה ולהציע הורדת מוצר חינמי, או קורס אינטרנטי כלשהו.

השלב השני הוא יצירת קשר עם הרשימה שלך, שלח לפחות 4 או 5 אימיילים אינפורמטיביים, כאלה שיוסיפו ידע וערך לרשימה שלך. תן להם מידע חינם, בצורה קלה ונוחה להבנה. סדרת האימיילים הללו משיגה שתי מטרות. מטרה אחת היא יצירת קשר עם הרשימה שלך. הוכח שכאשר אתה עוזר לאנשים ומספק להם מידע איכותי חינם, הם מוכנים יותר לרכוש ממך בהמשך. המטרה השנייה שסדרת האימיילים הללו משיגה – היא מציגה אותך כבעל ידע בנושא. אם אתה מלמד אותם לעשות משהו שהם לא יודעים, הרי שאתה הוא המומחה, אתה הוא בעל הידע, וזה חשוב מאוד, שתיתפס בתודעת המנויים שלך ברשימה, כמומחה בתחום, ובעל ידע נרחב.

החל מהאימייל החמישי ואילך, אתה יכול להציע להם לרכוש את מוצר המידע שפיתחת. ההצעה צריכה להיות המשך לאימייל שמסביר את הבעיה, ומציע להם מידע נוסף. כאשר הם יקליקו על הלינק של המידע הנוסף הם יגיעו אל עמוד המכירה של המוצר שלך. אחוז מסוים מהרשימה שלך יבצע רכישה בפועל, ויקנה את המוצר בתשלום, כך עליך לוודא שהמוצר הזה באמת בעל ערך ושהושקעו בו מאמצים רבים כדי ליצור אותו, ולהגיש אותו בצורה הטובה ביותר ללקוחות שלך.

השלב השני במשפך השיווקי הוא הפנייה לרכישת מוצר שותפים. זה יכול להיות כל מוצר בעל ערך לרשימה שלך, שרלוונטי עבורם. אם אתה מוכר מוצרים שקשורים לשיווק באינטרנט, אתה יכול להמליץ על דיוור אוטומטי כמו רב מסר או Get Response וליהנות מהכנסות כתוצאה מההפנייה שלך.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.