לעשות כסף באינטרנט בישראל

לעשות כסף באינטרנט בישראל

0 Comments
-->


עד לפני כ 10 שנים ניתן היה לעשות כסף באינטרנט בעיקר בארצות הברית. אם לא היית מייצר או משווק בתור אפיליאט מוצרי אינפורמציה בשפה האנגלית, ממש לא היה לך סיכוי לעשות כסף. מאז חזונו של נתניהו מחשב לכל ילד, פני הדברים השתנו (לאו דווקא בזכות נתניהו, פשוט מחשב הפך למוצר צריכה בסיסי כמעט בכל בית). נוסיף לזה את שינויי הרגלי הצריכה של הישראלי, שגילה שהרבה יותר קל לבצע רכישות און ליין, והרי לנו הזדמנות עסקית נהדרת להרוויח כסף ברשת.
לעשות כסף בישראל
 
רוצה להרוויח כסף באינטרנט? ראשית עליך להחליט מה מעניין אותך יותר. האם אתה מעדיף למכור מוצרים משלך, או למכור מוצרים של אחרים? האם אתה יודע ואוהב לכתוב תכנים לאינטרנט? האם אתה מתעניין בצד הפרסומי של האינטרנט? ואולי בכלל אתה אחד שיש לו נטייה לעיצוב?

עבור כל אחת מהנטיות הללו ניתן להתאים מודל עסקי שיהלום את כישוריך ויכולותיך. לדוגמה, אם אתה אוהב למכור מוצרים פיזיים, אם אתה אחד שבנשמתו מוכר וסוחר, מדוע שלא תתחיל למכור מוצרים באיביי? מדובר באחד האתרים הגדולים ביותר בעולם, בעל נפח אדיר של תנועת גולשים. בכל יום אנשים מכל רחבי העולם פוקדים את האתר. הם לא באים לחפש מידע, או לצפות בוידאו, הם באים כדי לחפש מוצרים לרכישה, ובפועל לקנות. אם אתה תהיה שם בצד השני כדי לספק להם את את המוצרים שהם מחפשי ם, אתה תהיה מסוגל לעשות כסף טוב.

אם אתה אוהב ויודע לעצב, אתה יכול לעשות מספר דברים. ראשית, להירשם לאתר fivver ולהציע לעצב עבור בעלי אתרים ובעלי עסקים, לוגו לעסק שלהם. מתוך ניסיון אישי, אני שילמתי 75$ למעצב טוב שיצר עבורי 4 דגמים שונים של לוגו, שמתוכם בחרתי את הטוב ביותר. ראיתי שלמעצב הזה יש תור של כמעט 100 איש שהזמינו ממנו עבודות. דבר נוסף שאתה יכול לעשות כמעצב הוא באתר http://www.spreadshirt.com אתה יכול למכור את העיצובים שלך עבור טי שירט ולהרוויח מזה כסף. היכנס לאתר ולחץ על קטגוריית Sell T Shirts

אם הקטע שלך הוא כתיבה, עומדות בפניך מספר אפשרויות. אתה יכול להקים אתר אינטרנט משלך או בלוג משלך, ולשלב בו פרסומות. אתה יכול להציע באתר 20 שקלים - http://www.20s.co.il/
את שירותי הכתיבה שלך עבור בעלי אתרים אחרים, ולהרוויח עבור כל מאמר שאתה כותב. שים לב שלמרות שהאתר נקרא 20 שקלים, אתה יכול להציע הצעות בסכומים גדולילם יותר. לדוגמה 50 שקלים בעבור כל מאמר שאתה מכור. אם אתה ממש טוב בכתיבה,  אתה יכול לפתוח עסק למכירת מוצרי מידע, כמובן שעליך להיות מסוגל לכתוב ספרים בנושאים פופולריים.

בהחלט ניתן לומר בודאות שכיום הרבה יותר קל להרוויח כסף באינטרנט בישראל מאשר לפני עשור, יחד עם זאת לא כולם מרוויחים בדיוק מאותו הדבר, ניתן לפעול ברשת במספר תחומים, כל אחד לפי כישוריו והידע המצוי ברשותו.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.