איך לעשות כסף בחג המולד

איך לעשות כסף בחג המולד

0 Comments


אם אתה מחפש דרכים לעשותכסף,  או אפילו אתה כבר עושה כסף, הרי שהשיטה הזאת שאציג כאן לפניך, תעזור לך להגדיל את הרווחים שלך. אני אוהב לבנות אתרים ובלוגים יציבים שייצרו עבורי הכנסה פסיבית על בסיס קבוע. יחד עם זאת אני מאוד אוהב לעשות שימוש אפקטיבי בהזדמנויות עונתיות. הזדמנויות עונתיות קיימות בתקופות שונות בשנה. אבל אין תקופה אינטנסיבית ומלהיבה יותר מתקופת חג המולד. בתקופה זו, מאות מיליוני צרכנים מארצות הברית ומכל רחבי תבל עסוקים בשצף של קניות.
כסף בחג המולד
זוהי תקופה בשנה שהצרכנים מוציאים כסף כמו מים, וזוהי הזדמנות עסקית יוצאת מן הכלל עבור יזמים פרטיים, ואנשים שרוצים להרוויח כסף דרך האינטרנט. איך עושים את זה? לאתר אמזון יש תוכניות שותפים, והוא מציע לחלוק ברווחים עם הגולשים. נרשמים ומצטרפים לתוכנית השותפים של אתר אמזון. ההרשמה חינם. בוחרים במוצר או מספר מוצרים חמים, כאלה שנמכרים כמו לחמניות טריות, ועושים כסף בזמן הכריסמס. אנו מפנים את הלקוחות אל המוצרים הללו באמצעות הלינק שאנו מקבלים מהאתר. הלינק שלך אל עמוד המכירה של המוצרים, מכיל זיהוי ייחודי, כך שתמיד ניתן לדעת מי הפנה את הלקוח, ודרך מי הלקוח רכש את המוצר. כאשר לקוחות רוכשים דרך הלינק שלכם, אתם מרוויחים כסף.
אבל אולי העובדה המשמעותית ביותר עבורך היא שבימנו העולם כולו מחובר זה לזה דרך אותה רשת עולמית, רשת האינטרנט. כך שזה לא משנה היכן אתה נמצא על פני כדור הארץ, עדיין אתה יכול להרוויח כסף מלהפנות אנשים אל מוצרים. כל עוד אתה מחובר לאינטרנט, אז אתה מחובר לעולם, ואתה בהחלט יכול לעשות את זה. אוטורסטרדת המידע אינסופית. יש אנשים שמתלוננים על כך שיש יותר מדי אינפורמציה, הם אומרים שהם לא מוצאים את הידיים והרגליים בתוך האוקיאנוס העמוק והאינסופי של המידע. אני אומר שזה בדיוק להפך, זה טוב שיש את כל המידע הזה. זאת בדיוק הסיבה, שאנשים שאין להם השכלה פורמלית, מצליחים להתעשר. בלי תארים באוניברסטיה, בלי לימודים גבוהים, בלי תעודות, אבל עם רצון עז להצליח ורצון ללמוד כל מה שקשור לעשיית כסף באינטרנט, לשיווק ולפרסום.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.