שיטה להרוויח יותר מהמוצר שלך

שיטה להרוויח יותר מהמוצר שלך

0 Comments


נניח שפיתחת מוצר אינפורמציה כלשהו, דוח מיוחד. זה יכול להיות בכל נושא ובכל תחום, אך לצורך הדוגמה נאמר שהדוח נקרא,  איך לצאת לחופשה בחו''ל בפחות מ 200 $. אתה כל כך נלהב להציע את המוצר הזה ללקוחות שרוצים לטוס לחו''ל במחירים זולים. החלטת לגבות עבור הדוח המיוחד זה, שמכיל בחובו כמה סודות שבמקום אחר לא יספרו. כמה החלטת לגבות?  300 שקלים! 
שיטה להרוויח יותר


על מנת שתהיה מסוגל למכור את המוצר, עליך להקים אתר אינטרטרנט, עמוד הרשמה, עמוד הורדה, להירשם לחשבון אוטוריספונדר, להכין ספר מתנה על מנת לגרום לגולשים להירשם בעמוד הנחיתה שלך. עליך להכין סדרת אימיילים על מנת ליצור אינטרקציה עם הרשימה שלך, ולבסוף אתה מתחיל למכור וליצור הכנסות. הנקודה היא שעד שהספר מתחיל להימכר, אתה עושה הרבה מאוד מאמצים שיווקים וכלכליים, שכוללים מודעות ופרסומות , כדי להביא את הגולשים הרלוונטיים אל עמוד ההרשמה שלך. כל נרשם ברשימת התפוצה שלך בסופו של דבר עולה לך כסף. נניח שבממוצע עולה לך 10 שקלים כל נרשם. כאשר הרשימה שלך מגיעה סוף כל סוף למספר המתוק של 1,000 נרשמים, השקעת משהו כמו 10,000 שקלים בפרסום באינטרנט.

נניח שאחוז ההמרה שלך עומד על שיעור של 3% (אחוז ההמרה הוא אחוז הרוכשים מתוך המספר הכללי של הרשימה), אז אתה תמכור ל 30 לקוחות, ותיצור הכנסות בשיעור של 9,000 שקלים. האם אתה רואה כאן את הבעיה? השקעת סכום של עשרת אלפים שקלים כדי לבנות את הרשימה, וייצרת הכנסות בשיעור של 9,000 שקלים. זה אומר שאתה מופסד באלף שקלים, ואיפה שאר ההוצאות של האתר אינטרנט, אירוח אתרים, חשבון אוטוריספונדר ועוד?

ובכן, עליך לדעת שהרבה מאוד יזמים מוכנים אפילו להפסיד על המוצר הראשון שהם מוכרים. אם נחשוב על זה לרגע, הרי כאשר כבר יש לך את הרשימה של האלף נרשמים, אינך צריך להשקיע עוד כסף. הרשימה כבר שם, אם תמכור להם מוצר נוסף מתקדם יותר, ומקיף יותר, נניח במחיר של 700 שקלים, ושיעור ההמרה יהיה 3% (כלומר 30 רוכשים), תייצר הכנסות בשיעור של  21,000 שקלים. האם אתה מתחיל כבר לראות את השינוי? במוצר הראשון הפסדת 1000 שקלים, כדי להרוויח 21,000 שקלים במוצר השני. כך שבסיכום הרווחת 20,000 שקלים. זה מה שנקרא להפסיד בקרב, כדי לנצח במלחמה.

תחשוב על לקוח ברשימה שלך שרוכש במשך 5 השנים הקרובות 10 מוצרים שאתה מוכר. השקעת בגיוס הלקוח הזה 10 שקלים, אבל הוא ייצר עבורך הכנסות בשיעור של  7,000 שקלים. ואגלה לך סוד כמוס, זה הרבה יותר קל למכור ללקוח קיים, כזה שכבר ביצע רכישה, מאשר ללקוח חדש שמעולם לא רכש ממך כלום. הנקודה היא שאתה צריך כל הזמן לייצר עוד ועוד מוצרים מתאימים עבור לקוחות קיימים שכבר ביצעו רכישה. וזה אומר שעליך לפתח מוצרים משלימים למוצרים שכבר מכרת. לשלוח אימייל לכל מי שביצע רכישה, ולהציע לו לרכוש מוצר חדש משלים למוצר שהוא רכש, ובמחיר מוזל.

שיטה אחרת היא שיטת הארנק הפתוח. השיטה הזאת אומרת שלוקח זמן ללקוח כלשהו לפתוח את הארנק, אבל כאשר הוא כבר פתח את הארנק הרבה יותר קל לו לרכוש עוד מוצרים. על מנת ליישם את השיטה הזאת, עליך לפעול השיטה הבאה:
לאחר שהלקוח מסר את הכרטיס האשראי, והוא מועבר אל עמוד ההורדה להורדת המוצר שרכש, להציע לו לרכוש מוצר נוסף משלים למוצר שזה עתה רכש. עד כה אני מאמין שכבר הבנת את העיקרון, למכור עוד למי שכבר רכש.



אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.