לעשות כסף – דווקא עכשיו

לעשות כסף – דווקא עכשיו

0 Comments
האינטרנט מאפשר לך לפרסם, לקדם, לעשות יחסי ציבור, למכור, ולהרוויח. ישנו פרסום חינמי וישנו פרסום בתשלום וראוי לשלב את שניהם ביחד, על מנת להגביר את עוצמת הפרסום, ולהגדיל את הרווחים. בימנו אנשים מבצעים רכישות באינטרנט מבלי להניד עפעף. חלפו הימים שבהם היית צריך לשכנע את הגולשים שלרכוש באינטרנט, זה בטוח וזה באחריות. אנשים יודעים את זה. והם יודעים שאם הם לא יהיו מרוצים כספם יוחזר להם.
עבור האנשים הצעירים של היום, אלה שגדלו על האינטרנט, זה נראה אך טבעי לבצע קניות ברשת, והצעירים הללו הם דור העתיד. מה שמצביע שבשנים הבאות היקף העסקאות באינטרנט רק ילך ויגדל. וזוהי אחת הסיבות לא להתמהמה ולהתחיל כבר עכשיו לבנות עסק משלך באינטרנט.
לעשות כסף

כאשר אתה מקים אתר או בלוג, ולא משנה באיזה נושא או באיזו נישה, עליך לדאוג לכך שהוא יהיה שימושי. הבלוג שלך צריך לעזור לגולשים המגיעים אליו, להשיג את מטרתם בתחום הספציפי, להגשים את חלומם. אם לדוגמה הבלוג שלך נקרא איך ירדתי במשקל ב 25 קילוגרם, אז הוא אמור לספק מידע שיאפשר למבקרים להשיג את המטרה ולרדת במשקל. אם הבלוג שלך נקרא – 12 דרכים להרוויח כסף באינטרנט, אז הוא אמור לספק למבקרים מידע שיאפשר להם להרוויח כסף באינטרנט.

המידע בבלוג צריך להיות רלוונטי ועדכני. מידע מעשי שניתן להכניס לפעולה. אני לא אומר שאתה חייב בכל פוסט ובכל מאמר רק לתת חומר מעשי, גם הסברים לגבי אסטרטגיות וגישות יכולים להוות מידע רלוונטי ומועיל. שאל את עצמך "האם הגולש יכול להפיק תועלת מהמידע שאני מגיש לו?" זוהי שאלה קריטית שעליך לשאול את עצמך לפחות פעם בשבוע, ועליך לפעול לפי כלל האצבע הזה, כאשר אתה כותב את התכנים, או מזמין את התכנים מכותבים מקצועיים.

אחד הפקטורים החשובים בכל אתר ובכל בלוג, הוא הניווט. כבר ביקרתי בבלוגים שהניווט בהם כל כך מסורבל, שפשוט לא ניתן למצוא כלום, ולא ניתן להגיע למידע. יכול להיות שהיה שם מידע לא רע בכלל, אבל אי אפשר להגיע אליו. הניווט בבלוג חייב להיות קל ופשוט, כך שהגולש יכול במבט חטוף לעבור הכותרות, ולהחליט מה מעניין אותו ומה לא.

טעינת העמודים בבלוג שלך חייבת להיות מהירה, וזה אומר שלא כדאי לשלב תמונות גדולות מדי וכבדות מדי, שמשהות את טעינת הדף. אף על פי שכיום לרבים יש אינטרנט מהיר, עדיין יש אנשים שגולשים במהירויות לא גבוהות במיוחד, ועדיין גוגל מסתכל על הפקטור הזה. אם העמוד שלך ניטען לאט, גוגל יעניק לו פחות נקודות. יש שיטות לעשות זאת, כמו לשמור את התמונה כ Jpg ולא כ Bpm, להקפיד שלא לשלב מספר רב של תמונות בפוסט אחד, ולערוך את גודל התמונה. גם מודעות פלאש גדולות עלולות לעכב משמעותית את עליית הדף.



אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.