הכנסה נוספת של 1000 שקלים ביום

הכנסה נוספת של 1000 שקלים ביום

0 Comments
-->


האם היית שמח לקבל עוד אלף שקלים בכל יום? ככה על הדרך בתור הכנסה נוספת. בעצם מי לא.אני רוצה להציג בפניך מודל עסקי המאפשר להשיג את המטרה הזאת. המודל העסקי הזה מדבר על הקמת אימפריית בלוגים. אין מדובר במעשה קסם שמתחולל בדקות או בשעות ספורות, אלא בתהליך. תהליך שבסופו אתה יכול להגיע אל המטרה של הכנסה יפה מאוד בשיעור של אלף שקלים בכל יום. 
הכנסה נוספת
אתה מבין, אני לא מדבר כאן על הקמת בלוג אחד או שניים, אלא על כמות מאסיבית של בלוגים שכל אחד  מהם עושה כסף. נכסים וירטואליים מכניסים דולרים. אבל גם אם יש לך 50 בלוגים, זה לא הזמן לעצור, עליך להמשיך, ולרוץ קדימה,מדוע? כי עליך להגיע אל הבלוגים האלה המהווים עבורך מכרה זהב. אני קורא לזה בלוג הזהב. לא כל אחד מהם יהפוך לתרנגולת המטילה ביצי זהב, אבל בממוצע מכל עשרה, תגיע אל האחד המיוחל, אל בלוג הזהב.
תהיה ממוקד בכל מה שאתה עושה, ובעיקר תתפקס על המטרה שלך. תמשיך להתקדם. סיימת להקים בלוג אחד? עבור אל השני, סיימת את השני עבור לשלישי. קבע לך מטרות גבוהות. למשל, להקים בלוג חדש בכל שבוע. כך שתוך שנה יהיו בידך 52 בלוגים שונים. אם תמשיך בקצב הזה, הרי שתוך שנה וחצי יהיו בידך כ 75 בלוגים. על פי הסטטיסטיקה מכל 10 בלוגים בממוצע, אתה יכול להגיע אל בלוג מצליח, כלומר אל בלוג הזהב שאנו מדברים עליו. זה אומר שבפרק זמן זה יהיו בידך כ 7 עד 8 בלוגי זהב. אם בממוצע כל בלוג זהב כזה מניב 300 $ בחודש, זה אומר סכום של  2400 דולר. אם נניח שנכון לכתיבת שורות אלה שער הדולר עומד על סכום של כ 4 שקלים, הרי שהנה לנו הכנסה נוספת בשיעור של  עשרת אלפים שקלים בחודש מבלוגים. אם הקצב הזה נראה לך מהיר מדי, אתה יכול לעשות את זה בזמן כפול. כלומר להגיע אל 75 הבלוגים הללו תוך פרק זמן של 3 שנים במקום שנה וחצי.
למד כל מה שאתה רק יכול אודות התחום הזה. למד כיצד לעשות תחקיר מילות מפתח באמצעות כלי מילות המפתח של גוגל, איך לכתוב תכנים המבוססים מילות מפתח, איך להקים בלוג בבלוגר, איך לתזמן אוטומטית מאמרים לפרסום. צלם תמונות אשר ישמשו אותך לפוסטים ומאמרים שאתה מפרסם. פשוט תתחיל לבצע פעולות הכרוכות בכך, גם המסע הארוך ביותר מתחיל בצעד אחד. תתחיל בצעדי תינוק ותתקדם שלב אחר שלב. ייתכן שהקמת הבלוג הראשון שלך תיקח לך זמן רב, השני כבר יהיה מהיר יותר, כאשר תגיע לעשירי והלאה, הדברים יהיו פשוטים יותר ויזרמו במהירות רבה יותר.
כאשר קבלן בונה, הוא לא בונה בית אחד. הוא לא מזמין ארכיטקט, בנאים ובעלי מקצוע שונים כדי להקים בית אחד. הוא יכול לעשות את זה, אבל הוא בקושי יצליח להתפרנס. אז מה הוא עושה? הוא מקים מספר בניינים גבוהים שכל אחד מהם כולל בתוכו עשרות דירות. כדי לעשות מאסות של כסף מבלוגיםעליך לפעול באופן דומה.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.