לבנות עסקים באינטרנט ולעשות כסף

לבנות עסקים באינטרנט ולעשות כסף

0 Comments
-->


אם אתה רוצה לעשות כסף, אם אתה רוצה להצליח בחיים מבחינה כלכלית, וליהנות מחיי שפע, עליך להתחיל לבנות עסקים. כמובן שאלה צריכים להיות עסקים מצליחים ולא עסקים כושלים. זה לא משנה אם מדובר בעסקים ברשת האינטרנט או כאלה בעולם האמיתי. ביזנס מצליח זוהי משאבת כסף, והאנשים העשירים יודעים את זה. וכמעט שלא תמצא עשיר שלא עושה שימוש בטכניקה הזאת. אם יש לך את היכולת לבנות עסק מאפס ולהפוך אותו לכזה שמרוויח כסף, אם יש לך יכולת לרכוש עסק כושל, לנהל אותו נכון ולהפוך אותו לרווחי, ללא ספק אתה צועד בנתיב הבטוח אל העושר.
לעשות כסף מעסקים באינטרנט
דמיין לעצמך יצירת עשרות מקורות הכנסה, שכל אחד מהם מכניס כסף רציף מדי חודש בחודשו, שנה אחר שנה. ולא רק שהמקורות הללו מחוללים  מזומנים, אלא שהם פועלים כמעט ללא כל התערבות מצידך, כלומר הכנסה פסיבית. היום אני לא אדבר איתך על יצירת הכנסה מנדלן, דירה או חנות. מדוע? מכיוון שצריך להשקיע הרבה מאוד כסף ברכישה של נכס כזה, על מנת להיות מסוגל ליהנות מפירותיו, ולקבל תמורתו כסף פסיבי.
מצד שני קיים כיום שוק אדיר באינטרנט. ולבנות עסק און ליין זה לא כזה יקר. אני רוצה לתת לך דוגמה מעשית מהניסיון האישי שלי. לאחר שהקמתי יותר מ 25 בלוגים באינטרנט בנושאים שונים, התחלתי להבין שאני מתפזר מדי, אני משקיע את כוחי ומרצי בעשרים וחמישה אתרי אינטרנט השונים בתכלית זה מזה, ושכל אחד מהם דורש את תשומת הלב שלי, ואני מתחיל להרגיש כמו להטוטן קרקס שמקפיץ את הכדורים הללו באוויר. אז לעשות ג'אגלינג וללהטט עם שניים שלושה כדורים זה ממש לא בעיה, ואפילו עם חמישה, אבל כאשר מוסיפים לך עוד ועוד כדורים זה מתחיל להיות בלתי אפשרי. וזה בדיוק מה שקרה לי. אני לא אומר שזאת לא דרך טובה להרוויח, אפשר גם להקים 100 או אפילו 300 אתרים, אך אי אפשר לעשות את זה לבד.
בדקתי מהם האתרים הפחות מרוויחים, וגיליתי שיותר ממחצית מהם כמעט ולא עושים כסף בכלל. וכמה זמן השקעתי בהם? שעות על גבי שעות. היו שם אתרים עם 15 מאמרים ,אחרים עם 30 מאמרים ואפילו אחד עם 85 מאמרים. אבל מה לעשות האתר הזה לא עשה אפילו דולר אחד ליום. החלטתי למחוק אותם. הפלא ופלא, תוך שבועיים מרגע שמחקתי את האתרים הללו,  והסרתי אותם לחלוטין, גיליתי צמיחה משמעותית באתרים האחרים שלי, הרווחים כמעט הוכפלו. זה היה מדהים לגלות, ובהתחלה לא הבנתי מדוע ואיך זה קרה. עד שקלטתי שהמאמצים שהושקעו בעבר באתרים שנמחקו, הופנו עכשיו לאתרים המצליחים, אלה שהציבור מגלה בהם התעניינות, אלה שעוזרים לאנשים.
מה אני בעצם רוצה לומר לך כאן. אל תחשוש להסיר דברים שלא עובדים. עצם העובדה שהשקעת בזה זמן ואפילו כסף, אינה מספיקה כדי להחזיק את האתרים הללו באוויר. למדתי כבר בחיים שלא כל מה שאנו עושים מצליח. אם 20 אחוזים ממה שאני עושה מצליח, תאמין לי אני שמח על כך ורואה בזה הצלחה.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.