מדוע אנשים נמשכים לעשות כסף מהאינטרנט

מדוע אנשים נמשכים לעשות כסף מהאינטרנט

0 Comments
מדוע אנשים נמשכים לעשות כסף מהאינטרנט? שאלתי את עצמי לא פעם.

לדעתי מדובר בתופעה ייחודית. זה מעניין לגלות שאנשים מתרגשים מאוד לעשות 100$ בעבודה קשה ומאומצת לאורך זמן באינטרנט, מאשר לעשות את אותו סכום של מאה דולר ב 12 שעות עבודה כשכירים. מדוע הכסף שהרווחנו באינטרנט מתוק לנו יותר מכסף שהרווחנו בעבודתנו כשכירים? הרי הכסף הוא אותו הכסף. זהו סכום מדוייק, בעל כוח קנייה זהה. ישנו פתגם של חז''ל שאומר:  "מים גנובים יימתקו"  על משקל הפתגם הזה, אני רוצה לקבוע פתגם חדש ברוח המאה ה – 21 :  "כסף מהאינטרנט יימתק"  כן, העונג לקבל כסף מהאינטרנט גדול בהרבה מלקבל כסף מתלוש המשכורת החודשית שלנו. אבל מדוע?

לעשות כסף מהאינטרנט


אולי העבודה הקבועה שלנו כבר כל כך שגרתית, שאנו מתייחסים אל הכסף שמגיע ממנה כמובן מאליו. אנחנו כבר יודעים מראש, איזה סכום ייכנס לנו לחשבון הבנק ב 1 לחודש (או ב 10 לחודש, למי שמקבל משכורת בתאריך זה). אך כשמדובר באינטרנט, אין לנו מושג כמה נרוויח החודש, אנו סקרנים לדעת האם נכנס לנו כסף, וכמה כסף.

מדוע כסף באינטרנט יימתק? אני חושב שזה יותר החלום מאשר הכסף האמיתי בפועל שאנו מקבלים. עבור ה 100 דולר הראשונים שהרווחתי באינטרנט עבדתי משהו כמו 4 חודשים, בשעות הפנאי מהבית. סכום כזה אני יכול להרוויח בפחות מיומיים עבודה בתור שכיר. אז בוודאי שההתרגשות אינה בגלל הסכומים, כי מדובר בסכום כמעט מגוחך יחסית לשעות העבודה והמאמצים המרובים שהושקעו. אני חושב שההתרגשות היא יותר מהפונטציאל הגלום בזה, והפליאה שאכן ניתן לעשות כסף מהאינטרנט. ואז מתחילות המחשבות שאם ניתן לעשות 100 דולר מהאינטרט, אז ניתן לשכפל את זה ולעשות את זה שוב ושוב, להגדיל, להכפיל שוב ושוב את הפעילות, ואולי להרוויח אלף דולר, וגם את זה לשכפל שוב, ואולי להרוויח עשרת אלפים דולר בחודש? האם זה אפשרי? אני מאמין שכן, אך דורש המון עבודה, מעוף, דמיון, לימוד מעמיק ויישום של המיומנויות והידע בעולם האמיתי.


ההנאה שלנו מכסף שהרווחנו מהאינטרנט נובעת יותר מהפוטנציאל הגלום באינטרנט, מאשר מסכום הכסף אותו הרווחנו. האינטרנט הוא תחום מרתק ומעניין מאין כמותו. זהו תחום נרחב שמגלם בתוכו הרבה מאוד אספקטים. אדם שמפלס את דרכו בנבכי האינטרנט, ובלעשות כסף מהאינטרנט, מוצא את עצמו מתעסק בניסוח כתיבה ויצירת תכנים, בתרגום, בהעמקת לימוד השפה האנגלית, בקידום אתרים, בלימוד שפת HTML, הוא גם לומד כיצד להקים בלוג, כיצד לעבוד עם תוכנית AdSense של גוגל. הוא לומד אודות בניית אתרים, ותוכניות שותפים, ועוד המון המון דברים אחרים שכולם קשורים בלעשות כסף מהבית, באמצעות האינטרנט.




אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.