לעשות כסף מהמכונית, אל תכעס עלי

לעשות כסף מהמכונית, אל תכעס עלי

0 Comments
לעשות כסף, לחסוך כסף ולהיות בפלוס בסוף החודש


 לעשות כסף מהמכונית
איך לעשות כסף מהמכונית? אתה אולי תכעס עלי שאני אומר לך את זה, וזה לא ממש פופלארי לומר את זה, אבל מבחינה פיננסית, רכישת מכונית היא ההשקעה הגרועה ביותר. כן אני יכול לומר את זה שוב, מבחינה פיננסית, רכישת מכונית, היא ההשקעה, הגרועה, ביותר. כן, אני יודע תמיד אמרו לך שמכונית היא נכס. אבל כאשר אתה קונה מכונית חדשה, ברגע שיצאת מהחנייה כבר איבדת 30% מערכה. לכן רכב הוא לא נכס, רכב הוא התחייבות.



אם אתה מתכוון לקנות רכב, הדבר החכם ביותר שאתה יכול לעשות הוא לרכוש רכב שהוא כבר שנתיים על הכביש. (אם למשל עכשיו שנת 2014 אז כדאי לך לרכוש רכב מודל 2012) אתה יכול להשיג רכב כזה בחצי המחיר מרכב חדש...וזה באמת דבר חכם לעשות. שווה גם לשקול השכרת רכב - ליסינג, בתשלום חודשי קבוע. הרי בלאו הכי אתה לא הולך לעשות כסף  מהמכונית, המכונית היא זו שתוציא ממך כסף.

                                        זכור! ככל שתחסוך יותר כסף, כך הכסף יתמגנט אליך.

אתה צריך לשאוף לעצמאות כלכלית, לעצמאות פיננסית. לכסף יש אנרגיה משלו. כאשר היחס שלך לכסף הוא יחס חיובי, כאשר הדימויים שלך והמחשבות שלך כלפי כסף הם חיוביים, אז הכסף יתמגנט אליך. הכסף נוטה לזרום אל עבר האנשים שמשתמשים בו בדרכים פרודוקטיביות, כדי ליצור מוצרים איכותיים ומועילים עבור אנשים אחרים. וזוהי גם הסיבה שעליך לחסוך כסף.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.