איך לעשות כסף מהטלוויזיה

איך לעשות כסף מהטלוויזיה

0 Comments
-->


 איך לעשות כסף
איך לעשות כסף מהטלוויזיה
היום היינו עדים לרגע היסטורי בתוכנית אחד נגד מאה תוכנית המיליון, כאשר מתמודד בתוכנית עשה כסף חלומי, וזכה בסכום מדהים של מיליון שקלים. האם הייתם מעוניינים להרוויח מיליון שקלים בערב אחד? אני חושב שזה דבר שצריך לקחת בחשבון כאשר רוצים לעשות כסף. ניתן לעשות כסף משעשועוני טלוויזיה, 1 נגד 100, מונית הכסף הן רק דוגמה לכך, שמאות אנשים הרוויחו, החל מסכומים של אלפי שקלים, דרך עשרות אלפים, מאות אלפי שקלים, ועד למיליון השקלים המיוחלים.



האם באמת אפשר לעשות כסף מהטלוויזיה? ועוד איך, הטלוויזיה כיום היא המדיום המסחרי החם ביותר.
ערוצי הטלוויזיה המסחריים ערוץ 2 וערוץ 10 מגלגלים עשרות מיליונים בכל חודש מהפרסומות, וכדי למשוך את המפרסמים לפרסם אצלם הם זקוקים לתוכניות בעלות רייטינג גבוה. מסתבר שתוכניות ידע כללי ותוכניות שמהותן בשאלות טריוויה, זוכות לרייטינג גבוה מאוד. מונית הכסף היא תוכנית מצליחה מאוד, אחד נגד מאה בהנחייתו של אברי גלעד זוכה לרייטינג מצויין. אז איך אתה יכול לעשות כסף מזה?

אני מאוד אוהב את התוכניות הללו, מכיוון שיש בצידן ערך אמיתי, האנשים שזוכים בכסף, אינם אנשים שבמקרה הימרו באיזה משחק מזל והצליחו לעשות כסף, אלא אנשים בעלי ידע כללי מקיף, שבעזרתו השיבו על שאלות מתחומים שונים, ועשו כסף. לא משנה מהו גילך, האמת היא שאם אתה נער צעיר, אז יש לך יתרון, ואתה יכול לבנות לך תוכנית ארוכת טווח. אתה מבין, תוכניות מסוג זה תמיד יהיו. וזה לא משנה אם ייקראו להן אחד נגד מאה, או הכספת, או מונית הכסף. אני מציע לך לצפות בכל תוכנית כזאת, אני מציע לך לקרוא המון, לשפר ולשכלל את הידע הכללי שלך, לכתוב את השאלות שנשאלות בתוכניות הללו, ולצדן לנהל רישום של התשובות הנכונות. באחד הימים אתה תגיע לתוכנית מסוג זה, או שהתוכנית תגיע אליך, כמו שמונית הכסף עשויה להפתיע אנשים, ותהיה לך הזדמנות יוצאת מן הכלל לעשות כסף גדול, כסף קל. עד כמה זה קל? ובכן, אם תכין את עצמך מראש, אז זה בהחלט יכול להיות כסף קל. מעבר לזה, אפילו אם לעולם לא תגיע לתוכנית מסוג זה, תחשוב כמה יתרונות ומעלות יש לידע כללי. אתה תהיה מסוגל לדבר על כל נושא שבעולם, אתה תדע יותר דברים, אתה תוכל להשתתף בשיחות עם בנות המין היפה, ולהרשים אותן בידע שלך, ידע זה כוח.

                                  אם אתה מרגיש כבר עכשיו מוכן, אתה מוזמן לפנות להפקה של אחד מול מאה ולהגיש בקשה להשתתף בתוכנית. אתה לא חייב להיות האחד, אתה יכול לשבת בפאנל של ה- 100. שים לב בפעמים רבות, אלה שישבו בפאנל של המאה הרוויחו אלפי שקלים. ההשתתפות בתוכנית אחד נגד מאה היא מגיל 18 ומעלה. להרשמה למיונים של אחד נגד מאה התקשר לטלמסר - 050-8888855


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.