לעשות כסף ממוצרי אינפורמציה

לעשות כסף ממוצרי אינפורמציה

0 Comments
האינטרנט הוא מקור נהדר למכירת מידע. יש קהל צמא לידע ממוקד שיפתח את הארנק בשמחה וישלם כדי לקבל את האינפורמציה לו לה הוא זקוק. אם יש לך את הידע שהם זקוקים לו, אתה יכול להרוויח הכנסה יציבה. אז איך לעשות כסף ממוצרי אינפורמציה?

ספר דיגיטלי


מוצרי מידע מגיעים בכמה פורמטים:
  • ספרים אלקטרוניים ( Ebook)
  • קורסים און ליין, באינטרנט
  • חוברות הדרכה
  • סרטי וידיאו להדרכה
  • דיסקים להאזנה
אלה הם מוצרי מידע פופולריים שנצרכים ברצון על ידי לקוחות מהאינטרנט. אם יש לך משהו לומר, זה יכול להיות העסק הנכון עבורך.

עסק למוצרי מידע – לאילו מיומנויות תזדקק?
ידע  בנושא אודותיו אתה כותב. אם לדוגמה אתה יודע איך להכין יין בבית, צור מוצר מידע שמלמד איך לעשות את זה. אם אתה יודע איך להקים אתר אינטרנט, צור מוצר אינפורמציה שכולל ספר אלקטרוני וסרטי וידאו שמדגימים ומראים איך לעשות את זה
אתה לא זקוק לתעודת דוקטורט כדי לעשות את זה, אלא להיות מצויד באיכות ידע בתחום ספציפי. כך שמי שיצרוך את המידע הזה, אכן יפיק תועלת מהמוצר המוצע.

היכולת לשווק את המוצרים שלך, תחולל פלאים עבורך. ככל שתגיע אל יותר אנשים, ככל שתגיע אל יותר לקוחות פוטנציאליים המתעניינים במוצר המידע שלך, כך יגברו המכירות ואתה תעשה יותר כסף. 

אם יש לך מוצר מידע יוצא מן הכלל, דרך טובה להגדיל את המכירות היא ליצור תוכנית שותפים. כלומר להניח לאנשים אחרים למכור את המוצרים עבורך, תמורת קבלת עמלה על כל מכירה. היתרון הוא שאתה לא משלם למשווקים דבר, אלא רק כאשר מתבצעת מכירה, ונכנס פנימה כסף. זוהי סיטואציה של Win Win כל הצדדים מרוויחים. 

אם מוצר המידע מתומחר במאה דולר, ואתה מציע 50% מהרווחים על כל מכירה, הרי שהמשווק שהצליח למכור את המוצר שלך ל 10 אנשים, יקבל 500 $, ואתה תרוויח 500 $. הכסף לא יוצא מכיסך, אלא מגיע מהמכירות. ככל שהמשווקים ירוויחו יותר, אתה תרוויח יותר.

עסק למוצרי מידע – איזה כלים נחוצים?
הכלים להם תזדקק יהיו תלויים מה אתה מעוניין לספק. ספרים אלקטרוניים וחוברות הדרכה, יכולים להיכתב בוורד או אופן אופיס, ואז ניתן להמיר אותם לקובצי PDF.
תוכנת דיוור, אוטוריספונדר – כדי ליצור קורס אינטרנטי המגיע אל תיבת האימייל של הלקוח. עבור מוצרי שמע ודיסקים, נחוצה תוכנת הקלטה.
קיים ביקוש רב בקרב לקוחות לפורמט  וידאו. אנשים רוצים לראות במו עיניהם איך זה מתבצע, ודרך וידאו אפשר להעביר את המידע הזה, צעד אחר צעד.

איך להתחיל עסק למוצרי מידע?
ראשית עליך לקבל החלטה לגבי הנושא של המוצר. באיזה תחום יש לך את הידע העשיר ביותר, שאתה יכול לספק ללקוחות פוטנציאליים? כאשר אתה יודע מה אתה רוצה לספק, בצע תחקיר בנושא ותראה אם אתה יכול למצוא מידע נוסף, מידע חדש בתחום הזה, ולהציג זווית חדשה ורעננה, מכיוון שכבר יש בשוק ספרים אלקטרוניים כמעט בכל תחום. 

תצטרך למצוא משהו חדש ומרענן עבור לקוחותיך. הם לא ימהרו לפתוח את הכיס, ולהוציא כסף, אם הם לא יהיו משוכנעים שיש לך להציע להם מוצר טוב, עם מידע איכותי.

כתוב או הקלט את מוצרי המידע שלך ואז ערוך אותם עד שתהיה מרוצה מהמוצר הסופי. ברגע שזה מוכן ואתה מרוצה מהתוצאה, זוהי הנקודה שבה אתה מוכן להתחיל למכור. הקם אתר אינטרנט ייעודי כדי למכור. נסח מכתב מכירה משכנע, כדי להגביר את אחוז ההיענות להצעה.

שכור מומחה לכתיבה שיווקית, אם אתה יכול להרשות לעצמך, יש אנשים שמסוגלים לכתוב תוכן שיווקי מהפנט כך שלקוחות משתוקקים לרכוש את המוצר.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.