לעשות כסף מ PLR

לעשות כסף מ PLR

0 Comments

מה זה  PLR ? מדובר בתכנים, למעשה מאמרים מקוריים שניתן למכור אותם לאחרים, אשר יכולים לעשות בהם כל שימוש שהם מעוניינים לעשות בהם. בעלי אתרי אינטרנט למשל מחפשים כל הזמן להשיג תכנים חדשים ורעננים לאתרים שלהם. השיטה הזאת יכולה להיות פתרון טוב עבורם.
זוהי הזדמנות טובה לעשיית כסף. הנקודה המרכזית היא שאת אותה חבילת מאמרים אתה יכול למכור שוב ושוב למספר רב של אנשים. הנה, כך זה עובד: בוא נאמר שאתה מוכר חבילת תוכן של 10 מאמרים חדשים ומקוריים – כולם באותו התחום, ובאותה הנישה, לצורך העניין נאמר שהמאמרים הם בתחום הדיאטה והתזונה. החבילות הללו נמכרות במחיר של 1$ למאמר, כלומר חבילה כזאת של עשרה מאמרים תימכר ב 10$. מישהו שיש לו אתר אינטרנט בתחום של דיאטה או תזונה נכונה זקוק למאמרים כדי להעשיר את האתר שלו בתוכן, כך שהאנשים הללו יגלו עניין לרכוש ממך את החבילה הזאת. שים לב שעבור בעלי אתרים ההצעה הזאת מאוד אטרקטיבית, הם משלמים אך ורק דולר אחד בעבור מאמר.
אז עשית עשרה דולרים, אבל החבילה הזאת יכולה להימכר שוב ושוב. שים לב שלמרות שאתה רוצה למכור לכמה שיותר אנשים, הרי שעליך לשים לימיט, כלומר לקבוע גבול. אלה שרוכשים ממך את החבילה לא מעוניינים שהיא תימכר לאלפי אנשים, הם לא מעוניינים שהאינטרנט יהיה מלא באלפי אתרים עם אותם התכנים בדיוק. בסופו של דבר אתה יכול למכור את אותה החבילה ל 50 אנשים, ולעשות 500 דולר, רק מהחבילה הזאת לבדה. אבל מי עוצר אותך מלייצר עוד ועוד חבילות תכנים בנושאים שונים, ובנישות שונות, וכך להגדיל את הרווחים שלך באופן משמעותי.
כשמדובר במוצרי תוכן מסוג זה, הרי שכל אחד קובע את המחירים שלו, לפי האיכות והערך של התכנים שהוא מציע. אתה יכול למכור לא רק חבילות של תכנים, אלא ממש ספרים אלקטרוניים שלמים, ולתמחר אותם בהתאם. אנשים יכולים לקחת את הספרים והמאמרים הללו, לשנות אותם לצרכיהם ולהשתמש בהם כפי שהם רואים לנכון. אני רוצה להראות לך דוגמה של קובץ הרישיונות המצורף אל חבילה מסוג זה.
הנה דוגמה להרשאות שמעניק רשיון מסוג PLR :
  • מותר למכור הלאה את המאמרים, ולהרוויח כסף בעדם (לאו כולם מאפשרים את זה)
  • מותר לשים את שמך כמחבר במאמרים
  • מותר למכור הלאה זכויות מכירה
  • מותר להוסיף את התכנים לאתר אינטרנט
  • במקרה של Ebook, מותר לך לפרק אותו למאמרים
  • מותר להוסיף את התכנים למוצרים אחרים, וליצור חבילה חדשה משלך
  • מותר למכור את התכנים באתרים כמו איביי
  • מותר לך לתת את זה כבונוס חינם ללקוחותיך
  • מותר לתת במתנה חינם
שים לב שזוהי רק דוגמה, ואתה יכול לקבוע את התנאים בעצמך, כמובן שככל שתעניק יותר הרשאות, כך הערך של המוצר שלך יגדל.
הערת אזהרה: תוכן זה והתכנים כולם באתר זה מוגנים בזכויות יוצרים והם לא PLR.
אילו מיומנויות נחוצות כדי להרוויח כסף מ PLR?
מיומנויות כתיבה יהיו הכרחיות במקרה זה. עליך לכתוב מאמרים באיכות גבוהה, למרות שהאנשים שירכשו אותם יערכו בהם שינויים. אתה יכול לשכור סופר צללים לכתוב עבורך, אבל קח בחשבון היתרון הגדול הוא שאתה לא צריך לשלם לו ישירות בעבור הזמן שהוא משקיע, אלא אך ורק על התוצאה, על המוצר המוגמר, כך שזאת יכולה להיות אפשרות טובה , אם אתה מוכן להקטין במידת מה את הרווחים שלך. אתה צריך לשווק את מוצרי ה PLR שלך. כדי לעשות כסף טוב בעסק זה, חשוב שאנשים ימצאו את התכנים שלך ואת ההצעות שלך.
לאיזה כלים תזדקק כדי להקים עסק למכירת PLR ?  - אם אתה מתכוון לכתוב את התכנים והמאמרים בעצמך, תזדקק למחשב עם תוכנת וורד, או תוכנת אופן אופיס. תצטרך אתר אינטרנט משלך, שדרכו תמכור את מוצרי האינפורמציה הללו.
אם אתה מתכוון לשכור מישהו אחר לכתוב את מוצרי ה PLR עבורך, תצטרך למצוא מעין סופר צללים שמתאים לתקציב שלך, ומספק תוכן באיכות טובה.
כך תתחיל עסק ל PLR - הדבר הראשון שאתה צריך להתחיל לעשות הוא לכתוב את התכנים. לחשוב אילו חבילות ואילו מוצרים אתה מעוניין להפיק, ואז להתחיל להכין אותם. כל חבילת תוכן או כל Ebook חייבים להתאים אל הנושא או הנישה אליה הם מכוונים. לדוגמה, גינון, טיפול בבעלי חיים, תזונה, ביקורת ספרים, ברכות ואיחולים, ועוד ועוד.
עליך לתמחר את המוצרים הללו, כמה עולה מאמר אחד, כמה עולה חבילה של 10 מאמרים. כמה עולה ספר אלקטרוני הכולל 52 עמודים? אתה הוא זה שקובע את המחירים. העלה את המוצרים למכירה באתר אינטרנט משלך. יש כסף טוב בתחום של PLR ואם אתה בוחר להיות מעורב בעסק מסוג זה, אז בחרת בדרך מרתקת מאוד להרוויח כסף.  יש שם אינספור אתרי אינטרנט שזקוקים לתכנים כל הזמן. בעזרת שיטות שיווק טובות, אתה יכול להרוויח היטב מעסק כזה.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.