4 דרכים קלות לעשות כסף דרך האינטרנט

4 דרכים קלות לעשות כסף דרך האינטרנט

0 Comments
רוצה לעשות כסף דרך האינטרנט? במאמר זה אחשוף בפניך 4 דרכים קלות להרוויח כסף מהאינטרנט. אתה לא צריך להיות בוגר אוניברסיטה או בעל תואר כדי להתחיל להרוויח במידית.

תוכן תמורת כסף – דרך קלה להרוויח
זה די קל לכתוב מאמר. אם יש לך קצת ידע בנושא, אתה מסוגל להוציא תחת ידך מאמר בהיקף של 300 עד 500 מילים. הדרישה לתוכן באינטרנט לא יודעת שובע. מאמרים נמכרים כמו לחמניות טריות. מספיק שתכתוב בכל יום מאמר אחד בשעות הערב. אם יש לך פנאי שב וכתוב בכל יום שניים עד חמישה מאמרים. הירשם לאתר 20 שקלים, והצע את המאמרים לבעלי אתרים ובלוגים. אם נחשב לפי ערך של 20 שקלים למאמר, הרי שאתה יכול לעשות כסף בסכום של בין 600 שקלים ל 3,000 שקלים בחודש, רק מכתיבה לאינטרנט. אם אתה מסוגל לכתוב לפי הזמנה זה אפילו עוד יותר טוב, מכיוון שבלוגרים ובעלי אתרים יפנו אליך ויבקשו שתייצר עבורם תוכן ספציפי בנושא ממוקד.

מכור באיביי פריטים ללא שימוש
עשה סדר בבית, ורכז את כל המוצרים, הספרים, הדיסקים, התמונות, וכל דבר שכבר אין לך בו צורך. פתח חשבון באתר איביי, הצע את הפריטים למכירה, והתחל להרוויח כסף. כאשר אתה מתהלך ברחובות העיר שלך, התבונן בחנויות הראווה, היכנס לחנויות ובדוק אילו מוצרים יש להם להציע. אם מצאת מוצר ייחודי, שאינו נמכר במקומות אחרים, רכוש אותו, צלם אותו והעלה את התמונה לאיביי, הצע אותו למכירה ברווח יפה. לאחר שהמוצר יימכר, אל תוריד את ההצעה, תמיד תכתוב שיש לך 7 פריטים במלאי. כאשר מישהו יזמין, קפוץ לחנות, קנה את המוצר בזול, ומכור ביוקר.

עשה כסף מאתר אינטרנט של מישהו אחר
רכוש אתר אינטרנט שכבר עושה כסף. איך תוודא שתרוויח מזה? אלמד אותך את הנוסחה. ההכנסה החודשית של האתר כפול 10. זה המחיר שתהיה מוכן לשלם. אם לדוגמה ישנו אתר שמרוויח 300$ בחודש, שלם עבורו 3,000 $. תוך 10 חודשים האתר יחזיר את ההשקעה, והחל מהחודש ה 10 תתחיל להרוויח. חשוב על זה, שבשנה השנייה כבר תעשה על האתר 4,000 דולר. בהנחה שהאתר ימשיך להרוויח אז בתקופה של 5 שנים, הוא יניב רווחים של20,000  דולרים. זה מתקרב ל100,000 שקלים. וכל זה רק מפעולה פשוטה של רכישה במחיר סביר. תוכל למצוא אתרים למכירה באתר פליפה https://flippa.com

קבל כסף תמורת מילוי סקרים

כבר קיבלתי כמה אלפי שקלים ממילוי סקרים. כאשר אתה ממלא סקרים מגיע לך סכום מסוים, אבל כאשר אתה מפנה אחרים למלא סקרים, אתה מקבל אחוז קטן מהסכום שהם מקבלים. מכיוון שנרשמו דרכי מאות אנשים, הרי שהרווחים מסקרים לא מפסיקים לזרום אליי, זמן רב אחרי שכבר חדלתי למלא אותם בעצמי. באתר פרויקט המדגם, תוכל למלא סקרים ולקבל תשלום בעבור השתתפותך.


אולי יעניין אותך לקרוא גם:

איך לעשות כסף. מופעל על ידי Blogger.